Euro 2012,
Delegacja Gdańska promuje gród nad Motławą jako gospodarza Euro 2012. Okazją do promocji są Międzynarodowe Targi Turystyczne FITUR, które rozpoczęły się w środę 18 stycznia i potrwają do końca tygodnia. W składzie delegacji, która pojechała do Madrytu są m.in. Andrzej Bojanowski, zastępca prezydenta Gdańska ds. polityki gospodarczej oraz Anna Zbierska, dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.
- Nie mamy odrębnego stoiska. Wystawiamy się na stanowisku ogólnopolskim – wyjaśnia Grażyna Adamska, zastępca dyrektora Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta. – Specjalnie dla Hiszpanów przygotowaliśmy ulotki informacyjne o naszym mieście w ich ojczystym języku.
- Chcemy zachęcić nieprzekonanych, że warto nas odwiedzić – podkreśla Andrzej Bojanowski. - Na Euro 2012 w szczególności, ale także po prostu, bo mamy turystom wiele do zaoferowania.
Gdańszanie zabrali do Hiszpanii nie tylko ulotki czy foldery. Jednym z gadżetów promocyjnych jest koszulka autorstwa gdańskiej graficzki Magdaleny Danaj. Na obrazku znajdują się mężczyzna (Hiszpan) i kobieta (Polka). Para stoi nieopodal Neptuna. Napis na koszulce głosi: „Magdalena zwiedzanie z Tobą Gdańska jest fantastyczne. Tylko kiedy będzie siesta?”
Międzynarodowe Targi Turystyczne FITUR to jedna z najbardziej liczących się - po ITB i WTM - światowych imprez turystycznych, która w tym roku odbędzie się po raz trzydziesty drugi, ponownie stanowiąc również najpoważniejszą platformę wymiany kontaktów pomiędzy Europą a Ameryką Łacińską.
Podobne akcje promocyjne dedykowane kibicom zostaną wkrótce przeprowadzone na imprezach targowych w Dublinie i Mediolanie.
Informacje o targach:
Organizator targów: hiszpańska firma IFEMA FERIA DE MADRID.
Miejsce targów: Kompleks Wystawienniczy Parque Ferial Juan Carlos I
Powierzchnia wystawiennicza targów (2011): netto 74 327 m2, brutto 150.000 m2 *
Liczba wystawców (firm) 2011: 10.434 ze 166 krajów/regionów i z Hiszpanii. *
Liczba odwiedzających (2011): 209.260 z czego 62.446 to profesjonaliści. *
Charakter targów: promocyjno-handlowy.
* dane od organizatorów
fot. pojechanewakacje.pl
Gdańsk zaprasza Hiszpanów na Euro i nie tylko
Bienvenido a Gdansk (zapraszamy do Gdańska) – to hasło, które ma zachęcić Hiszpanów do odwiedzenia naszego miasta. Okazją do tego powinien być oczywiście turniej Euro 2012 oraz fakt, iż to właśnie w Gdańsku reprezentacja Hiszpanii rozegra swoje mecze w grupie razem Włochami, Irlandią i Chorwacją.Delegacja Gdańska promuje gród nad Motławą jako gospodarza Euro 2012. Okazją do promocji są Międzynarodowe Targi Turystyczne FITUR, które rozpoczęły się w środę 18 stycznia i potrwają do końca tygodnia. W składzie delegacji, która pojechała do Madrytu są m.in. Andrzej Bojanowski, zastępca prezydenta Gdańska ds. polityki gospodarczej oraz Anna Zbierska, dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.
- Nie mamy odrębnego stoiska. Wystawiamy się na stanowisku ogólnopolskim – wyjaśnia Grażyna Adamska, zastępca dyrektora Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta. – Specjalnie dla Hiszpanów przygotowaliśmy ulotki informacyjne o naszym mieście w ich ojczystym języku.
- Chcemy zachęcić nieprzekonanych, że warto nas odwiedzić – podkreśla Andrzej Bojanowski. - Na Euro 2012 w szczególności, ale także po prostu, bo mamy turystom wiele do zaoferowania.
Gdańszanie zabrali do Hiszpanii nie tylko ulotki czy foldery. Jednym z gadżetów promocyjnych jest koszulka autorstwa gdańskiej graficzki Magdaleny Danaj. Na obrazku znajdują się mężczyzna (Hiszpan) i kobieta (Polka). Para stoi nieopodal Neptuna. Napis na koszulce głosi: „Magdalena zwiedzanie z Tobą Gdańska jest fantastyczne. Tylko kiedy będzie siesta?”
Międzynarodowe Targi Turystyczne FITUR to jedna z najbardziej liczących się - po ITB i WTM - światowych imprez turystycznych, która w tym roku odbędzie się po raz trzydziesty drugi, ponownie stanowiąc również najpoważniejszą platformę wymiany kontaktów pomiędzy Europą a Ameryką Łacińską.
Podobne akcje promocyjne dedykowane kibicom zostaną wkrótce przeprowadzone na imprezach targowych w Dublinie i Mediolanie.
Informacje o targach:
Organizator targów: hiszpańska firma IFEMA FERIA DE MADRID.
Miejsce targów: Kompleks Wystawienniczy Parque Ferial Juan Carlos I
Powierzchnia wystawiennicza targów (2011): netto 74 327 m2, brutto 150.000 m2 *
Liczba wystawców (firm) 2011: 10.434 ze 166 krajów/regionów i z Hiszpanii. *
Liczba odwiedzających (2011): 209.260 z czego 62.446 to profesjonaliści. *
Charakter targów: promocyjno-handlowy.
* dane od organizatorów
MK
źródło gdansk.pl
fot. pojechanewakacje.pl
0 comments: