Air France,
Wystarczy mieć ciekawy pomysł na krótki film o swojej miłości i zamieścić go na YouTube najpóźniej do 24 sierpnia 2015 roku. Sponsorem konkursu jest Flying Blue – program lojalnościowy Air France KLM.
Zakochani, aby wziąć udział w konkursie mają za zadanie:
• Nakręcić krótki film o swoim związku, a w nim w niebanalny sposób opowiedzieć o sobie oraz swoich zaręczynach. Zaskoczyć odbiorców i przekonać jury swoją historią, jak i oryginalnym pomysłem na jej przedstawienie.
• Następnie należy opublikować film na swoim kanale YouTube pod tytułem: Flying Blue – #LoveMiles: + imiona (na przykład: Flying Blue – LoveMiles: Sara i Piotr). Nie zapominając o hasztagu #lovemiles! Filmy można zamieszczać tylko do 24 sierpnia 2015 roku.
Jury Air France KLM wybierze jedną parę z Polski, która zostanie zaproszona do kolejnego etapu konkursu, w którym to finaliści zagrają w krótkim profesjonalnym filmie reklamowym. Finałowa para będzie musiała wykazać się grą aktorską, bo od oglądalności filmu zależy dokąd pojedzie w podróż poślubną! Im więcej osób obejrzy klip z jej udziałem – tym więcej Mil zostanie im przyznanych. A im więcej zgromadzonych Mil – tym dalsza i bardziej egzotyczna podróż będzie w zasięgu przyszłych zwycięzców! Tak więc zwycięska para musi się postarać, aby film z ich udziałem obejrzało jak najwięcej osób, bo za każde pełne wyświetlenie filmu – otrzymają jedną Milę! Organizatorzy konkursu będą także wspomagać film kampanią reklamową w sieci. Maksymalna liczba Mil do zgarnięcia to jeden milion!
A co potem? Uzbierane Mile zwycięzcy wymienią na swoją wymarzoną podróż. Mogą to być przede wszystkim bilety lotnicze do setek miast na całym świecie, upgrade do Klasy Biznes, wstęp do saloników biznesowych na lotniskach, dodatkowe posiłki tematyczne podczas lotów, wynajem hotelu lub samochodu, czy różnorodne produkty ze sklepu Flying Blue Store. Wymiana Mil na te usługi odbywa się zgodnie z zasadami i punktacją programu Flying Blue. Zwycięska Para decyduje o rodzaju nagrody, na którą wymieni zgromadzone Mile.
W czasie podróży zwycięska para będzie miała do wykonania ostatnie zadanie. Za pomocą kamery GoPro będzie trzeba sfilmować korzystanie z usług programu Flying Blue: priorytetową odprawę, pierwszeństwo przy wejściu na pokład i komfortową poczekalnię na lotnisku. Oprócz tego, zwycięzcy będą mogli sfilmować każdą chwilę swojego niezapomnianego miesiąca miodowego i podzielić się ze wszystkimi swoim szczęściem, a kamerę na koniec otrzymają w prezencie!
Ten nietypowy konkurs ma na celu zaprezentowanie możliwości programu lojalnościowego Flying Blue oferowanego przez linie lotnicze – jakie korzyści przynosi zbieranie Mil i w jaki sposób można je wymienić na wiele ciekawych nagród. Linie Air France i KLM chcą w ten sposób zainspirować młode pary swoją imponującą siatką połączeń do odbycia niezapomnianej i wyjątkowej podróży poślubnej razem z nimi. Film promujący konkurs można obejrzeć na YouTube
Do wygrania wymarzona podróż poślubna!
Jesteście tuż po zaręczynach? Przygotowujecie się do ślubu? Macie teraz okazję wziąć udział w wyjątkowym konkursie Love Miles i wygrać niezapomnianą podróż poślubną! Aby zawalczyć o wymarzony miesiąc miodowy.Wystarczy mieć ciekawy pomysł na krótki film o swojej miłości i zamieścić go na YouTube najpóźniej do 24 sierpnia 2015 roku. Sponsorem konkursu jest Flying Blue – program lojalnościowy Air France KLM.
Już dziś sfilmujcie historię swojego związku i zawalczcie o niezapomniany miesiąc miodowy! |
• Nakręcić krótki film o swoim związku, a w nim w niebanalny sposób opowiedzieć o sobie oraz swoich zaręczynach. Zaskoczyć odbiorców i przekonać jury swoją historią, jak i oryginalnym pomysłem na jej przedstawienie.
• Następnie należy opublikować film na swoim kanale YouTube pod tytułem: Flying Blue – #LoveMiles: + imiona (na przykład: Flying Blue – LoveMiles: Sara i Piotr). Nie zapominając o hasztagu #lovemiles! Filmy można zamieszczać tylko do 24 sierpnia 2015 roku.
Jury Air France KLM wybierze jedną parę z Polski, która zostanie zaproszona do kolejnego etapu konkursu, w którym to finaliści zagrają w krótkim profesjonalnym filmie reklamowym. Finałowa para będzie musiała wykazać się grą aktorską, bo od oglądalności filmu zależy dokąd pojedzie w podróż poślubną! Im więcej osób obejrzy klip z jej udziałem – tym więcej Mil zostanie im przyznanych. A im więcej zgromadzonych Mil – tym dalsza i bardziej egzotyczna podróż będzie w zasięgu przyszłych zwycięzców! Tak więc zwycięska para musi się postarać, aby film z ich udziałem obejrzało jak najwięcej osób, bo za każde pełne wyświetlenie filmu – otrzymają jedną Milę! Organizatorzy konkursu będą także wspomagać film kampanią reklamową w sieci. Maksymalna liczba Mil do zgarnięcia to jeden milion!
A co potem? Uzbierane Mile zwycięzcy wymienią na swoją wymarzoną podróż. Mogą to być przede wszystkim bilety lotnicze do setek miast na całym świecie, upgrade do Klasy Biznes, wstęp do saloników biznesowych na lotniskach, dodatkowe posiłki tematyczne podczas lotów, wynajem hotelu lub samochodu, czy różnorodne produkty ze sklepu Flying Blue Store. Wymiana Mil na te usługi odbywa się zgodnie z zasadami i punktacją programu Flying Blue. Zwycięska Para decyduje o rodzaju nagrody, na którą wymieni zgromadzone Mile.
W czasie podróży zwycięska para będzie miała do wykonania ostatnie zadanie. Za pomocą kamery GoPro będzie trzeba sfilmować korzystanie z usług programu Flying Blue: priorytetową odprawę, pierwszeństwo przy wejściu na pokład i komfortową poczekalnię na lotnisku. Oprócz tego, zwycięzcy będą mogli sfilmować każdą chwilę swojego niezapomnianego miesiąca miodowego i podzielić się ze wszystkimi swoim szczęściem, a kamerę na koniec otrzymają w prezencie!
Ten nietypowy konkurs ma na celu zaprezentowanie możliwości programu lojalnościowego Flying Blue oferowanego przez linie lotnicze – jakie korzyści przynosi zbieranie Mil i w jaki sposób można je wymienić na wiele ciekawych nagród. Linie Air France i KLM chcą w ten sposób zainspirować młode pary swoją imponującą siatką połączeń do odbycia niezapomnianej i wyjątkowej podróży poślubnej razem z nimi. Film promujący konkurs można obejrzeć na YouTube
super, a jak ktoś nie ma go Pro? :>
OdpowiedzUsuń