Austria,
Otwarty w czerwcu„Check In 3" to największa inwestycja budowlana w dotychczasowej historii wiedeńskiego lotniska. Budynek powstały z betonu, stali i czarnego szkła składa się z dwóch części: zajmującego 71.000 m² Pier Süd (33 bramek w strefie Schengen, 15 bramek Non-Schengen, 18 okienek dla przybywających) oraz zajmującego 76.000 m² Terminalu (64 stanowiska Check-in-, około 40 automatów
W Vienna International Airport otwarto na początku czerwca 2012 nowoczesny budynek terminalu „Check In 3“. Zapewnia on nie tylko sprawną i profesjonalną odprawę pasażerów oraz nowe przestrzenie zakupowe i gastronomiczne.
Otwarty w czerwcu„Check In 3" to największa inwestycja budowlana w dotychczasowej historii wiedeńskiego lotniska. Budynek powstały z betonu, stali i czarnego szkła składa się z dwóch części: zajmującego 71.000 m² Pier Süd (33 bramek w strefie Schengen, 15 bramek Non-Schengen, 18 okienek dla przybywających) oraz zajmującego 76.000 m² Terminalu (64 stanowiska Check-in-, około 40 automatów Check-In, 12 stanowisk kontroli, 8 okienek dla wyjeżdżających, 10 stanowisk odbioru bagażu). Poza tym w „Check In 3" znajduje się 31 nowych sklepów i 19 stanowisk gastronomicznych, w tym z „Indochine light", azjatyckim barem z otwartą kuchną i „deCanto", barem ze sklepem dla miłośników wina. „Check In 3" pozwolił podwoić powierzchnię terminalową wiedeńskiego lotniska.
Ze swoim położeniem w sercu Europy wiedeńskie lotnisko stanowi jedno z najważniejszych miejsc przesiadkowych dla podróżujących do Europy Wschodniej i na Bliski i Środkowy Wschód. Nowy terminal powinien zapewnić pasażerom jeszcze więcej komfortu i bezpieczeństwa oraz umozliwić jeszcze lepszą i sprawniejszą odprawę pasażerów przy stale rosnącym ruchu lotniczym.
, 12 stanowisk kontroli, 8 okienek dla wyjeżdżających, 10 stanowisk odbioru bagażu). Poza tym w „Check In 3" znajduje się 31 nowych sklepów i 19 stanowisk gastronomicznych, w tym z „Indochine light", azjatyckim barem z otwartą kuchnią i „deCanto", barem ze sklepem dla miłośników wina. „Check In 3" pozwolił podwoić powierzchnię terminalową wiedeńskiego lotniska.
Ze swoim położeniem w sercu Europy wiedeńskie lotnisko stanowi jedno z najważniejszych miejsc przesiadkowych dla podróżujących do Europy Wschodniej i na Bliski i Środkowy Wschód. Nowy terminal powinien zapewnić pasażerom jeszcze więcej komfortu i bezpieczeństwa oraz umożliwić jeszcze lepszą i sprawniejszą odprawę pasażerów przy stale rosnącym ruchu lotniczym.
Nowy terminal na wiedeńskim lotnisku
W Vienna International Airport otwarto nowoczesny budynek terminalu „Check In 3“. Zapewnia on nie tylko sprawną i profesjonalną odprawę pasażerów oraz nowe przestrzenie zakupowe i gastronomiczne.Otwarty w czerwcu„Check In 3" to największa inwestycja budowlana w dotychczasowej historii wiedeńskiego lotniska. Budynek powstały z betonu, stali i czarnego szkła składa się z dwóch części: zajmującego 71.000 m² Pier Süd (33 bramek w strefie Schengen, 15 bramek Non-Schengen, 18 okienek dla przybywających) oraz zajmującego 76.000 m² Terminalu (64 stanowiska Check-in-, około 40 automatów
W Vienna International Airport otwarto na początku czerwca 2012 nowoczesny budynek terminalu „Check In 3“. Zapewnia on nie tylko sprawną i profesjonalną odprawę pasażerów oraz nowe przestrzenie zakupowe i gastronomiczne.
Otwarty w czerwcu„Check In 3" to największa inwestycja budowlana w dotychczasowej historii wiedeńskiego lotniska. Budynek powstały z betonu, stali i czarnego szkła składa się z dwóch części: zajmującego 71.000 m² Pier Süd (33 bramek w strefie Schengen, 15 bramek Non-Schengen, 18 okienek dla przybywających) oraz zajmującego 76.000 m² Terminalu (64 stanowiska Check-in-, około 40 automatów Check-In, 12 stanowisk kontroli, 8 okienek dla wyjeżdżających, 10 stanowisk odbioru bagażu). Poza tym w „Check In 3" znajduje się 31 nowych sklepów i 19 stanowisk gastronomicznych, w tym z „Indochine light", azjatyckim barem z otwartą kuchną i „deCanto", barem ze sklepem dla miłośników wina. „Check In 3" pozwolił podwoić powierzchnię terminalową wiedeńskiego lotniska.
Ze swoim położeniem w sercu Europy wiedeńskie lotnisko stanowi jedno z najważniejszych miejsc przesiadkowych dla podróżujących do Europy Wschodniej i na Bliski i Środkowy Wschód. Nowy terminal powinien zapewnić pasażerom jeszcze więcej komfortu i bezpieczeństwa oraz umozliwić jeszcze lepszą i sprawniejszą odprawę pasażerów przy stale rosnącym ruchu lotniczym.
, 12 stanowisk kontroli, 8 okienek dla wyjeżdżających, 10 stanowisk odbioru bagażu). Poza tym w „Check In 3" znajduje się 31 nowych sklepów i 19 stanowisk gastronomicznych, w tym z „Indochine light", azjatyckim barem z otwartą kuchnią i „deCanto", barem ze sklepem dla miłośników wina. „Check In 3" pozwolił podwoić powierzchnię terminalową wiedeńskiego lotniska.
Ze swoim położeniem w sercu Europy wiedeńskie lotnisko stanowi jedno z najważniejszych miejsc przesiadkowych dla podróżujących do Europy Wschodniej i na Bliski i Środkowy Wschód. Nowy terminal powinien zapewnić pasażerom jeszcze więcej komfortu i bezpieczeństwa oraz umożliwić jeszcze lepszą i sprawniejszą odprawę pasażerów przy stale rosnącym ruchu lotniczym.
0 comments: