catering,
Zmiany w ofercie LOT-u zostały opracowane w oparciu o specjalnie zlecone badania, przeprowadzone przez pracownię TNS Polska. Aż 78 proc. pasażerów w klasie ekonomicznej i 89 proc. w klasie biznes nie widzi potrzeby poprawy jakości obsługi pasażerów. Mimo tak dobrych wyników, PLL LOT pracuje nad kolejnymi zmianami, które poprawią komfort podróży i wizerunek polskiego przewoźnika.
- Słuchamy naszych pasażerów i wprowadzamy zmiany, których naprawdę oczekują – mówi Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Chciałbym, aby LOT był postrzegany jako linia przyjazna, nowoczesna i otwarta, dlatego zaoferujemy wiele usług dodatkowych. Dzięki nim podróż będzie jeszcze łatwiejsza i przyjemniejsza – dodał Sebastian Mikosz.
Istotną zmianą, która ma ułatwić pasażerom podróżowanie LOT-em będzie dostęp do mobilnej wersji platformy rezerwacyjnej lot.com i do aplikacji na telefony i tablety (Android i iOS). Rezerwacji biletów oraz odprawy przed odlotem będzie można dokonywać z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie – łatwo, szybko i bardzo intuicyjnie. Szybszy i łatwiejszy będzie też dostęp do wszystkich istotnych dla pasażerów informacji, w tym do ofert specjalnych, a także do wyszukiwarki „Najniższa cena”. Wersja mobilna została opracowana z wykorzystaniem najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
LOT jest pierwszą linią lotniczą na świecie, która zastosowała pełną technologię tzw. Cloud Computing na tak dużą skalę. Cloud Computing to model zarządzania środowiskiem IT z rozwiązaniami zapożyczonymi z ideologii funkcjonowania w sieci internetowej. Odpowiada na potrzeby nowej epoki rozwiązań IT, w której priorytetem jest szybkość reakcji, efektywność i wydajność. Przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa danych. Cloud Computing odpowiada na potrzeby wynikające z coraz większej liczby połączonych urządzeń, ciągłych strumieni informacji i aplikacji WEB 2.0, takich jak otwarta współpraca, sieci społecznościowe i rozwiązania mobilne. Z wersji mobilnej pasażerowie skorzystają już od połowy sierpnia, a aplikacje dostępne będą od września.
LOT zwiększa również różnorodność posiłków i przekąsek w pokładowym menu. Nowa oferta o nazwie „LOT Gourmet” zostanie wzbogacona o nowe produkty specjalnie dobrane pod gusta i smaki pasażerów.
Od 1 sierpnia na rejsach do 120 minut w menu „LOT Gourmet” na pasażerów czekają sałatka z makaronem i kurczakiem oraz sałatka grecka, a na rejsach powyżej 120 minut pizza wegetariańska i wrap z kurczakiem. Na rejsach do 90 minut do wyboru będą kanapka z wędliną lub serem i przekąski (batony i inne słodycze oraz chipsy). Na wszystkich rejsach dostępne będą również alkohole oraz szeroki wybór napojów bezalkoholowych. Bezpłatnie w klasie ekonomicznej na rejsach krajowych i europejskich zapewniamy naszym pasażerom wodę mineralną oraz słodką przekąskę.
LOT rozpoczyna również współpracę z firmą Starbucks. Pasażerowie będą mieli okazję skosztować najlepszej kawy (w tym bezkofeinowej) spod znaku najbardziej rozpoznawalnej marki świata. Na trasach krajowych oraz europejskich w ramach oferty „LOT Gourmet”, oprócz kawy Starbucks oraz herbaty Dilmah Ceylon Gold, podróżni będą mieli do wyboru podane przez Starbucks specjalnie skomponowane dietetyczne owsianki o smaku jabłka i cynamonu lub czekolady i pomarańczy.
http://youtu.be/LM_3Yk1rDgU
Ceny za posiłki zostały skalkulowane tak, by były dostępne dla każdego. Są znacznie niższe niż na lotniskach czy w innych liniach prowadzących sprzedaż pokładową: cena kanapek to 10 zł, sałatek i wrapów 12 zł. Kawa Starbucks kosztuje 8 zł, piwo 5 zł a wino 10 zł. Warto podkreślić, że posiłki i napoje bezalkoholowe w klasie ekonomicznej i klasie biznes na najbardziej prestiżowych rejsach długodystansowych LOT-u pozostają bezpłatne.
Oprócz nowego serwisu pokładowego, PLL LOT wprowadzają kilka kolejnych udogodnień i usług dla pasażerów.
Taxi&Fly i Limo Service – podróż z LOT-em możesz zacząć już w progu swojego domu! Ta usługa pozwala podczas zakupu biletu na stronie internetowej lot.com lub za pośrednictwem całodobowego Call Center zarezerwować transport z domu na lotnisko i z powrotem po powrocie do Warszawy. Dla osób ceniących luksus oferujemy możliwość dowiezienia limuzyną do samolotu.
Kolejna propozycja LOT-u to Meet&Greet, czyli dedykowana asysta na Lotnisku Chopina. Usługa jest skierowana do wszystkich pasażerów, którzy chcą uniknąć stresu podczas wizyty na lotnisku. Nasi pracownicy powitają pasażerów przy wejściu na teren portu i ułatwią wszelkie procedury przed odlotem – od odprawy bagażu po boarding.
Od września br. LOT uruchomi również usługę PlusGrade. Dzięki niej podczas rezerwacji biletu pasażer może licytować przeniesienie z klasy ekonomicznej do klasy Premium lub Biznes.
Specjalnie dla pasażerów klasy biznes i Premium stworzyliśmy nowy magazyn pokładowy „Inspire” dedykowany tylko do tych podróżnych. Wysoki poziom magazynu gwarantowany jest przez jego Redaktor Naczelną – Martynę Wojciechowską. Na łamach pisma czytelnicy znajdą artykuły z najciekawszych obszarów życia – od biznesu, inwestycji, przez luksusowe podróże po świecie, po sztukę, najnowsze trendy i kulturę. Wszystko to ujęte w niebanalną, wysublimowaną oprawę graficzną i okraszone unikalnymi fotografiami. Jest to magazyn inspirujący, inteligentny i ambitny. W pierwszym numerze piszemy o urokach Tajlandii, miastach przyszłości, a także doradzamy jak w życiu osiągnąć sukces. Gościem specjalnym tego wydania jest charyzmatyczny Sebastian Karpiel-Bułecka.
Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych pasażerów co do jakości obsługi i komfortu podróży w ostatnim czasie wprowadziliśmy również: LOT Info SMS – serwis powiadamiający o statusie rejsu. Usługę sms można aktywować na dwa sposoby – wypełniając bezpłatnie formularz poprzez stronę lot.com albo poprzez wysłanie sms’a z telefonu komórkowego. Do wyboru są dwie opcje usługi: standardowa, która obejmuje jednorazową informację o bieżącym statusie rejsu (koszt to 1 zł + VAT) oraz Premium, która dostarczy pasażerom wszystkie informacje o danym rejsie (koszt 5 zł + VAT). Przy zakupie biletu LOT-u, wystarczy zostawić numer telefonu i wówczas pasażer będzie automatycznie otrzymywać informacje o swoim rejsie.
Z myślą nie tylko o miłośnikach awiacji, w serwisie lot.com powstał sklep internetowy – AirKiosk, który oferuje wiele gadżetów przydatnych zarówno w podróży, w domu, jak i w biurze. Ponadto, w Airkiosku sympatycy lotnictwa znajdą modele samolotów m.in. nowoczesny Boeing 787 Dreamliner jak i inne gadżety przydatne w podróży oraz w biurze.
Nowoczesne rozwiązania i nowe usługi dla pasażerów wynikają z wdrażanego w spółce Planu Restrukturyzacji. LOT postawił na stałe podnoszenie jakości obsługi pasażerów, a także bardziej aktywną komunikację z podróżnymi. Wszelkie podejmowane działania służą nie tylko pozyskiwaniu nowych klientów, ale także budowaniu wizerunku nowoczesnej i otwartej linii lotniczej wyróżniającej się na tle konkurencji. Na stronie lot.com pojawi się specjalna sekcja, w której podróżni będą mogli śledzić postępy w zmianach oferty i sami będą mogli zgłaszać swoje sugestie.
I ostatnia – historyczna zmiana. Od 10 sierpnia na siatce połączeń długodystansowych do Nowego Jorku, Chicago, Toronto i Pekinu latać będą wyłącznie samoloty Boeing 787 Dreamliner. To symboliczny moment, porównywalny z wymianą samolotów Iluszyn na samoloty Boeing 767 na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku.
LOT dysponuje dzisiaj pięcioma Boeingami 787 Dreamliner w trzyklasowej konfiguracji, oferującymi na pokładach najwyższy standard obsługi. Nowe maszyny są też oszczędniejsze i cichsze o około 20 proc. Komfort zapewnia wyższe ciśnienie w kabinie i wyższa wilgotność powietrza w porównaniu z tradycyjnymi samolotami szerokokadłubowymi. Mocnym atutem LOT-u jest również specjalnie wyszkolony i profesjonalny personel pokładowy „Elite Fleet”, który zapewnia standard obsługi na najwyższym poziomie.
LOT wprowadza nowy standard obsługi
Od dzisiaj Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowy standard obsługi na pokładach swoich samolotów na wszystkich połączeniach europejskich. Wzbogaci się oferta cateringowa – o nowe kanapki, sałatki, wrapy, pizzę i wybór napojów – a na pokładach pojawi się kawa Starbucks. LOT wprowadzi także dodatkowe serwisy takie jak Taxi&Fly, Limo Service, Meet and Greet, oraz Pre-order i Duty Free, z których będzie można skorzystać w ramach Air Kiosku. Już wkrótce pojawi się wersja mobilna strony lot.com oraz aplikacje na Androida i iOS. Od 10 sierpnia loty długodystansowe będą wykonywane wyłącznie przez nowoczesne Dreamlinery.Zmiany w ofercie LOT-u zostały opracowane w oparciu o specjalnie zlecone badania, przeprowadzone przez pracownię TNS Polska. Aż 78 proc. pasażerów w klasie ekonomicznej i 89 proc. w klasie biznes nie widzi potrzeby poprawy jakości obsługi pasażerów. Mimo tak dobrych wyników, PLL LOT pracuje nad kolejnymi zmianami, które poprawią komfort podróży i wizerunek polskiego przewoźnika.
- Słuchamy naszych pasażerów i wprowadzamy zmiany, których naprawdę oczekują – mówi Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Chciałbym, aby LOT był postrzegany jako linia przyjazna, nowoczesna i otwarta, dlatego zaoferujemy wiele usług dodatkowych. Dzięki nim podróż będzie jeszcze łatwiejsza i przyjemniejsza – dodał Sebastian Mikosz.
Istotną zmianą, która ma ułatwić pasażerom podróżowanie LOT-em będzie dostęp do mobilnej wersji platformy rezerwacyjnej lot.com i do aplikacji na telefony i tablety (Android i iOS). Rezerwacji biletów oraz odprawy przed odlotem będzie można dokonywać z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie – łatwo, szybko i bardzo intuicyjnie. Szybszy i łatwiejszy będzie też dostęp do wszystkich istotnych dla pasażerów informacji, w tym do ofert specjalnych, a także do wyszukiwarki „Najniższa cena”. Wersja mobilna została opracowana z wykorzystaniem najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
LOT jest pierwszą linią lotniczą na świecie, która zastosowała pełną technologię tzw. Cloud Computing na tak dużą skalę. Cloud Computing to model zarządzania środowiskiem IT z rozwiązaniami zapożyczonymi z ideologii funkcjonowania w sieci internetowej. Odpowiada na potrzeby nowej epoki rozwiązań IT, w której priorytetem jest szybkość reakcji, efektywność i wydajność. Przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa danych. Cloud Computing odpowiada na potrzeby wynikające z coraz większej liczby połączonych urządzeń, ciągłych strumieni informacji i aplikacji WEB 2.0, takich jak otwarta współpraca, sieci społecznościowe i rozwiązania mobilne. Z wersji mobilnej pasażerowie skorzystają już od połowy sierpnia, a aplikacje dostępne będą od września.
LOT zwiększa również różnorodność posiłków i przekąsek w pokładowym menu. Nowa oferta o nazwie „LOT Gourmet” zostanie wzbogacona o nowe produkty specjalnie dobrane pod gusta i smaki pasażerów.
Od 1 sierpnia na rejsach do 120 minut w menu „LOT Gourmet” na pasażerów czekają sałatka z makaronem i kurczakiem oraz sałatka grecka, a na rejsach powyżej 120 minut pizza wegetariańska i wrap z kurczakiem. Na rejsach do 90 minut do wyboru będą kanapka z wędliną lub serem i przekąski (batony i inne słodycze oraz chipsy). Na wszystkich rejsach dostępne będą również alkohole oraz szeroki wybór napojów bezalkoholowych. Bezpłatnie w klasie ekonomicznej na rejsach krajowych i europejskich zapewniamy naszym pasażerom wodę mineralną oraz słodką przekąskę.
LOT rozpoczyna również współpracę z firmą Starbucks. Pasażerowie będą mieli okazję skosztować najlepszej kawy (w tym bezkofeinowej) spod znaku najbardziej rozpoznawalnej marki świata. Na trasach krajowych oraz europejskich w ramach oferty „LOT Gourmet”, oprócz kawy Starbucks oraz herbaty Dilmah Ceylon Gold, podróżni będą mieli do wyboru podane przez Starbucks specjalnie skomponowane dietetyczne owsianki o smaku jabłka i cynamonu lub czekolady i pomarańczy.
http://youtu.be/LM_3Yk1rDgU
Ceny za posiłki zostały skalkulowane tak, by były dostępne dla każdego. Są znacznie niższe niż na lotniskach czy w innych liniach prowadzących sprzedaż pokładową: cena kanapek to 10 zł, sałatek i wrapów 12 zł. Kawa Starbucks kosztuje 8 zł, piwo 5 zł a wino 10 zł. Warto podkreślić, że posiłki i napoje bezalkoholowe w klasie ekonomicznej i klasie biznes na najbardziej prestiżowych rejsach długodystansowych LOT-u pozostają bezpłatne.
Oprócz nowego serwisu pokładowego, PLL LOT wprowadzają kilka kolejnych udogodnień i usług dla pasażerów.
Taxi&Fly i Limo Service – podróż z LOT-em możesz zacząć już w progu swojego domu! Ta usługa pozwala podczas zakupu biletu na stronie internetowej lot.com lub za pośrednictwem całodobowego Call Center zarezerwować transport z domu na lotnisko i z powrotem po powrocie do Warszawy. Dla osób ceniących luksus oferujemy możliwość dowiezienia limuzyną do samolotu.
Kolejna propozycja LOT-u to Meet&Greet, czyli dedykowana asysta na Lotnisku Chopina. Usługa jest skierowana do wszystkich pasażerów, którzy chcą uniknąć stresu podczas wizyty na lotnisku. Nasi pracownicy powitają pasażerów przy wejściu na teren portu i ułatwią wszelkie procedury przed odlotem – od odprawy bagażu po boarding.
Od września br. LOT uruchomi również usługę PlusGrade. Dzięki niej podczas rezerwacji biletu pasażer może licytować przeniesienie z klasy ekonomicznej do klasy Premium lub Biznes.
Specjalnie dla pasażerów klasy biznes i Premium stworzyliśmy nowy magazyn pokładowy „Inspire” dedykowany tylko do tych podróżnych. Wysoki poziom magazynu gwarantowany jest przez jego Redaktor Naczelną – Martynę Wojciechowską. Na łamach pisma czytelnicy znajdą artykuły z najciekawszych obszarów życia – od biznesu, inwestycji, przez luksusowe podróże po świecie, po sztukę, najnowsze trendy i kulturę. Wszystko to ujęte w niebanalną, wysublimowaną oprawę graficzną i okraszone unikalnymi fotografiami. Jest to magazyn inspirujący, inteligentny i ambitny. W pierwszym numerze piszemy o urokach Tajlandii, miastach przyszłości, a także doradzamy jak w życiu osiągnąć sukces. Gościem specjalnym tego wydania jest charyzmatyczny Sebastian Karpiel-Bułecka.
Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych pasażerów co do jakości obsługi i komfortu podróży w ostatnim czasie wprowadziliśmy również: LOT Info SMS – serwis powiadamiający o statusie rejsu. Usługę sms można aktywować na dwa sposoby – wypełniając bezpłatnie formularz poprzez stronę lot.com albo poprzez wysłanie sms’a z telefonu komórkowego. Do wyboru są dwie opcje usługi: standardowa, która obejmuje jednorazową informację o bieżącym statusie rejsu (koszt to 1 zł + VAT) oraz Premium, która dostarczy pasażerom wszystkie informacje o danym rejsie (koszt 5 zł + VAT). Przy zakupie biletu LOT-u, wystarczy zostawić numer telefonu i wówczas pasażer będzie automatycznie otrzymywać informacje o swoim rejsie.
Z myślą nie tylko o miłośnikach awiacji, w serwisie lot.com powstał sklep internetowy – AirKiosk, który oferuje wiele gadżetów przydatnych zarówno w podróży, w domu, jak i w biurze. Ponadto, w Airkiosku sympatycy lotnictwa znajdą modele samolotów m.in. nowoczesny Boeing 787 Dreamliner jak i inne gadżety przydatne w podróży oraz w biurze.
Nowoczesne rozwiązania i nowe usługi dla pasażerów wynikają z wdrażanego w spółce Planu Restrukturyzacji. LOT postawił na stałe podnoszenie jakości obsługi pasażerów, a także bardziej aktywną komunikację z podróżnymi. Wszelkie podejmowane działania służą nie tylko pozyskiwaniu nowych klientów, ale także budowaniu wizerunku nowoczesnej i otwartej linii lotniczej wyróżniającej się na tle konkurencji. Na stronie lot.com pojawi się specjalna sekcja, w której podróżni będą mogli śledzić postępy w zmianach oferty i sami będą mogli zgłaszać swoje sugestie.
I ostatnia – historyczna zmiana. Od 10 sierpnia na siatce połączeń długodystansowych do Nowego Jorku, Chicago, Toronto i Pekinu latać będą wyłącznie samoloty Boeing 787 Dreamliner. To symboliczny moment, porównywalny z wymianą samolotów Iluszyn na samoloty Boeing 767 na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku.
LOT dysponuje dzisiaj pięcioma Boeingami 787 Dreamliner w trzyklasowej konfiguracji, oferującymi na pokładach najwyższy standard obsługi. Nowe maszyny są też oszczędniejsze i cichsze o około 20 proc. Komfort zapewnia wyższe ciśnienie w kabinie i wyższa wilgotność powietrza w porównaniu z tradycyjnymi samolotami szerokokadłubowymi. Mocnym atutem LOT-u jest również specjalnie wyszkolony i profesjonalny personel pokładowy „Elite Fleet”, który zapewnia standard obsługi na najwyższym poziomie.
0 comments: