Bezpośrednie połączenie,
Bezpośrednie połączenie z Warszawy do Tokio zapewni dla pasażerom z Polski oraz innych krajów regionu najwygodniejszą i najbardziej efektywną podróż na tej trasie. Rejs w jedną stronę potrwa około 10 godzin. Połączenie będzie obsługiwane najnowocześniejszymi samolotami świata – Boeingami 787 Dreamliner w konfiguracji trzech klas podróży – LOT Business Class, LOT Premium Economy i LOT Economy.
Wyloty do Tokio będą się odbywały w środy, piątki i niedziele, natomiast rejsy powrotne do Warszawy będą startowały z lotniska Narita w czwartki, niedziele i poniedziałki według następującego rozkładu:
Od stycznia do końca marca (sezon zimowy):
WAW-NRT LO79 15:00-09:20+1
NRT-WAW LO80 11:05-14:40
Od końca marca do końca października (sezon letni):
WAW – NRT LO 079 15:20 – 08:45+1
NRT – WAW LO 080 10:15 – 14:25
Specjalnie dla klientów z Azji LOT wprowadzi między innymi japońskie dania do menu, natomiast w systemie rozrywki pokładowej znajdą się japońskie filmy, seriale i muzyka. Cały system rozrywki pokładowej będzie dostępny w japońskiej wersji językowej. Na pokładzie zawsze będzie znajdowała się osoba z personelu pokładowego mówiąca po japońsku.
Tokio to dla LOT naturalny kierunek, za którym przemawiają dane ekonomiczne. Rocznie z Polski do Japonii podróżuje około 23 tysięcy osób, z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej 136 tysięcy. Co roku z Japonii do Polski przylatuje natomiast aż 41 tysięcy osób, a do Europy Środkowo-Wschodniej 245 tysięcy. Prognozy mówią o co najmniej 2 procentowym wzroście rok do roku, w kolejnych latach.
Wśród przyszłych pasażerów LOT-u znajdą się zarówno turyści, jak i duża liczba biznesmenów. W Polsce funkcjonuje około 300 japońskich firm, z czego 80 ma nad Wisłą swoje linie produkcyjne. Znacząca jest też wartość wymiany handlowej. Tylko w ubiegłym roku z Polski do Japonii wyeksportowano towary o wartości 770 mln euro, z Japonii do Polski ponad 1,2 mld euro.
Jednym z największych atutów połączenia LOT-u do Tokio będzie maksymalnie krótki czas podróży nie tylko z Polski, ale także z innych krajów tak zwanej Nowej Europy. Przesiadki w Warszawie będą o wiele bardziej komfortowe niż te oferowane przez większe porty przesiadkowe.
- Tokio będzie naszym pierwszym nowym połączeniem dalekiego zasięgu po zakończeniu procesu restrukturyzacji. Od 2016 roku będziemy się już tylko rozwijać. Stawiamy na rozwój hubu w Warszawie i jestem pewien, że dzięki rejsom do Tokio nasza oferta będzie jeszcze lepszą alternatywą dla większych lotnisk w Europie. LOT będzie oferował najbardziej efektywną podróż i zdecydowanie najkrótsze czasy przesiadek dla pasażerów z Polski i innych krajów regionu” – mówi Prezes PLL LOT Sebastian Mikosz – Tokio jest dziś jednym z najważniejszych azjatyckich ośrodków biznesowych oraz ważną destynacją turystyczną. Relacje biznesowe między oboma krajami są coraz silniejsze. Stąd wybór pierwszej dalekodystansowej destynacji był dość oczywisty – dodał.
Formalne zakończenie procesu restrukturyzacji LOT-u przypada na koniec 2015. Rejsy między Warszawą a Tokio rozpoczną się więc z początkiem roku 2016. Inauguracyjny rejs jest zaplanowany na 13 stycznia 2016 roku. Połączenie do Tokio będzie drugą po Pekinie trasą azjatycką w regularnej siatce LOT-u. Pokazuje ono m.in., że LOT przestał być przewoźnikiem etnicznym, a stał się linią pierwszego wyboru m.in. także dla klientów azjatyckich, w tym dla ludzi biznesu, którzy doceniają jakość produktu i standard obsługi na pokładzie LOT-owskich Dreamlinerów, za które odpowiada specjalnie przeszkolony i starannie wybrany, dedykowany personel Elite Fleet.
Bilety są już w sprzedaży. Ceny na rejsy z Warszawy do Tokio zaczynają się od 2164 PLN.
Już wkrótce LOT ogłosi kolejne nowe połączenia – w tym kolejne trasy dalekiego zasięgu i trasy europejskie. Wszystkie nowe rejsy również wystartują w 2016 roku. Od tego momentu LOT planuje dynamiczny rozwój.
LOT: Z Warszawy bezpośrednio do Tokio. Linie lotnicze ogłaszają nowe połączenie dalekodystansowe
LOT będzie latał z Warszawy na lotnisko Tokio Narita już od 13 stycznia. To pierwsze bezpośrednie połączenie z Polski i Europy Środkowo – Wschodniej do stolicy Japonii i pierwsza trasa dalekiego zasięgu, która wystartuje tuż po formalnym zakończeniu procesu restrukturyzacji LOT-u, czyli już w 2016 roku. Rejsy Boeingami 787 Dreamliner będą realizowane trzy razy w tygodniu. Bilety są już w sprzedaży.Wyloty do Tokio będą się odbywały w środy, piątki i niedziele, natomiast rejsy powrotne do Warszawy będą startowały z lotniska Narita w czwartki, niedziele i poniedziałki według następującego rozkładu:
Od stycznia do końca marca (sezon zimowy):
WAW-NRT LO79 15:00-09:20+1
NRT-WAW LO80 11:05-14:40
Od końca marca do końca października (sezon letni):
WAW – NRT LO 079 15:20 – 08:45+1
NRT – WAW LO 080 10:15 – 14:25
Specjalnie dla klientów z Azji LOT wprowadzi między innymi japońskie dania do menu, natomiast w systemie rozrywki pokładowej znajdą się japońskie filmy, seriale i muzyka. Cały system rozrywki pokładowej będzie dostępny w japońskiej wersji językowej. Na pokładzie zawsze będzie znajdowała się osoba z personelu pokładowego mówiąca po japońsku.
Tokio to dla LOT naturalny kierunek, za którym przemawiają dane ekonomiczne. Rocznie z Polski do Japonii podróżuje około 23 tysięcy osób, z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej 136 tysięcy. Co roku z Japonii do Polski przylatuje natomiast aż 41 tysięcy osób, a do Europy Środkowo-Wschodniej 245 tysięcy. Prognozy mówią o co najmniej 2 procentowym wzroście rok do roku, w kolejnych latach.
Wśród przyszłych pasażerów LOT-u znajdą się zarówno turyści, jak i duża liczba biznesmenów. W Polsce funkcjonuje około 300 japońskich firm, z czego 80 ma nad Wisłą swoje linie produkcyjne. Znacząca jest też wartość wymiany handlowej. Tylko w ubiegłym roku z Polski do Japonii wyeksportowano towary o wartości 770 mln euro, z Japonii do Polski ponad 1,2 mld euro.
Jednym z największych atutów połączenia LOT-u do Tokio będzie maksymalnie krótki czas podróży nie tylko z Polski, ale także z innych krajów tak zwanej Nowej Europy. Przesiadki w Warszawie będą o wiele bardziej komfortowe niż te oferowane przez większe porty przesiadkowe.
- Tokio będzie naszym pierwszym nowym połączeniem dalekiego zasięgu po zakończeniu procesu restrukturyzacji. Od 2016 roku będziemy się już tylko rozwijać. Stawiamy na rozwój hubu w Warszawie i jestem pewien, że dzięki rejsom do Tokio nasza oferta będzie jeszcze lepszą alternatywą dla większych lotnisk w Europie. LOT będzie oferował najbardziej efektywną podróż i zdecydowanie najkrótsze czasy przesiadek dla pasażerów z Polski i innych krajów regionu” – mówi Prezes PLL LOT Sebastian Mikosz – Tokio jest dziś jednym z najważniejszych azjatyckich ośrodków biznesowych oraz ważną destynacją turystyczną. Relacje biznesowe między oboma krajami są coraz silniejsze. Stąd wybór pierwszej dalekodystansowej destynacji był dość oczywisty – dodał.
Formalne zakończenie procesu restrukturyzacji LOT-u przypada na koniec 2015. Rejsy między Warszawą a Tokio rozpoczną się więc z początkiem roku 2016. Inauguracyjny rejs jest zaplanowany na 13 stycznia 2016 roku. Połączenie do Tokio będzie drugą po Pekinie trasą azjatycką w regularnej siatce LOT-u. Pokazuje ono m.in., że LOT przestał być przewoźnikiem etnicznym, a stał się linią pierwszego wyboru m.in. także dla klientów azjatyckich, w tym dla ludzi biznesu, którzy doceniają jakość produktu i standard obsługi na pokładzie LOT-owskich Dreamlinerów, za które odpowiada specjalnie przeszkolony i starannie wybrany, dedykowany personel Elite Fleet.
Bilety są już w sprzedaży. Ceny na rejsy z Warszawy do Tokio zaczynają się od 2164 PLN.
Już wkrótce LOT ogłosi kolejne nowe połączenia – w tym kolejne trasy dalekiego zasięgu i trasy europejskie. Wszystkie nowe rejsy również wystartują w 2016 roku. Od tego momentu LOT planuje dynamiczny rozwój.
0 comments: