Air France,
3 września 2015 roku Biuro Obsługi linii Air France KLM i Delta wprowadza w Polsce nowe numery telefonów:
* Air France: +48 (0) 22 51 23 949
* KLM: +48 (0) 22 51 23 947
* Delta +48 (0) 22 51 23 948
Ponadto Call Center będzie dostępne dużej w ciągu tygodnia, a także w soboty i niedziele. Konsultanci będą odbierali telefony od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a w weekendy od 9:00 do 17:30. Poza Call Center aktualne promocje oraz wszelkie informacje dotyczące organizacji podróży liniami Air France i KLM znaleźć można również na stronach www.airfrance.pl oraz www.klm.pl. Przy zakupie biletu lotniczego na stronie KLM opłaty transakcyjne wynoszą 0 PLN. Dla wygody podróżnych obie strony dostępne są w języku polskim.
Oprócz możliwości rezerwacji biletu w najniższej dostępnej cenie, w obu serwisach znaleźć można również praktyczne informacje na temat przelotu, limitów bagażu, a także dowiedzieć się więcej o miejscu docelowym. Lecz na tym nie koniec! Porady na temat przygotowania się do lotu znajdą tam również rodziny podróżujące z małymi dziećmi, seniorzy, osoby niepełnosprawne, a także podróżni, którzy planują zabrać do samolotu kota lub psa.
Polecamy także śledzenie nowości Air France i KLM za pośrednictwem globalnych serwisów społecznościowych, takich jak: Twitter, Facebook i LinkedIn, gdzie na bieżąco zamieszczane są informacje o promocjach, akcjach specjalnych i produktach. Za pośrednictwem profili lokalnych Air France i KLM na Facebooku można skontaktować się z liniami lotniczymi również w języku polskim i uzyskać informacje na temat przelotu.
Nowe numery telefonów i wydłużone godziny pracy Biura Obsługi Air France KLM w Polsce
Od września Biuro Obsługi linii Air France KLM i Delta wprowadza nowe numery telefonów, a także wydłuża godziny obsługi.3 września 2015 roku Biuro Obsługi linii Air France KLM i Delta wprowadza w Polsce nowe numery telefonów:
* Air France: +48 (0) 22 51 23 949
* KLM: +48 (0) 22 51 23 947
* Delta +48 (0) 22 51 23 948
Ponadto Call Center będzie dostępne dużej w ciągu tygodnia, a także w soboty i niedziele. Konsultanci będą odbierali telefony od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a w weekendy od 9:00 do 17:30. Poza Call Center aktualne promocje oraz wszelkie informacje dotyczące organizacji podróży liniami Air France i KLM znaleźć można również na stronach www.airfrance.pl oraz www.klm.pl. Przy zakupie biletu lotniczego na stronie KLM opłaty transakcyjne wynoszą 0 PLN. Dla wygody podróżnych obie strony dostępne są w języku polskim.
Oprócz możliwości rezerwacji biletu w najniższej dostępnej cenie, w obu serwisach znaleźć można również praktyczne informacje na temat przelotu, limitów bagażu, a także dowiedzieć się więcej o miejscu docelowym. Lecz na tym nie koniec! Porady na temat przygotowania się do lotu znajdą tam również rodziny podróżujące z małymi dziećmi, seniorzy, osoby niepełnosprawne, a także podróżni, którzy planują zabrać do samolotu kota lub psa.
Polecamy także śledzenie nowości Air France i KLM za pośrednictwem globalnych serwisów społecznościowych, takich jak: Twitter, Facebook i LinkedIn, gdzie na bieżąco zamieszczane są informacje o promocjach, akcjach specjalnych i produktach. Za pośrednictwem profili lokalnych Air France i KLM na Facebooku można skontaktować się z liniami lotniczymi również w języku polskim i uzyskać informacje na temat przelotu.
0 comments: