Dworzec Centralny,
Na Dworcu Centralnym w Warszawie rozpoczęły się testy systemu zarządzania jedną kolejką do kas. Rozwiązanie ma na celu zwiększenie komfortu klientów oraz skrócenie czasu oczekiwania w kolejce. Testy potrwają dwa miesiące. Zdobyte doświadczenia pozwolą zdecydować czy przewoźnik wdroży podobny system na innych dworcach.
System jednej kolejki jest często stosowany w dużych sieciach handlowych, na lotniskach czy dworcach, czyli miejscach gdzie występuje duża liczba klientów obsługiwanych w kilku punktach. Nie wymaga drukowania numerków. Klient dowiaduje się, która kasa jest wolna, dzięki informacji wyświetlanej na monitorze oraz za pośrednictwem komunikatu głosowego. PKP Intercity wdroży zarówno informację wizualną jak i dźwiękową. To rozwiązanie zostało wybrane z myślą o osobach starszych, słabowidzących lub niewidomych.
- Dążymy do tego, aby korzystanie z usług PKP Intercity było coraz bardziej komfortowe. Rozwijamy kanały internetowe, wprowadzamy możliwość płacenia kartą we wszystkich pociągach, ale nie zapominamy również o pasażerach kupujących bilety na dworcach. Naszym celem jest podniesienie efektywności obsługi pasażerów, przyspieszenie przepływu klientów oczekujących w kolejce i zniwelowanie związanego z tym poczucia niepewności - mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Pilotaż systemu zarządzania jedną kolejką rozpocznie się 3 kwietnia na największym dworcu, czyli na warszawskim Dworcu Centralnym, gdzie w holu głównym w 14 okienkach kasowych dziennie realizowanych jest ponad 4 000 transakcji. Potrwa do końca maja.
- Testy potrwają około dwóch miesięcy. Po ich zakończeniu, zebrane doświadczenia, pomogą nam podjąć decyzję o wdrożeniu rozwiązania na innych dworcach – tam, gdzie dysponujemy większą liczbą kas – dodaje Zuzanna Szopowska.
PKP Intercity testuje system jednej kolejki
Na Dworcu Centralnym w Warszawie rozpoczęły się testy systemu zarządzania jedną kolejką do kas. Rozwiązanie ma na celu zwiększenie komfortu klientów oraz skrócenie czasu oczekiwania w kolejce. Testy potrwają dwa miesiące. Zdobyte doświadczenia pozwolą zdecydować czy przewoźnik wdroży podobny system na innych dworcach.
System jednej kolejki jest często stosowany w dużych sieciach handlowych, na lotniskach czy dworcach, czyli miejscach gdzie występuje duża liczba klientów obsługiwanych w kilku punktach. Nie wymaga drukowania numerków. Klient dowiaduje się, która kasa jest wolna, dzięki informacji wyświetlanej na monitorze oraz za pośrednictwem komunikatu głosowego. PKP Intercity wdroży zarówno informację wizualną jak i dźwiękową. To rozwiązanie zostało wybrane z myślą o osobach starszych, słabowidzących lub niewidomych.
- Dążymy do tego, aby korzystanie z usług PKP Intercity było coraz bardziej komfortowe. Rozwijamy kanały internetowe, wprowadzamy możliwość płacenia kartą we wszystkich pociągach, ale nie zapominamy również o pasażerach kupujących bilety na dworcach. Naszym celem jest podniesienie efektywności obsługi pasażerów, przyspieszenie przepływu klientów oczekujących w kolejce i zniwelowanie związanego z tym poczucia niepewności - mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Pilotaż systemu zarządzania jedną kolejką rozpocznie się 3 kwietnia na największym dworcu, czyli na warszawskim Dworcu Centralnym, gdzie w holu głównym w 14 okienkach kasowych dziennie realizowanych jest ponad 4 000 transakcji. Potrwa do końca maja.
- Testy potrwają około dwóch miesięcy. Po ich zakończeniu, zebrane doświadczenia, pomogą nam podjąć decyzję o wdrożeniu rozwiązania na innych dworcach – tam, gdzie dysponujemy większą liczbą kas – dodaje Zuzanna Szopowska.
0 comments: