HRS,
Choć rocznie powstają setki rankingów i zestawień dotyczących miast, rzadko które dotyczą uczuć mieszkańców. Czy „kocham to miasto” to deklaracja, która łatwo przychodzi Polakom? Firma HRS postanowiła to sprawdzić, organizując plebiscyt – w jego wyniku poznamy Miasto Roku 2016. Pojedynek właśnie się rozpoczyna. W konkursie biorą udział wybrane miejscowości o wielkości od 50 000 do 100 000 mieszkańców.
Wybrane miasto można wspierać, oddając codziennie głos na
www.hrs.com/pl/projekty/miasto-roku/.
Swój wybór warto uzasadnić, ponieważ na autorów najciekawszych wypowiedzi czekają atrakcyjne nagrody – aparat fotograficzny FUJIFILM Instax oraz 3 bony podarunkowe do sieci Empik o wartości 100 zł.
A co wygra miasto?
Oprócz tytułu Miasta Roku 2016 zyskuje ono wsparcie HRS w promocji w sieci. Dzięki plebiscytowi więcej osób odkryje urok polskich miast i pozna atrakcje turystyczne z różnych regionów – niekoniecznie te znane ze stron przewodników.
Przebieg głosowania warto śledzić na stronie
www.hrs.com/pl/projekty/miasto-roku/ oraz na profilach społecznościowych HRS.
Kochsz swoje miasto? Weź udział w konkursie!
Co ma wpływ na miłość do miasta? Klimatyczne miejsca idealne na spacery, ulubione knajpki, ludzie, dzięki którym miasto z dnia na dzień jest coraz piękniejsze? A może coś jeszcze innego? Plebiscyt Kocham to Miasto – Miasto Roku 2016 daje możliwość podzielenia się z innymi tym, co najlepsze w danym mieście. Najważniejsze okazuje się zaangażowanie – nie tylko mieszkańców, ale wszystkich, którzy… kochają to miasto.fot. travelerdeluxe.pl |
Choć rocznie powstają setki rankingów i zestawień dotyczących miast, rzadko które dotyczą uczuć mieszkańców. Czy „kocham to miasto” to deklaracja, która łatwo przychodzi Polakom? Firma HRS postanowiła to sprawdzić, organizując plebiscyt – w jego wyniku poznamy Miasto Roku 2016. Pojedynek właśnie się rozpoczyna. W konkursie biorą udział wybrane miejscowości o wielkości od 50 000 do 100 000 mieszkańców.
Wybrane miasto można wspierać, oddając codziennie głos na
www.hrs.com/pl/projekty/miasto-roku/.
Swój wybór warto uzasadnić, ponieważ na autorów najciekawszych wypowiedzi czekają atrakcyjne nagrody – aparat fotograficzny FUJIFILM Instax oraz 3 bony podarunkowe do sieci Empik o wartości 100 zł.
A co wygra miasto?
Oprócz tytułu Miasta Roku 2016 zyskuje ono wsparcie HRS w promocji w sieci. Dzięki plebiscytowi więcej osób odkryje urok polskich miast i pozna atrakcje turystyczne z różnych regionów – niekoniecznie te znane ze stron przewodników.
Przebieg głosowania warto śledzić na stronie
www.hrs.com/pl/projekty/miasto-roku/ oraz na profilach społecznościowych HRS.
0 comments: