ATPL,
Samoloty LOT Flight Academy wylądowały w Piotrkowie Trybunalskim, na lotnisku Aeroklubu Ziemi Piotrkowskiej, które LOT Flight Academy wybrało na swoją bazę. Maszyny czekają na pierwszych uczniów. Jednosilnikowy Tecnam P2008JC i dwusilnikowy Tecnam P2006T przyleciały prosto z fabryki producenta, z miejscowości Capua pod Neapolem. Obecnie LOT Flight Academy to jedna z niewielu szkół lotniczych w Polsce, która oferuje kursy praktyczne na wyłącznie fabrycznie nowych samolotach.
Nowe samoloty służyły będą zarówno początkującym pilotom (do licencji PPL), dla których lotnictwo to wyłącznie pasja i hobby, jak i pilotom doskonalącym już zdobyte umiejętności lub zdobywający kolejne uprawnienia i licencje. Pierwsze loty w ramach kursu praktycznego rozpoczną się już w sierpniu. Za sterami zasiądą uczestnicy trwającego obecnie, pierwszego w historii szkoły, szkolenia teoretycznego PPL.
- Mamy nadzieję, że dzięki LOT Flight Academy już wkrótce za sterami samolotów zasiądzie nowe pokolenie pilotów – zarówno tych turystycznych, jak i osób dobrze przygotowanych do pracy w liniach lotniczych - mówi Ewa Kołowiecka, wiceprezes LOT ds. Operacyjnych.
Wszystkie szkolenia odbywać się będą pod okiem najbardziej doświadczonych instruktorów LOT-u, na co dzień pilotów dużych pasażerskich samolotów. Instruktorzy od początku aktywnie uczestniczyli w wyborze maszyn do szkoleń i to oni przylecieli nowymi samolotami z Włoch do Polski. Specjaliści zapewniają, że uczniowie poradzą sobie z pilotowaniem nowych samolotów.
- Samoloty Tecnam są przyjazne w pilotowaniu, zwłaszcza dla początkujących pilotów. Osobom, które po raz pierwszy znalazły się za sterami, gwarantuje to duży komfort i poczucie bezpieczeństwa. Dla nas instruktorów ważne jest z kolei, że są to samoloty o dużej niezawodności i wytrzymałości. Są to wymarzone maszyny do szkoleń, które pozwalają na dobry trening przed dalszym realizowaniem swojej lotniczej pasji – mówi Tomasz Skomorowski, szef szkolenia LOT Flight Academy.
Samoloty są nowocześnie i bogato wyposażone – mają między innymi tak zwany "glass cocpit", znany z dużych pasażerskich maszyn, takich jak chociażby Boeing 787 Dreamliner. Jednocześnie rozwiązania zastosowane w maszynach Tecnam są na tyle proste i uniwersalne, że umożliwiają po zdobyciu licencji bezproblemowe pilotowanie także innych maszyn tej samej kategorii.
Warto też wspomnieć o warunkach, jakie zapewnia samo lotnisko w Piotrkowie Trybunalskim.
- Lotnisko gwarantuje naszym uczniom pełne wyposażenie i bardzo dobre warunki do szkoleń: sale wykładowe, sale odpraw, hangar czy wreszcie profesjonalny w pełni oświetlony betonowy pas startowy – mówi Aleksandra Wojtasik, manager LOT Flight Academy. – Mając do dyspozycyji najwyższej klasy samoloty, nasza szkoła może teraz rozwinąć skrzydła i wzbogacić ofertę szkoleń oferując najwyższą dostępną na rynku jakość. Ona wynika z połączenia dwóch czynników: najnowocześniejszego sprzętu i doświadczenia instruktorów LOT-u.
Szkolenie do licencji PPL składa się z dwóch części. Część teoretyczna to 110 godzin wykładów. Część praktyczna to 40 godzin lotów w samolocie i 5 godzin w symulatorze klasy FNTPII. Niebawem do oferty oprócz szkolenia PPL dołączą szkolenia do licencji pilota zawodowego CTPL i liniowego ATPL. Już teraz LOT Flight Academy oferuje natomiast kurs języka angielskiego dla pilotów "Pilot Interview" oraz jednodniową przygodę w symulatorze "Be a Pilot for a day" dedykowaną wszystkim fanom lotnictwa. Dzięki ostatniej atrakcji swoją załogę będą mogły stworzyć całe rodziny lub grupy przyjaciół. Dzień za sterami odrzutowca to doskonały pomysł na prezent niespodziankę!
Poniżej relacja z odbioru samolotów dla FLA w fabryce Tecnam w miejscowości Capua pod Neapolem
Szczegóły na lotflightacademy.pl
Spełnij marzenie o lataniu. Zostań pilotem na jeden dzień, albo na całe życie
Jak spełnić marzenie o samodzielnym lataniu? Kto może dzisiaj wznieść się w powietrze samemu pilotując samolot? Setkom ludzi takie właśnie pytania kotłują się w głowie. Naprzeciw nim wychodzi LOT, który otwiera bramę do nieba. To górnolotne stwierdzenie, ale tak właśnie jest. Startuje LOT Flight Academy, profesjonalna i nowoczesna szkoła pilotażu stworzona pod marką największej linii lotniczej w Polsce.Pierwszy lot tuż po wyjeździe z fabryki Tecnam w Capui koło Neapolu Fot. Marta Legieć |
LOT Flight Academy szkoleniowe maszyny zamówiło w fabryce Tecnam koło Neapolu Fot. Marta Legieć |
Samoloty LOT Flight Academy wylądowały w Piotrkowie Trybunalskim, na lotnisku Aeroklubu Ziemi Piotrkowskiej, które LOT Flight Academy wybrało na swoją bazę. Maszyny czekają na pierwszych uczniów. Jednosilnikowy Tecnam P2008JC i dwusilnikowy Tecnam P2006T przyleciały prosto z fabryki producenta, z miejscowości Capua pod Neapolem. Obecnie LOT Flight Academy to jedna z niewielu szkół lotniczych w Polsce, która oferuje kursy praktyczne na wyłącznie fabrycznie nowych samolotach.
Nowe samoloty służyły będą zarówno początkującym pilotom (do licencji PPL), dla których lotnictwo to wyłącznie pasja i hobby, jak i pilotom doskonalącym już zdobyte umiejętności lub zdobywający kolejne uprawnienia i licencje. Pierwsze loty w ramach kursu praktycznego rozpoczną się już w sierpniu. Za sterami zasiądą uczestnicy trwającego obecnie, pierwszego w historii szkoły, szkolenia teoretycznego PPL.
- Mamy nadzieję, że dzięki LOT Flight Academy już wkrótce za sterami samolotów zasiądzie nowe pokolenie pilotów – zarówno tych turystycznych, jak i osób dobrze przygotowanych do pracy w liniach lotniczych - mówi Ewa Kołowiecka, wiceprezes LOT ds. Operacyjnych.
Wszystkie szkolenia odbywać się będą pod okiem najbardziej doświadczonych instruktorów LOT-u, na co dzień pilotów dużych pasażerskich samolotów. Instruktorzy od początku aktywnie uczestniczyli w wyborze maszyn do szkoleń i to oni przylecieli nowymi samolotami z Włoch do Polski. Specjaliści zapewniają, że uczniowie poradzą sobie z pilotowaniem nowych samolotów.
- Samoloty Tecnam są przyjazne w pilotowaniu, zwłaszcza dla początkujących pilotów. Osobom, które po raz pierwszy znalazły się za sterami, gwarantuje to duży komfort i poczucie bezpieczeństwa. Dla nas instruktorów ważne jest z kolei, że są to samoloty o dużej niezawodności i wytrzymałości. Są to wymarzone maszyny do szkoleń, które pozwalają na dobry trening przed dalszym realizowaniem swojej lotniczej pasji – mówi Tomasz Skomorowski, szef szkolenia LOT Flight Academy.
Samoloty są nowocześnie i bogato wyposażone – mają między innymi tak zwany "glass cocpit", znany z dużych pasażerskich maszyn, takich jak chociażby Boeing 787 Dreamliner. Jednocześnie rozwiązania zastosowane w maszynach Tecnam są na tyle proste i uniwersalne, że umożliwiają po zdobyciu licencji bezproblemowe pilotowanie także innych maszyn tej samej kategorii.
Warto też wspomnieć o warunkach, jakie zapewnia samo lotnisko w Piotrkowie Trybunalskim.
- Lotnisko gwarantuje naszym uczniom pełne wyposażenie i bardzo dobre warunki do szkoleń: sale wykładowe, sale odpraw, hangar czy wreszcie profesjonalny w pełni oświetlony betonowy pas startowy – mówi Aleksandra Wojtasik, manager LOT Flight Academy. – Mając do dyspozycyji najwyższej klasy samoloty, nasza szkoła może teraz rozwinąć skrzydła i wzbogacić ofertę szkoleń oferując najwyższą dostępną na rynku jakość. Ona wynika z połączenia dwóch czynników: najnowocześniejszego sprzętu i doświadczenia instruktorów LOT-u.
Szkolenie do licencji PPL składa się z dwóch części. Część teoretyczna to 110 godzin wykładów. Część praktyczna to 40 godzin lotów w samolocie i 5 godzin w symulatorze klasy FNTPII. Niebawem do oferty oprócz szkolenia PPL dołączą szkolenia do licencji pilota zawodowego CTPL i liniowego ATPL. Już teraz LOT Flight Academy oferuje natomiast kurs języka angielskiego dla pilotów "Pilot Interview" oraz jednodniową przygodę w symulatorze "Be a Pilot for a day" dedykowaną wszystkim fanom lotnictwa. Dzięki ostatniej atrakcji swoją załogę będą mogły stworzyć całe rodziny lub grupy przyjaciół. Dzień za sterami odrzutowca to doskonały pomysł na prezent niespodziankę!
Poniżej relacja z odbioru samolotów dla FLA w fabryce Tecnam w miejscowości Capua pod Neapolem
Szczegóły na lotflightacademy.pl
0 comments: