Business Traveller,
Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się dzisiaj w Londynie w Kensington, w Royal Garden Hotel. Nagrodę w imieniu przewoźnika odebrał Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A.
LOT otrzymał tytuł najlepszej linii lotniczej w Europie Środkowo-Wschodniej dzięki głosom czytelników, którzy w specjalnej ankiecie głosowali m.in. na przewoźników spełniających ich zdaniem najwyższe standardy obsługi pasażerów. Pierwszą nagrodę tego magazynu PLL LOT otrzymały w 1998 roku.
Nagroda od brytyjskiej edycji pisma „Business Traveller" dołącza do bogatej już kolekcji wyróżnień przyznawanych LOT-owi. W minionych latach podróżni, a zarazem czytelnicy czasopism turystycznych również wysoko oceniali oraz nagradzali wysoki poziom usług i produktu polskiego przewoźnika. Wcześniej firmie przyznano m.in. nagrody magazynu „Global Traveler", amerykańskiej edycji „Business Traveller" czy Reader's Digest.
Cieszę się, że nasi pasażerowie dostrzegają i doceniają zmiany zachodzące w LOT. W ciągu ostatnich miesięcy wypracowaliśmy wysokiej klasy standard obsługi pasażerów nie tylko na pokładach naszych samolotów, ale także na lotnisku Chopina w Warszawie, który jest naszym hub'em. Wprowadziliśmy wiele rozwiązań, aby nasi pasażerowie mieli jak najbardziej komfortową podróż – powiedział Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Krótsze transfery, zwiększająca się liczba self check-inów, coraz więcej samolotów korzystających z „rękawów" na lotnisku, skrócony czas oczekiwania na odbiór bagażu czy wskaźniki punktualności i regularności rejsów samolotów LOT-u stale utrzymujące się na najwyższym poziomie to najlepsze dowody na wysoką jakoś naszych usług – dodaje Marcin Piróg.
Magazyn „Business Traveller" jest jednym z ważniejszych magazynów na rynku brytyjskim i skierowany jest przede wszystkim do osób podróżujących klasą biznes. Wśród czytelników znajdują się m.in. przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy a także eksperci z branży finansowej i turystycznej. Pismo ukazuje się w Wielkiej Brytanii od 1976 roku.
fot. © pojechanewakacje.pl
LOT najlepszą linią lotniczą Europy!
Przedstawiciele LOT odebrali dzisiaj statuetkę. Czytelnicy brytyjskiego, prestiżowego magazynu „Business Traveller" po raz kolejny docenili Polskie Linie Lotnicze LOT. Polski przewoźnik otrzymał po raz piętnasty nagrodę w kategorii najlepszej linii lotniczej Europy Środkowo-Wschodniej.Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się dzisiaj w Londynie w Kensington, w Royal Garden Hotel. Nagrodę w imieniu przewoźnika odebrał Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A.
LOT otrzymał tytuł najlepszej linii lotniczej w Europie Środkowo-Wschodniej dzięki głosom czytelników, którzy w specjalnej ankiecie głosowali m.in. na przewoźników spełniających ich zdaniem najwyższe standardy obsługi pasażerów. Pierwszą nagrodę tego magazynu PLL LOT otrzymały w 1998 roku.
Nagroda od brytyjskiej edycji pisma „Business Traveller" dołącza do bogatej już kolekcji wyróżnień przyznawanych LOT-owi. W minionych latach podróżni, a zarazem czytelnicy czasopism turystycznych również wysoko oceniali oraz nagradzali wysoki poziom usług i produktu polskiego przewoźnika. Wcześniej firmie przyznano m.in. nagrody magazynu „Global Traveler", amerykańskiej edycji „Business Traveller" czy Reader's Digest.
Cieszę się, że nasi pasażerowie dostrzegają i doceniają zmiany zachodzące w LOT. W ciągu ostatnich miesięcy wypracowaliśmy wysokiej klasy standard obsługi pasażerów nie tylko na pokładach naszych samolotów, ale także na lotnisku Chopina w Warszawie, który jest naszym hub'em. Wprowadziliśmy wiele rozwiązań, aby nasi pasażerowie mieli jak najbardziej komfortową podróż – powiedział Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Krótsze transfery, zwiększająca się liczba self check-inów, coraz więcej samolotów korzystających z „rękawów" na lotnisku, skrócony czas oczekiwania na odbiór bagażu czy wskaźniki punktualności i regularności rejsów samolotów LOT-u stale utrzymujące się na najwyższym poziomie to najlepsze dowody na wysoką jakoś naszych usług – dodaje Marcin Piróg.
Magazyn „Business Traveller" jest jednym z ważniejszych magazynów na rynku brytyjskim i skierowany jest przede wszystkim do osób podróżujących klasą biznes. Wśród czytelników znajdują się m.in. przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy a także eksperci z branży finansowej i turystycznej. Pismo ukazuje się w Wielkiej Brytanii od 1976 roku.
fot. © pojechanewakacje.pl
0 comments: