Business,
Sieć hoteli Marriott wprowadza na rynek nowe narzędzie będące inspiracją dla każdego spotkania, konferencji czy gali. Meetings Imagined, ponieważ w Marriott rozumiemy, że każde spotkanie ma swój cel.
Meetings Imagined to zupełnie nowa filozofia podejścia do szeroko rozumianego tematu spotkań. W zeszłym roku Marriott przeanalizował 40000 spotkań na całym świecie. Uzyskane rezultaty zaowocowały powstaniem pierwszej na rynku hotelarskim platformy do czerpania inspiracji z doświadczeń jednej z największych marek na świecie.
Marriott jest świadomy, iż świat nieustannie się zmienia, a wraz z nim zmienia się profil gościa. Nowe pokolenie - potocznie zwane pokoleniem milenium - ma inne oczekiwania nie tylko względem pobytu w hotelu, ale również względem podejścia do organizacji spotkań, począwszy od kameralnego spotkania zarządu, a na eleganckiej gali kończąc.
Badania jednoznacznie wskazały na to, że kluczem do sukcesu każdego spotkania jest odpowiednio zdefiniowany cel klienta. Podczas, gdy inni koncentrują się na stołach i krzesłach, Marriott skupia się na ludziach i celach ich spotkania. Zdefiniowano 7 głównych celów, do których zaliczono: ideate - generowanie nowych pomysłów, produce – ustalenie wspólnego rozwiazania i praca zespołowa, network – poznawanie nowych ludzi, promote – promocja nowego produktu lub sposobu myślenia, decide – podjęcie ważnych decyzji, educate – nauka nowych umiejętności oraz celebrate – upamiętnienie ważnego wydarzenia.
Intuicyjnie wiemy, że osoby, które spotkały się na sesji szkoleniowej mają inne potrzeby niż te, które zebrały się aby nawiązywać nowe kontakty w ramach eventu networkingowego. To jest właśnie filozofia Meetings Imagined – powiedziała Justyna Domańska, Director of Event Management w warszawskim hotelu Marriott. - Na początkowym etapie rozmów z klientem nasz zespół ustala cel lub cele, dzięki którym jesteśmy w stanie zaproponować odpowienie ustawienie, przykładowo fotele i sofy dla spotkań mających na celu luźną wymianę poglądów czy menu poprawiające koncentrację i pracę mózgu dla spotkania o celu edukacyjnym.
MeetingsImagined.com jest platformą cyfrową, która gromadzi naszą wizualną inspirację i wiedzę oraz służy do kreowania pomysłów, planowania i współpracy. Sama strona jest bardzo domyślna i składa się z 4 zakładek.
W pierwszej, klient może samodzielnie zdefiniować jaki cel przyświeca jego spotkaniu. Każdy z celów jest opisany i poparty zdjęciami. W drugiej dostępny jest szereg artykułów i porad, które pomogą dobrać na przykład muzykę, światło oraz dodatkowe atrakcje. Sercem strony jest galeria zdjęć, która umożliwia wysyłanie ich sobie wzajemnie, udostępnianie na portalach społecznościowych lub komentowanie. Ostatnia zakładka składa się z profili indywidualnych hoteli, w tym Warsaw Marriott Hotel.
Nowa koncepcja podejścia do spotkań była inspiracją dla warszawskiego hotelu Marriott, który od 2 miesięcy udostępnia swoim klientom nową przestrzeń eventową – maszynownię.
Wiemy jak ważne dla każdego klienta jest unikalne podejście do jego potrzeb i oczekiwań – powiedział Mariusz Paszkiel, Director of Sales & Marketing, Warsaw Marriott Hotel. - Nie zastanawialiśmy się zbyt długo kiedy odkryliśmy potencjał tkwiący w tym miejscu. Oczywiście kosztowało nas to sporo pracy, aby przestrzeń, która na co dzień wykorzystywana jest w zupełnie innym celu, z dnia na dzień potrafiła zmienić charakter. Koncepcja Meetings Imagined nie odnosi się jedynie do działu sprzedaży, ale zmienia również punkt widzenia działu eventów, bankietów i kuchni. To dopiero początek naszych możliwości.
O Hotelu Marriott w Warszawie
Hotel Warsaw Marriott jest uznawany za jeden z najbardziej wyjątkowych hoteli w Warszawie. Położony w samym sercu stolicy Polski hotel Warsaw Marriott oferuje łatwy dostęp do wszystkich głównych atrakcji Warszawy. Całości dopełniają 523 pięknie urządzone pokoje, w tym 95 apartamentów, parking na miejscu, SPA oraz elegancka galeria handlowa. Na spotkania biznesowe i towarzystkie hotel oferuje sale konferencyjne o łącznej powierzchni 2600 metrów kwadratowych. Bez względu na to czy goście podróżują w celach biznesowych czy turystycznych, hotel Warsaw Marriott stanowi centrum niezapomnianych wrażeń. Hotel uzyskał wiele nagród za jakość usług takich jak: "Best Hotel Award 2014" w kategoriach: obsługa i hotele 4-5-cio gwiazdkowe w Warszawie oraz niedawno Travelers Choice Award 2014 przyznawana przez serwis Tripadvisor.com. Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do odwiedzenia stron hotelu: www.warsawmarriott.pl lub www.warsawmarriott.com oraz naszego profilu na Facebooku.
Hotele Marriott z nową ofertą biznesową
Meetings Imagined to zupełnie nowa filozofia podejścia do szeroko rozumianego tematu spotkań. W zeszłym roku Marriott przeanalizował 40000 spotkań na całym świecie. Uzyskane rezultaty zaowocowały powstaniem pierwszej na rynku hotelarskim platformy do czerpania inspiracji z doświadczeń jednej z największych marek na świecie.
Marriott jest świadomy, iż świat nieustannie się zmienia, a wraz z nim zmienia się profil gościa. Nowe pokolenie - potocznie zwane pokoleniem milenium - ma inne oczekiwania nie tylko względem pobytu w hotelu, ale również względem podejścia do organizacji spotkań, począwszy od kameralnego spotkania zarządu, a na eleganckiej gali kończąc.
Badania jednoznacznie wskazały na to, że kluczem do sukcesu każdego spotkania jest odpowiednio zdefiniowany cel klienta. Podczas, gdy inni koncentrują się na stołach i krzesłach, Marriott skupia się na ludziach i celach ich spotkania. Zdefiniowano 7 głównych celów, do których zaliczono: ideate - generowanie nowych pomysłów, produce – ustalenie wspólnego rozwiazania i praca zespołowa, network – poznawanie nowych ludzi, promote – promocja nowego produktu lub sposobu myślenia, decide – podjęcie ważnych decyzji, educate – nauka nowych umiejętności oraz celebrate – upamiętnienie ważnego wydarzenia.
Intuicyjnie wiemy, że osoby, które spotkały się na sesji szkoleniowej mają inne potrzeby niż te, które zebrały się aby nawiązywać nowe kontakty w ramach eventu networkingowego. To jest właśnie filozofia Meetings Imagined – powiedziała Justyna Domańska, Director of Event Management w warszawskim hotelu Marriott. - Na początkowym etapie rozmów z klientem nasz zespół ustala cel lub cele, dzięki którym jesteśmy w stanie zaproponować odpowienie ustawienie, przykładowo fotele i sofy dla spotkań mających na celu luźną wymianę poglądów czy menu poprawiające koncentrację i pracę mózgu dla spotkania o celu edukacyjnym.
MeetingsImagined.com jest platformą cyfrową, która gromadzi naszą wizualną inspirację i wiedzę oraz służy do kreowania pomysłów, planowania i współpracy. Sama strona jest bardzo domyślna i składa się z 4 zakładek.
W pierwszej, klient może samodzielnie zdefiniować jaki cel przyświeca jego spotkaniu. Każdy z celów jest opisany i poparty zdjęciami. W drugiej dostępny jest szereg artykułów i porad, które pomogą dobrać na przykład muzykę, światło oraz dodatkowe atrakcje. Sercem strony jest galeria zdjęć, która umożliwia wysyłanie ich sobie wzajemnie, udostępnianie na portalach społecznościowych lub komentowanie. Ostatnia zakładka składa się z profili indywidualnych hoteli, w tym Warsaw Marriott Hotel.
Nowa koncepcja podejścia do spotkań była inspiracją dla warszawskiego hotelu Marriott, który od 2 miesięcy udostępnia swoim klientom nową przestrzeń eventową – maszynownię.
Wiemy jak ważne dla każdego klienta jest unikalne podejście do jego potrzeb i oczekiwań – powiedział Mariusz Paszkiel, Director of Sales & Marketing, Warsaw Marriott Hotel. - Nie zastanawialiśmy się zbyt długo kiedy odkryliśmy potencjał tkwiący w tym miejscu. Oczywiście kosztowało nas to sporo pracy, aby przestrzeń, która na co dzień wykorzystywana jest w zupełnie innym celu, z dnia na dzień potrafiła zmienić charakter. Koncepcja Meetings Imagined nie odnosi się jedynie do działu sprzedaży, ale zmienia również punkt widzenia działu eventów, bankietów i kuchni. To dopiero początek naszych możliwości.
O Hotelu Marriott w Warszawie
Hotel Warsaw Marriott jest uznawany za jeden z najbardziej wyjątkowych hoteli w Warszawie. Położony w samym sercu stolicy Polski hotel Warsaw Marriott oferuje łatwy dostęp do wszystkich głównych atrakcji Warszawy. Całości dopełniają 523 pięknie urządzone pokoje, w tym 95 apartamentów, parking na miejscu, SPA oraz elegancka galeria handlowa. Na spotkania biznesowe i towarzystkie hotel oferuje sale konferencyjne o łącznej powierzchni 2600 metrów kwadratowych. Bez względu na to czy goście podróżują w celach biznesowych czy turystycznych, hotel Warsaw Marriott stanowi centrum niezapomnianych wrażeń. Hotel uzyskał wiele nagród za jakość usług takich jak: "Best Hotel Award 2014" w kategoriach: obsługa i hotele 4-5-cio gwiazdkowe w Warszawie oraz niedawno Travelers Choice Award 2014 przyznawana przez serwis Tripadvisor.com. Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do odwiedzenia stron hotelu: www.warsawmarriott.pl lub www.warsawmarriott.com oraz naszego profilu na Facebooku.
0 comments: