Accorhotels,

Mercure Kraków Stare Miasto przyjmuje gości

3.11.16 mm 1 Comments

Królowa Barbara Radziwiłłówna i Elżbieta Habsburżanka, które patrzą z portretów w lobby hotelowym, witają już gości nowego hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. 




Zachwyt gości tuż po wejściu wzbudza wystrój wnętrza lobby hotelowego: meble nawiązujące do tych 
z Wawelu i te o nowoczesnej konstrukcji, przypominając królewskie trony. To dzieła największych współczesnych europejskich projektantów – m.in. Toma Dixona 
i Andreu Worlda. Wszyscy z wielkim zainteresowaniem obserwowali „ożywioną” królową Barbarę, która opuszcza ramy portretu - obrazu multimedialnego, i rozpoczyna spacer po Krakowie, aby na koniec puścić do widza oko i przyjąć z powrotem dostojną pozę.

Nowe technologie zostały również wykorzystane przy tworzeniu brand wall-u, czyli ściany marki, która tutaj jest bezpośrednim nawiązaniem do sufitu Sali Poselskiej na Wawelu i znajdujących się tam słynnych Głów Wawelskich. Ich kopie w Mercure Kraków Stare Miasto wykonano na drukarce 3D.

Design hotelu to bardzo kreatywna interpretacja ważnej epoki w historii Krakowa. Hotel jest obiektem wybudowanym według zasad „zielonego budownictwa” 
i posiada certyfikat Breeam, podobnie jak inny, należący do GH Orbis – ibis Gdańsk Stare Miasto. Dzisiaj w Polsce tylko te dwa obiekty hotelowe mogą poszczycić się takim certyfikatem.

- Ten hotel ma wszystko, czego potrzeba, aby osiągnąć sukces w biznesie – życzę wszystkiego najlepszego Sabinie Bartyzel, Dyrektor Zarządzającej, i jej zespołowi, którzy chcą swoim gościom stworzyć w hotelu dom z daleka od domu – powiedział podczas otwarcia hotelu Gilles Clavie, CEO Grupy Hotelowej Orbis.

Z kolei Sabina Bartyzel, w bardzo emocjonalnym przemówieniu, podziękowała całemu swojemu zespołowi za niebywały trud włożony w czasie trwania prac nad tą realizacją.

- W hotelarstwie wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć. Mamy ambicje bycia najbardziej skoncentrowanym na gościu hotelem w tej części Polski. 100 proc. satysfakcji naszych gości i klientów to nasze credo – mówiła Sabina Bartyzel, dyrektor zarządzająca.




1 komentarz: