Business Traveller,
Linie Emirates po raz kolejny umocniły swoją pozycję w branży, zdobywając wyróżnienia magazynu Business Traveller, w tym upragniony tytuł najlepszej linii lotniczej na świecie oraz dwie inne nagrody – za najlepszą klasę ekonomiczną i najlepszy personel pokładowy.
Nagrody Business Traveller Middle East Awards 2016 zostały wręczone na uroczystej gali z udziałem przedstawicieli branży turystycznej. Zwycięzców wyłoniono na podstawie głosowania czytelników czasopisma.
Podczas rozdania nagród linie lotnicze reprezentował Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy Emirates, który powiedział: – W naszej działalności zawsze kierujemy się dobrem klientów. Dlatego wciąż inwestujemy w rozwój produktów wysokiej jakości, a nasz wielonarodowościowy personel pokładowy dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wyjątkowy poziom obsługi. Docenienie naszych wysiłków przez wymagających czytelników magazynu Business Traveller Middle East to dla nas zaszczyt i będziemy starali się w dalszym ciągu podnosić poprzeczkę.
Te prestiżowe wyróżnienia świadczą o zaangażowaniu Emirates w doskonalenie i zapewnianie innowacyjnych usług w rozmaitych obszarach działalności linii. Przewoźnik nieustannie wyznacza standardy w obsłudze pasażera. Jego oferta obejmuje wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej z największym wyborem programów, wyposażony w największe indywidualne ekrany telewizyjne w klasie ekonomicznej, inspirowane kuchnią regionalną posiłki przyrządzane przez najlepszych szefów kuchni we wszystkich klasach rezerwacyjnych, bezpłatny Internet bezprzewodowy na pokładzie wszystkich 77 samolotów Airbus A380 i wielu Boeingów 777 oraz kultowe produkty, takie jak m.in. prywatne kabiny w klasie pierwszej, salon pokładowy w samolotach A380 czy pokładowe prysznice Shower Spa w klasie pierwszej.
Dzięki ponad 23 000 członkom personelu pokładowego, w skład którego wchodzą przedstawiciele ponad 130 narodowości, linie Emirates zapewniają indywidualną obsługę zróżnicowanych grup klientów, która stała się wizytówką przewoźnika.
Emirates najlepszą linią lotniczą według czytelników magazynu Business Traveller
Linie Emirates po raz kolejny umocniły swoją pozycję w branży, zdobywając wyróżnienia magazynu Business Traveller, w tym upragniony tytuł najlepszej linii lotniczej na świecie oraz dwie inne nagrody – za najlepszą klasę ekonomiczną i najlepszy personel pokładowy.
Nagrody Business Traveller Middle East Awards 2016 zostały wręczone na uroczystej gali z udziałem przedstawicieli branży turystycznej. Zwycięzców wyłoniono na podstawie głosowania czytelników czasopisma.
Podczas rozdania nagród linie lotnicze reprezentował Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy Emirates, który powiedział: – W naszej działalności zawsze kierujemy się dobrem klientów. Dlatego wciąż inwestujemy w rozwój produktów wysokiej jakości, a nasz wielonarodowościowy personel pokładowy dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wyjątkowy poziom obsługi. Docenienie naszych wysiłków przez wymagających czytelników magazynu Business Traveller Middle East to dla nas zaszczyt i będziemy starali się w dalszym ciągu podnosić poprzeczkę.
Te prestiżowe wyróżnienia świadczą o zaangażowaniu Emirates w doskonalenie i zapewnianie innowacyjnych usług w rozmaitych obszarach działalności linii. Przewoźnik nieustannie wyznacza standardy w obsłudze pasażera. Jego oferta obejmuje wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej z największym wyborem programów, wyposażony w największe indywidualne ekrany telewizyjne w klasie ekonomicznej, inspirowane kuchnią regionalną posiłki przyrządzane przez najlepszych szefów kuchni we wszystkich klasach rezerwacyjnych, bezpłatny Internet bezprzewodowy na pokładzie wszystkich 77 samolotów Airbus A380 i wielu Boeingów 777 oraz kultowe produkty, takie jak m.in. prywatne kabiny w klasie pierwszej, salon pokładowy w samolotach A380 czy pokładowe prysznice Shower Spa w klasie pierwszej.
Dzięki ponad 23 000 członkom personelu pokładowego, w skład którego wchodzą przedstawiciele ponad 130 narodowości, linie Emirates zapewniają indywidualną obsługę zróżnicowanych grup klientów, która stała się wizytówką przewoźnika.
0 comments: