#KISSaLOT Facebook Awards 2015,
Niezwykłą akcję świateczną przewoźnik przeprowadził podczas Świąt Bożego Narodzenia. LOT zawiesił najwyżej na świecie, bo w każdym swoim samolocie, gałązki jemioły zachęcając do okazywania sobie uczuć za każdym razem kiedy nad głowami przelatuje samolot LOTu. W tym celu powstała specjalna strona: kissalot.pl, gdzie internauci mogli sprawdzić, nad którymi miastami akuratnie znajdowały się samoloty LOT-u z zawieszoną w środku jemiołą. Globalna kampania w świątecznej atmosferze rozprzestrzeniała pozytywną energię i szybko zyskała ogólnoświatowy zasięg.
„Naszym celem podczas Świątecznej kampanii „Świat Pod Jemiołą” było pokazanie LOT-u w ciepłym, bliski ludziom, wydaniu. Dzięki nieograniczonym możliwościom mediów społecznościowych, wprowadziliśmy do naszej komunikacji marketingowej zupełnie nową jakość, pokazując LOT jako markę nowoczesną, kreującą światowe trendy. Dzięki kampanii #KISSaLOT – Świat pod Jemiołą, dotarliśmy do milionów konsumentów w kilkudziesięciu krajach. Cieszymy się z otrzymanego wyróżnienia i pozytywnego odbioru naszej kampanii zarówno wśród naszych pasażerów jak i przez profesjonalne jury.” – mówi Marta Glinka, dyrektor biura marketingu LOT-u. Akcje wspierała również kampania outdoorowa, m.in.: w Amsterdamie, Sofii, Tbilisi, miejscowości Pembroke w Kanadzie a także na Wyspach Owczych.
Zdobycie Złotej Nagrody Facebook Awards 2015 to jedno z najważniejszych wyróżnień za nowoczesne technologicznie i kreatywne działania marketingowe wykorzystujące portal Facebook. To nie pierwsza nagroda dla kampanii „Świat pod Jemiołą”. Kampania została doceniona przez Krajową Radę Reklamy która przyznała jej Srebrnego KTR’a, a także wyróżniona przez jury w konkursie Innovation Award 2015.
LOT najbardziej inspirujący! Kampania #KISSaLOT wygrała Facebook Awards 2015!
LOT jako pierwsza polska marka zdobył złoto w kategorii Media Stategy w konkursie Facebook Awards nagradzającego najlepsze i najbardziej inspirujące realizacje na Facebooku. Największy portal społecznościowy na świecie docenił LOT za kampanię przeprowadzoną w grudniu 2014 roku „Świat pod jemiołą”. To również pierwsza tak wysoko notowana nagroda dla polskiej akcji marketingowej. Za kreację akcji odpowiedzialna była agencja DDB Warszawa.Niezwykłą akcję świateczną przewoźnik przeprowadził podczas Świąt Bożego Narodzenia. LOT zawiesił najwyżej na świecie, bo w każdym swoim samolocie, gałązki jemioły zachęcając do okazywania sobie uczuć za każdym razem kiedy nad głowami przelatuje samolot LOTu. W tym celu powstała specjalna strona: kissalot.pl, gdzie internauci mogli sprawdzić, nad którymi miastami akuratnie znajdowały się samoloty LOT-u z zawieszoną w środku jemiołą. Globalna kampania w świątecznej atmosferze rozprzestrzeniała pozytywną energię i szybko zyskała ogólnoświatowy zasięg.
„Naszym celem podczas Świątecznej kampanii „Świat Pod Jemiołą” było pokazanie LOT-u w ciepłym, bliski ludziom, wydaniu. Dzięki nieograniczonym możliwościom mediów społecznościowych, wprowadziliśmy do naszej komunikacji marketingowej zupełnie nową jakość, pokazując LOT jako markę nowoczesną, kreującą światowe trendy. Dzięki kampanii #KISSaLOT – Świat pod Jemiołą, dotarliśmy do milionów konsumentów w kilkudziesięciu krajach. Cieszymy się z otrzymanego wyróżnienia i pozytywnego odbioru naszej kampanii zarówno wśród naszych pasażerów jak i przez profesjonalne jury.” – mówi Marta Glinka, dyrektor biura marketingu LOT-u. Akcje wspierała również kampania outdoorowa, m.in.: w Amsterdamie, Sofii, Tbilisi, miejscowości Pembroke w Kanadzie a także na Wyspach Owczych.
Zdobycie Złotej Nagrody Facebook Awards 2015 to jedno z najważniejszych wyróżnień za nowoczesne technologicznie i kreatywne działania marketingowe wykorzystujące portal Facebook. To nie pierwsza nagroda dla kampanii „Świat pod Jemiołą”. Kampania została doceniona przez Krajową Radę Reklamy która przyznała jej Srebrnego KTR’a, a także wyróżniona przez jury w konkursie Innovation Award 2015.
0 comments: