bezpośredni lot,
- Te wyniki pokazują, że nasza oferta uwolniła potencjał do podróży turystycznych między Polską a Izraelem. LOT stał się bardzo atrakcyjny dla pasażerów, którzy wcześniej zmuszeni byli do korzystania z połączeń tzw. linii niskokosztowych i czarterowych. Na pokładzie każdego samolotu oferujemy aż trzy klasy podróży i cały wachlarz dodatkowych usług i produktów. Od połowy ubiegłego roku na trasach do Izraela ten standard jest dostępny również dla pasażerów podróżujących z lotnisk regionalnych – mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej LOT-u.
Spośród tras LOT-u do Tel Awiwu średnie wypełnienie samolotów na trasie z i do Warszawy wyniosło w tym roku prawie 80 proc. To oznacza spełnienie oczekiwań biznesowych dotyczących tej trasy. Bardzo dobre wypełnienie samolotów LOT obserwuje także na wszystkich trasach regionalnych do i z Izraela, w szczególności z Wrocławia i Gdańska.
Obecnie przewoźnik obsługuje w sumie 19 połączeń tygodniowo między Polską a Izraelem. Od 10 marca wystartuje do Tel Awiwu z kolejnego polskiego miasta – z Rzeszowa. Jednocześnie LOT zwiększy liczbę połączeń między Warszawą a Tel Awiwem (od marca LOT będzie obsługiwał tę trasę dwa razy dziennie przez cały tydzień). Od momentu uruchomienia tego połączenia LOT będzie oferował aż 21 rejsów tygodniowo między Polską a Izraelem.
Rejsy z Wrocławia, Gdańska, Poznania i Lublina do Izraela oznaczają powrót na lotniska regionalne z ofertą połączeń międzynarodowych. W swojej strategii LOT, który koncentruje się na rozwoju portu przesiadkowego w Warszawie, dopuszcza jednocześnie wykorzystywanie potencjału połączeń z lotnisk regionalnych (w miarę dostępności floty o odpowiednim zasięgu i liczbie foteli).
- Izrael od dawna przyciągał Polaków, zwłaszcza tych, którzy szukali tam doznań kulturowych i religijnych. Z każdym rokiem jest też coraz popularniejszy wśród osób poszukujących wypoczynku nad Morzem Śródziemnym. Izrael już dziś znajduje się w czołówce najpopularniejszych kierunków turystycznych na świecie. Swoją wysoką pozycję Izrael zawdzięcza różnorodności, dobrej infrastrukturze, pogodzie i licznym atrakcjom, która sprzyjają zwiedzaniu i wypoczywaniu praktycznie cały rok. Lotnisko w Tel Awiwie znajduje się sercu głównych atrakcji Izraela – blisko tętniącego życiem centrum Tel Awiwu, jest też najlepszym punktem wypadowym na wyjazdy nad Morze Martwe, czy wybrzeże z Morza Śródziemnego i Morza Czerwonego. Odwiedzając Tel Awiw, warto również udać się do położonej tuż obok historycznej Jerozolimy – dodaje Adrian Kubicki.
Rozkłady połączeń umożliwiają wygodne przesiadki i krótki czas podróży pasażerom lecącym z Izraela przez Warszawę do Ameryki Północnej: Nowego Jorku, Newark, Chicago, Toronto i Los Angeles.
Rejsy miedzy Polską a Izraelem obsługiwane są dziś w większości samolotami Boeing 737-800 NG, które zostały wyleasingowane przez LOT i weszły do jego floty w tym roku. Przewoźnik ma dziś w swojej flocie cztery takie maszyny, które latają w ramach jego siatki na trasach krótkiego i średniego zasięgu. Od końca marca 2018 r. do Tel Awiwu z Warszawy i portów regionalnych będzie można dolecieć samolotem Boeing 737 MAX 8, który jest obecnie najnowocześniejszym samolotem wąskokadłubowym.
W 2017 r. LOT ogłosił uruchomienie 27 połączeń, w tym z Warszawy do Los Angeles, Newark, Astany i Singapuru, z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago, z Krakowa do Chicago i z Rzeszowa do Newark. W ubiegłym roku LOT przewiózł ponad 6,8 mln pasażerów, co oznacza wzrost o ponad 25 proc. rok do roku. Do 2020 r. LOT prognozuje przewiezienie ponad 10 mln pasażerów rocznie, co będzie oznaczało podwojenie liczby klientów w ciągu czterech lat.
W tym roku LOT ogłosił już siedem połączeń: z Warszawy do Billund, Moskwy-Domodiedowa, Hanoweru, Skopje, Podgoricy i Zaporoża oraz z Krakowa do Budapesztu.
PLL LOT | Popularne połączenie do Tel Awiwu z Wrocławia, Gdańska, Poznania i Lublina
W lutym średnie wypełnienie samolotów LOT-u wykonujących połączenia z pięciu polskich portów do Tel Awiwu wyniosło prawie 80 proc. Nowe rejsy LOT-u do Tel Awiwu z Wrocławia, Gdańska, Poznania i Lublina uruchomione w czerwcu ubiegłego roku, zyskały dużą popularność wśród pasażerów z Polski, a sam Izrael stał się jednym z najchętniej wybieranych kierunków podróży spośród szerokiej oferty połączeń LOT-u.
W ubiegłym roku LOT przewiózł w sumie między Polską a Izraelem prawie 200 tys. pasażerów, czyli ponad dwukrotnie więcej niż w 2016 r. Wtedy to LOT obsługiwał połączenie do Tel Awiwu wyłącznie z Warszawy, z częstotliwością siedmiu rejsów w tygodniu, przewożąc na pokładach niespełna 75 tys. pasażerów w skali roku.
fot. PLL LOT |
- Te wyniki pokazują, że nasza oferta uwolniła potencjał do podróży turystycznych między Polską a Izraelem. LOT stał się bardzo atrakcyjny dla pasażerów, którzy wcześniej zmuszeni byli do korzystania z połączeń tzw. linii niskokosztowych i czarterowych. Na pokładzie każdego samolotu oferujemy aż trzy klasy podróży i cały wachlarz dodatkowych usług i produktów. Od połowy ubiegłego roku na trasach do Izraela ten standard jest dostępny również dla pasażerów podróżujących z lotnisk regionalnych – mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej LOT-u.
Spośród tras LOT-u do Tel Awiwu średnie wypełnienie samolotów na trasie z i do Warszawy wyniosło w tym roku prawie 80 proc. To oznacza spełnienie oczekiwań biznesowych dotyczących tej trasy. Bardzo dobre wypełnienie samolotów LOT obserwuje także na wszystkich trasach regionalnych do i z Izraela, w szczególności z Wrocławia i Gdańska.
Obecnie przewoźnik obsługuje w sumie 19 połączeń tygodniowo między Polską a Izraelem. Od 10 marca wystartuje do Tel Awiwu z kolejnego polskiego miasta – z Rzeszowa. Jednocześnie LOT zwiększy liczbę połączeń między Warszawą a Tel Awiwem (od marca LOT będzie obsługiwał tę trasę dwa razy dziennie przez cały tydzień). Od momentu uruchomienia tego połączenia LOT będzie oferował aż 21 rejsów tygodniowo między Polską a Izraelem.
Rejsy z Wrocławia, Gdańska, Poznania i Lublina do Izraela oznaczają powrót na lotniska regionalne z ofertą połączeń międzynarodowych. W swojej strategii LOT, który koncentruje się na rozwoju portu przesiadkowego w Warszawie, dopuszcza jednocześnie wykorzystywanie potencjału połączeń z lotnisk regionalnych (w miarę dostępności floty o odpowiednim zasięgu i liczbie foteli).
- Izrael od dawna przyciągał Polaków, zwłaszcza tych, którzy szukali tam doznań kulturowych i religijnych. Z każdym rokiem jest też coraz popularniejszy wśród osób poszukujących wypoczynku nad Morzem Śródziemnym. Izrael już dziś znajduje się w czołówce najpopularniejszych kierunków turystycznych na świecie. Swoją wysoką pozycję Izrael zawdzięcza różnorodności, dobrej infrastrukturze, pogodzie i licznym atrakcjom, która sprzyjają zwiedzaniu i wypoczywaniu praktycznie cały rok. Lotnisko w Tel Awiwie znajduje się sercu głównych atrakcji Izraela – blisko tętniącego życiem centrum Tel Awiwu, jest też najlepszym punktem wypadowym na wyjazdy nad Morze Martwe, czy wybrzeże z Morza Śródziemnego i Morza Czerwonego. Odwiedzając Tel Awiw, warto również udać się do położonej tuż obok historycznej Jerozolimy – dodaje Adrian Kubicki.
Rozkłady połączeń umożliwiają wygodne przesiadki i krótki czas podróży pasażerom lecącym z Izraela przez Warszawę do Ameryki Północnej: Nowego Jorku, Newark, Chicago, Toronto i Los Angeles.
Rejsy miedzy Polską a Izraelem obsługiwane są dziś w większości samolotami Boeing 737-800 NG, które zostały wyleasingowane przez LOT i weszły do jego floty w tym roku. Przewoźnik ma dziś w swojej flocie cztery takie maszyny, które latają w ramach jego siatki na trasach krótkiego i średniego zasięgu. Od końca marca 2018 r. do Tel Awiwu z Warszawy i portów regionalnych będzie można dolecieć samolotem Boeing 737 MAX 8, który jest obecnie najnowocześniejszym samolotem wąskokadłubowym.
W 2017 r. LOT ogłosił uruchomienie 27 połączeń, w tym z Warszawy do Los Angeles, Newark, Astany i Singapuru, z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago, z Krakowa do Chicago i z Rzeszowa do Newark. W ubiegłym roku LOT przewiózł ponad 6,8 mln pasażerów, co oznacza wzrost o ponad 25 proc. rok do roku. Do 2020 r. LOT prognozuje przewiezienie ponad 10 mln pasażerów rocznie, co będzie oznaczało podwojenie liczby klientów w ciągu czterech lat.
W tym roku LOT ogłosił już siedem połączeń: z Warszawy do Billund, Moskwy-Domodiedowa, Hanoweru, Skopje, Podgoricy i Zaporoża oraz z Krakowa do Budapesztu.
0 comments: