Accor, partner strategiczny Grupy Hotelowej Orbis rozwija skrzydła
Accor, międzynarodowy operator hotelarski w regionie Azji-Pacyfiku i Indonezji, ogłosił otwarcie nowego obiektu - Amarterra Villas Bali Nusa Dua. Hotel dołączył do sieci MGallery i jest zlokalizowany na południowym wybrzeżu wyspy Bali w Indonezji.
To nowo wybudowany ośrodek w samym sercu
Nusa Dua. Ekskluzywny kompleks willi usytuowany jest wśród bujnych ogrodów krajobrazowych. To miejsce dla gości poszukujących ekskluzywności, pełnego relaksu, unikalnego wystroju, wyjątkowej lokalizacji i podejścia do klienta.
Kompleks składa się zaledwie z 39 domów. W każdym z nich znajduje się jedna, dwie lub trzy sypialnie. Wille charakteryzują otwarte salony, jadalnia oraz prywatny basen i altana oraz luksusowa łazienka.
Hotele ibis z nietypowym viralem
„Króliki ibis przytulają” taki tytuł ma nowa kampania viralowa największej w Europie sieci hotelowej. Ma ona na celu podkreślenie komfortu oferowanego przez markę ibis w ramach kampanii „Sweet Bed™ by ibis”. Film został nakręcony w hotelu ibis London Blackfriars. Viral ma przypominać i podkreślać Internautom, że marka ibis umieszcza szczęśliwy sen w centrum swojej oferty. Komfort, nowoczesność i prostota, to trzy podstawowe wartości charakterystyczne dla marki ibis w ogłoszonej pod koniec 2010 nowej strategii działania.
Accorhotels.com wprowadza letnią promocję
W ramach nowej kampanii „Super Sales”, Accor oferuje gościom specjalne promocje sięgające 40% w ponad 2000 hotelach na całym świecie. Promocja obejmuje okres: 6 lipca - 1 września 2013. Specjalne oferty dostępne są na 31 cyfrowych platformach sprzedaży, jak również w 15 językach na stronie internetowej Accrohotels.com. Wszyscy chętni mogą z niej skorzystać także za pośrednictwem Accorhotels.mobi, Androida i aplikacji na iPhone. Rezerwacji należy dokonywać w dniach 17 - 21 czerwca 2013r.
„Super Sales” promocja jest wspierana przez światową kampanię reklamową. W tym roku motywem przewodnim projektu są kolorowe neony.
0 comments: