Accor,
Le Club Accorhotels w lutym 2015 został również uhonorowany przez branżowych ekspertów Loyalty Awards w kategorii „Management Excellence” za kampanię “You’re at the heart of our attention”.
Le Club Accorhotels nagrodzony 4. Freddie Awards!
Przyznawana od 1988 roku z inicjatywy magazynu „InsideFlyer” Freddie Awards jest nagrodą dla najlepszych programów lojalnościowych prowadzonych przez sieci hotelowe oraz linie lotnicze na całym świecie. Zwycięzcy wybierani są w drodze głosowania przez użytkowników usług – oceniają oni przede wszystkim korzyści płynące z członkostwa w danym programie. W tym roku Le Club Accorhotels zdobył aż 4 nagrody Freddie Awards w następujących kategoriach:
- Najlepsza promocja dla regionu Europy i Afryki
- Najlepsza promocja dla regionu Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii
- Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Europy i Afryki
- Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii
- Nagroda stanowi ogromne wyróżnienie dla sieci Accor, ponieważ przyznawana jest przez osoby posiadające członkostwa w różnych tego typu programach – podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality, Loyalty - Poland and Eastern Europe. – W tegorocznej edycji konkursu, głos zabrało ponad 3,2 mln osób, co niewątpliwie świadczy o jego prestiżu. Uhonorowanie programu Le Club Accorhotels pokazuje nam, że goście doceniają wprowadzone od 2014 udogodnienia oraz możliwość swobodnego korzystania z naliczanych punktów na całym świecie, bez żadnych ograniczeń.
Le Club Accorhotels w lutym 2015 został również uhonorowany przez branżowych ekspertów Loyalty Awards w kategorii „Management Excellence” za kampanię “You’re at the heart of our attention”.
0 comments: