apikacja,
W konkursie wyróżniane są dokonania i projekty turystyczne, które umacniają pozytywny wizerunek Polski oraz oferują atrakcyjne usługi na najwyższym, światowym poziomie. W skład Kapituły konkursu wchodzą przedstawiciele nauki, menedżerowie turystyki oraz przedstawiciele organizacji i instytucji związanych z turystyką. Przewodniczącą Kapituły jest Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
Gdańska Organizacja Turystyczna zgłosiła do konkursu bezpłatną aplikację na urządzenia mobilne gdansk4u MOBILE, którą przygotowała i uruchomiła przed ME Euro 2012.
- Bardzo dobre przyjęcie aplikacji przez użytkowników oraz ogromna liczba użytkowników skłoniły nas, aby zgłosić nasz produkt do tego konkursu - mówi Anna Bartoszewicz – Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. - To ważna nagroda, ponieważ przyznana przez ekspertów z branży turystycznej. Konkurowaliśmy z blisko 100 innymi produktami z całej Polski.
Wcześniej aplikacja mobilna gdansk4uMOBILE zajęła I miejsce (razem z Visit Szczecin) wśród najpopularniejszych miejskich aplikacji mobilnych w Polsce, wyprzedzając w rankingu m.in: Wrocław, Warszawę, Bydgoszcz, Łódź i Kraków. Raport przygotowała agencja OX Media.
O aplikacji
Aplikacja jest bezpłatna i dostępna w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej - mogą z niej korzystać użytkownicy najpopularniejszych systemów: Android, IOS i Windows Phone. Składa się z dziewięciu rozbudowanych sekcji: O Gdańsku, Top 100, Miejsca, Wydarzenia, Karta Turysty, Telefony Alarmowe oraz Skaner QR, Hotspoty i Facebook.
Użytkownicy mogą m.in.:
• zaplanować pobyt w Gdańsku, wykorzystując sekcję Wydarzenia, Pomysł na dziś oraz Pomysł na weekend;
• dowiedzieć się, gdzie otrzymają zniżkę z Kartą Turysty „Gdańsk – Sopot – Gdynia – Plus”;
• wyszukać informacje wg wybranych kategorii;
• wyświetlić obiekty w wybranym promieniu;
• wyznaczyć trasę do konkretnego miejsca.
Istotnym wyróżnikiem aplikacji gdansk4u MOBILE jest 300 audycji dźwiękowych „TOP 100”o 100 miejscach w mieście, uznanych za najatrakcyjniejszych dla zwiedzających, które zostały oznakowane tablicami z rozpoznawalnym logotypem – czerwonym kodem QR. Skanując urządzeniem mobilnym kod użytkownik odsłucha 2-minutową audycję dźwiękową o danym obiekcie. Wśród „TOP 100”, znajdują się zarówno miejsca w Gdańsku opisywane we wszystkich przewodnikach, które skupiają tłumy turystów, ale także te mniej znane, a również wyjątkowe, takie jak Wzgórze Pachołek, Rezerwat Przyrody Ptasi Raj czy Dolne Miasto. Teksty audycji są napisane przystępnym, przyjaznym językiem, dzięki czemu są zrozumiałe i atrakcyjne dla słuchaczy w różnym wieku. Dostęp do audycji jest powszechny i bezpłatny. „Gdańsk TOP 100” jest jedynym w Polsce tak rozbudowanym szlakiem wykorzystującym nowoczesne technologie.
Oprócz dotychczasowych funkcjonalności w najbliższym czasie planowana jest rozbudowa aplikacji. Przede wszystkim zostanie wdrożony system oceny obiektów, dzięki któremu powstanie ranking miejsc, które użytkownicy aplikacji ocenili najwyżej. Ponadto zostanie wprowadzone głosowe wyszukiwanie obiektu.
Na świecie i w Polsce rynek urządzeń mobilnych rośnie lawinowo. Jak wynika z raportu firmy Strategy Analytics, całkowita sprzedaż smartfonów w 2011 roku wyniosła 488,5 mln egzemplarzy, co oznacza wzrost o 63% w stosunku do poprzedniego roku (299,5 mln). W Polsce smartfony stanowią 47%. rynku telefonów komórkowych, a do końca 2012 roku udział smartfonów w polskim rynku komórek przekroczy 50% (raport Mobile Phone Tracker firmy analitycznej IDC).
Gdańska Organizacja Turystyczna jest stowarzyszeniem, które zajmuje się turystyczną promocją Gdańska oraz blisko współpracuje z lokalną branżą turystyczną i samorządem terytorialnym w Gminie Gdańsk.
źródło gdansk.pl
"Wawrzyn Polskiej Turystyki" dla aplikacji mobilnej gdansk4u MOBILE!
Gdańska Organizacja Turystyczna otrzymała nagrodę w ogólnopolskim „Wawrzyn Polskiej Turystyki” za mobilną aplikację gdansk4u MOBILE w obszarze innowacji turystyki. 1 października w Warszawie odbędzie się uroczyste wręczenie tytułu. Tym samym GOT został członkiem Polskiej Akademii Innowacji TurystykiW konkursie wyróżniane są dokonania i projekty turystyczne, które umacniają pozytywny wizerunek Polski oraz oferują atrakcyjne usługi na najwyższym, światowym poziomie. W skład Kapituły konkursu wchodzą przedstawiciele nauki, menedżerowie turystyki oraz przedstawiciele organizacji i instytucji związanych z turystyką. Przewodniczącą Kapituły jest Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
Gdańska Organizacja Turystyczna zgłosiła do konkursu bezpłatną aplikację na urządzenia mobilne gdansk4u MOBILE, którą przygotowała i uruchomiła przed ME Euro 2012.
- Bardzo dobre przyjęcie aplikacji przez użytkowników oraz ogromna liczba użytkowników skłoniły nas, aby zgłosić nasz produkt do tego konkursu - mówi Anna Bartoszewicz – Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. - To ważna nagroda, ponieważ przyznana przez ekspertów z branży turystycznej. Konkurowaliśmy z blisko 100 innymi produktami z całej Polski.
Wcześniej aplikacja mobilna gdansk4uMOBILE zajęła I miejsce (razem z Visit Szczecin) wśród najpopularniejszych miejskich aplikacji mobilnych w Polsce, wyprzedzając w rankingu m.in: Wrocław, Warszawę, Bydgoszcz, Łódź i Kraków. Raport przygotowała agencja OX Media.
O aplikacji
Aplikacja jest bezpłatna i dostępna w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej - mogą z niej korzystać użytkownicy najpopularniejszych systemów: Android, IOS i Windows Phone. Składa się z dziewięciu rozbudowanych sekcji: O Gdańsku, Top 100, Miejsca, Wydarzenia, Karta Turysty, Telefony Alarmowe oraz Skaner QR, Hotspoty i Facebook.
Użytkownicy mogą m.in.:
• zaplanować pobyt w Gdańsku, wykorzystując sekcję Wydarzenia, Pomysł na dziś oraz Pomysł na weekend;
• dowiedzieć się, gdzie otrzymają zniżkę z Kartą Turysty „Gdańsk – Sopot – Gdynia – Plus”;
• wyszukać informacje wg wybranych kategorii;
• wyświetlić obiekty w wybranym promieniu;
• wyznaczyć trasę do konkretnego miejsca.
Istotnym wyróżnikiem aplikacji gdansk4u MOBILE jest 300 audycji dźwiękowych „TOP 100”o 100 miejscach w mieście, uznanych za najatrakcyjniejszych dla zwiedzających, które zostały oznakowane tablicami z rozpoznawalnym logotypem – czerwonym kodem QR. Skanując urządzeniem mobilnym kod użytkownik odsłucha 2-minutową audycję dźwiękową o danym obiekcie. Wśród „TOP 100”, znajdują się zarówno miejsca w Gdańsku opisywane we wszystkich przewodnikach, które skupiają tłumy turystów, ale także te mniej znane, a również wyjątkowe, takie jak Wzgórze Pachołek, Rezerwat Przyrody Ptasi Raj czy Dolne Miasto. Teksty audycji są napisane przystępnym, przyjaznym językiem, dzięki czemu są zrozumiałe i atrakcyjne dla słuchaczy w różnym wieku. Dostęp do audycji jest powszechny i bezpłatny. „Gdańsk TOP 100” jest jedynym w Polsce tak rozbudowanym szlakiem wykorzystującym nowoczesne technologie.
Oprócz dotychczasowych funkcjonalności w najbliższym czasie planowana jest rozbudowa aplikacji. Przede wszystkim zostanie wdrożony system oceny obiektów, dzięki któremu powstanie ranking miejsc, które użytkownicy aplikacji ocenili najwyżej. Ponadto zostanie wprowadzone głosowe wyszukiwanie obiektu.
Na świecie i w Polsce rynek urządzeń mobilnych rośnie lawinowo. Jak wynika z raportu firmy Strategy Analytics, całkowita sprzedaż smartfonów w 2011 roku wyniosła 488,5 mln egzemplarzy, co oznacza wzrost o 63% w stosunku do poprzedniego roku (299,5 mln). W Polsce smartfony stanowią 47%. rynku telefonów komórkowych, a do końca 2012 roku udział smartfonów w polskim rynku komórek przekroczy 50% (raport Mobile Phone Tracker firmy analitycznej IDC).
Gdańska Organizacja Turystyczna jest stowarzyszeniem, które zajmuje się turystyczną promocją Gdańska oraz blisko współpracuje z lokalną branżą turystyczną i samorządem terytorialnym w Gminie Gdańsk.
źródło gdansk.pl
0 comments: