ATP World Tour,
Emirates podpisują największą umowę sponsorską w historii ATP
Linie Emirates i organizacja ATP rozszerzyły zakres współpracy. Od 2016 r. przewoźnik będzie wspierać turnieje tenisowe ATP World Tour jako „Premier Partner”. Pięcioletnie porozumienie jest największą umową sponsorską w historii ATP.
Jako oficjalny przewoźnik i „Premier
Partner” ATP World Tour, linie Emirates zyskują prawa do prowadzenia
spójnych, globalnych działań marketingowych na jeszcze większą skalę.
Jednym z ich elementów będzie prezentacja logo przewoźnika na
charakterystycznych siatkach tenisowych podczas 60 turniejów w 29
krajach na 6 kontynentach. Przekaz trafi do grupy liczącej ponad 800
milionów osób na całym świecie. W ostatnich latach turnieje przyciągały
rekordową widownię – w sezonie średnio oglądały je 4,3 mln kibiców na
kortach i ponad 880 mln widzów przed telewizorami.
Ponadto podczas turniejów linie Emirates
zaoferują kibicom specjalną platformę, dzięki której będą mogli
doświadczyć niezrównanej jakości obsługi. Oprócz tego będą mogli również
uczestniczyć w szeregu akcji na oficjalnej stronie ATPWorldTour.com,
najpopularniejszym portalu tenisowym na świecie, którego liczba
odwiedzin w ciągu roku przekracza 325 milionów.
- Linie Emirates z radością
rozszerzają współpracę z ATP World Tour. Globalny zasięg, który zapewnia
sponsorowanie tych turniejów, stanowi dla nas okazję do nawiązania
kontaktu z milionami miłośników tenisa na całym świecie. Oferujemy
bezpośrednie loty do niemal 90 procent z 32 krajów, w których
organizowane są turnieje ATP World Tour, co oznacza, że ta współpraca ma
szczególne znaczenie dla naszych klientów. Tenis to prawdziwie
międzynarodowy sport i to właśnie uznanie dla tej dyscypliny sprawiło,
że nasz udział w sponsorowaniu imprez tenisowych wciąż rośnie – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.
Fakt, iż czołowy przewoźnik w branży
i jednocześnie ceniony i powszechnie znany gracz w świecie marketingu
sportowego, Emirates, zdecydował się zwiększyć swoją obecność na ATP
World Tour najlepiej świadczy o tym, jaką pozycję zajmuje obecnie nasza
dyscyplina sportu – powiedział Chris Kermode, prezes stowarzyszenia ATP. Nowa
umowa partnerska stanowi wyraz długoterminowego zaangażowania
i prawdziwej wiary w dobrą kondycję tenisa w przyszłości. Cieszymy się,
że będziemy w dalszym ciągu rozwijać naszą wieloletnią, udaną współpracę – dodał Kermode.
Przewiduje się, że sezon 2015 ATP World
Tour, który zamyka turniej Barclays ATP World Tour Finals na stadionie
O2 w Londynie w najbliższą niedzielę, będzie rekordowym pod względem
oglądalności w skali roku.
Linie Emirates są partnerem Platinum ATP
World Tour od 2013 roku, a także sponsorem tytularnym rankingów ATP.
Zgodnie z nową umową przewoźnik zajmie pozycję „Partner Premium”, która
dotychczas zarezerwowana była dla meksykańskiej marki piwa Corona. Umowa
sponsorska z tym partnerem wygaśnie z końcem 2015 roku.
Wśród imprez tenisowych sponsorowanych
przez Emirates znajdują się największe wydarzenia w sezonie, m.in.
turnieje wielkoszlemowe Australian Open, Roland Garros i US Open,
Emirates Airline US Open Series, Australian Open Series, rankingi ATP,
Dubai Tennis Championships (ZEA), Barcelona Open (Hiszpania) i Rogers
Cup (Kanada).
0 comments: