Courtyard by Marriott,
Warszawski Coutyard by Marriott przewodzi w rankingu 45 wszystkich hoteli tej marki w Europie nieprzerwanie od lipca 2012. Ranking publikowany jest co miesiąc na podstawie wyników ankiet dobrowolnie wypełnianych przez gości hotelu.
- W ankiecie zawartych jest szereg szczegółowych pytań dotyczących opinii na temat każdego punktu i usługi hotelu, np. ocena czystości pokoju, obsługi w poszczególnych punktach gastronomicznych, wyposażenia pokoju, obsługi służby pięter, obsługi podczas zameldowania/wymeldowania itp. Każde pytanie jest oceniane przez gościa punktami. Te pojedyncze oceny dają finalną ocenę „overall satisfaction” – tłumaczy Lidia Dmowska, PR manager hotelu.
Courtyard by Marriott na Lotnisku Chopina zdobywa najwyższe oceny w kategorii ogólnej, ale klienci cenią go także za poziom obsługi w recepcji i udogodnienia dla podróżujących służbowo.
- Ten wspaniały wynik osiągnięty został ogromnym zaangażowaniem naszej kadry. Nasi pracownicy lubią swoją pracę i stale podnoszą kwalifikacje zawodowe. Goście to czują i doceniają – wyjaśnia Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu.
Warszawski Courtyard by Marriott osiąga także doskonałe wyniki finansowe. W 2012 r. był najlepszy pod tym względem spośród wszystkich hoteli przylotniskowych w Warszawie.
W bieżącym roku hotel obchodzi 10-lecie swojego istnienia. Pierwszych gości przyjął w październiku 2003 r.
źródło lotnisko-chopina.pl
Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport najlepszy w Europie
Hotel Courtyard by Marriott zlokalizowany na Lotnisku Chopina w Warszawie jest najlepszym hotelem tej sieci w Europie. Taka ocenę wystawiają goście korzystający z jego usług.Warszawski Coutyard by Marriott przewodzi w rankingu 45 wszystkich hoteli tej marki w Europie nieprzerwanie od lipca 2012. Ranking publikowany jest co miesiąc na podstawie wyników ankiet dobrowolnie wypełnianych przez gości hotelu.
- W ankiecie zawartych jest szereg szczegółowych pytań dotyczących opinii na temat każdego punktu i usługi hotelu, np. ocena czystości pokoju, obsługi w poszczególnych punktach gastronomicznych, wyposażenia pokoju, obsługi służby pięter, obsługi podczas zameldowania/wymeldowania itp. Każde pytanie jest oceniane przez gościa punktami. Te pojedyncze oceny dają finalną ocenę „overall satisfaction” – tłumaczy Lidia Dmowska, PR manager hotelu.
Courtyard by Marriott na Lotnisku Chopina zdobywa najwyższe oceny w kategorii ogólnej, ale klienci cenią go także za poziom obsługi w recepcji i udogodnienia dla podróżujących służbowo.
- Ten wspaniały wynik osiągnięty został ogromnym zaangażowaniem naszej kadry. Nasi pracownicy lubią swoją pracę i stale podnoszą kwalifikacje zawodowe. Goście to czują i doceniają – wyjaśnia Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu.
Warszawski Courtyard by Marriott osiąga także doskonałe wyniki finansowe. W 2012 r. był najlepszy pod tym względem spośród wszystkich hoteli przylotniskowych w Warszawie.
W bieżącym roku hotel obchodzi 10-lecie swojego istnienia. Pierwszych gości przyjął w październiku 2003 r.
źródło lotnisko-chopina.pl
0 comments: