Accor,
Niektórzy goście mają wymagania godne światowych gwiazd. Inni sprawiają wrażenie niewidzialnych – pojawiają się jedynie w momencie zameldowania i opuszczenia hotelu. Niezależnie od długości pobytu i próśb kierowanych do obsługi, każdy hotelowy gość powinien być traktowany wyjątkowo. Na podstawie informacji zebranych przez pracowników hoteli udało się stworzyć portret gościa hotelowego. Co z niego wynika?
Coraz częściej goście podróżują z czworonogiem
Z roku na rok coraz więcej gości przed dokonaniem rezerwacji pyta o możliwość przyjazdu ze swoim czworonogiem – zazwyczaj psem. Część z nich wymaga przygotowania odpowiedniego menu dla swojego pupila, dodatkowego koca lub legowiska. Obsługa hotelu musi zadbać o optymalne ulokowanie osób mieszkających ze swoim czworonogiem i zadbać o to, aby obecność zwierzaka nie przeszkadzała innym gościom. Najczęściej zwierzęta są gośćmi hoteli w okresie wakacyjnym i wraz ze swoimi właścicielami wybierają się na urlop. Tak samo często ze zwierzętami podróżują kobiety i mężczyźni, zaś podróżujący służbowo nie zabierają w podróż zwierzaków.
Najczęściej zapominamy szczoteczki do zębów, a w nocy prosimy o…
W każdym hotelu możemy liczyć na pomoc obsługi. Jeśli będziemy potrzebować kosmetyków, których nie spakowaliśmy, możemy liczyć na skorzystanie z zapasów hotelu. Jak wynika z obserwacji obsługi, goście najczęściej zapominają zabrać ze sobą szczoteczkę do zębów lub – w przypadku kobiet – płatków do demakijażu. W nocy gości zaskakuje ból głowy i właśnie z prośbą o proszki przeciwbólowe – nie szampana, słodycze czy gorącą czekoladę z bitą śmietaną – zwracają się najczęściej.
Hotelowa biblioteczka i setki ładowarek
Blisko 40% hotelowych gości zapominać zabrać z hotelu przynajmniej jednej prywatnej rzeczy. Wśród przedmiotów znajdowanych podczas sprzątania pokoju obsługa wymienia: ubrania, bieliznę, szczotki do włosów, szczoteczki do zębów, kosmetyki, ale najczęściej hotelowi goście zapominają o książkach i ładowarkach do telefonów. W ciągu roku obsługa znajduje spore ilości książek, a z wciąż poszerzającej się kolekcji hotele mogłyby skomponować z powodzeniem swoje własne biblioteczki. Dlaczego goście zapominają o ładowarkach do telefonów? Najczęściej wynika to z pośpiechu, a ostatnia rzecz, którą robimy przed podróżą powrotną jest właśnie ładowanie telefonu.
Biznesmen w wyprasowanej koszuli
Osoby wybierające się w podróż służbową zabierają ze sobą koszule, gustowne garnitury i eleganckie sukienki. O ile podróżujące panie mają doskonale przygotowaną garderobę na spotkania służbowe, o tyle panowie najczęściej muszą jeszcze wyprasować koszulę. Ponad 45% podróżujących służbowo mężczyzn korzysta w hotelach z żelazka.
Hotelowi goście nie omijają śniadań
Z obserwacji hotelowej obsługi wynika, że większość gości korzysta ze śniadaniowego bufetu, w którym spędza maksymalnie pół godziny. Coraz mniej osób życzy sobie podania śniadania do pokoju, a tylko nieznaczna część prosi o bezglutenową lub wegańską wersję posiłku.
Zwierzenia przy recepcji
Przy wymeldowaniu zadowoleni goście są bardziej rozmowni, uśmiechnięci i potrafią zwierzać się pracownikom recepcji. Co sprawia, że osoby opuszczające hotel są w tak dobrych nastrojach? Często do szczęścia wystarczy wygodne hotelowe łóżko i duża wanna. Goście są również zadowoleni z widoku z hotelowego okna i obsługi.
Obsługa najlepszym przyjacielem na czas pobytu
Niezależnie od wieku, płci oraz rodzaju podróży i długości pobytu w hotelu, goście deklarują, że darzą obsługę zaufaniem. Mogą zwrócić się o pomoc, uciąć miłą pogawędkę, poprosić o wyświadczenie przysługi lub… dyskrecję. Co było w hotelu, zostaje w hotelu – tego goście mogą być pewni.
Portret gościa, czyli jacy jesteśmy w podróży
• Goście hotelowi podróżujący ze zwierzęciem najczęściej zabiera na wakacje psa.
• Goście hotelowi najczęściej zapominają zabrać ze sobą szczoteczkę do zębów, kobiety – płatki do demakijażu.
• Goście hotelowi w nocy najczęściej proszą o środki przeciwbólowe.
• Goście hotelowi najczęściej zostawiają w pokoju książki i ładowarki do telefonu.
• Goście hotelowi podróżujący służbowo proszą o… żelazko.
• Większość hotelowych gości je śniadania, na co przeznacza nie więcej niż 30 minut.
• Goście hotelowi najczęściej chwalą wygodne łóżka.
• Duża wanna poprawia humor hotelowych gości.
• Większość hotelowych gości ufa obsłudze.
Zestawienie powstało na podstawie informacji zebranych przez obsługę sieci AccorHotels.
Co najczęściej goście zostawiają w hotelowych pokojach, czy mają absurdalne wymagania?
Liczba i rozmiar ręczników, kolor pościeli, menu dla czworonogów i truskawki w styczniu – o to pytają hotelowi goście. Co najczęściej zostawiają w hotelowych pokojach? Jakie mają pragnienia i wymagania? O co najczęściej proszą obsługę?Niektórzy goście mają wymagania godne światowych gwiazd. Inni sprawiają wrażenie niewidzialnych – pojawiają się jedynie w momencie zameldowania i opuszczenia hotelu. Niezależnie od długości pobytu i próśb kierowanych do obsługi, każdy hotelowy gość powinien być traktowany wyjątkowo. Na podstawie informacji zebranych przez pracowników hoteli udało się stworzyć portret gościa hotelowego. Co z niego wynika?
Coraz częściej goście podróżują z czworonogiem
Z roku na rok coraz więcej gości przed dokonaniem rezerwacji pyta o możliwość przyjazdu ze swoim czworonogiem – zazwyczaj psem. Część z nich wymaga przygotowania odpowiedniego menu dla swojego pupila, dodatkowego koca lub legowiska. Obsługa hotelu musi zadbać o optymalne ulokowanie osób mieszkających ze swoim czworonogiem i zadbać o to, aby obecność zwierzaka nie przeszkadzała innym gościom. Najczęściej zwierzęta są gośćmi hoteli w okresie wakacyjnym i wraz ze swoimi właścicielami wybierają się na urlop. Tak samo często ze zwierzętami podróżują kobiety i mężczyźni, zaś podróżujący służbowo nie zabierają w podróż zwierzaków.
Najczęściej zapominamy szczoteczki do zębów, a w nocy prosimy o…
W każdym hotelu możemy liczyć na pomoc obsługi. Jeśli będziemy potrzebować kosmetyków, których nie spakowaliśmy, możemy liczyć na skorzystanie z zapasów hotelu. Jak wynika z obserwacji obsługi, goście najczęściej zapominają zabrać ze sobą szczoteczkę do zębów lub – w przypadku kobiet – płatków do demakijażu. W nocy gości zaskakuje ból głowy i właśnie z prośbą o proszki przeciwbólowe – nie szampana, słodycze czy gorącą czekoladę z bitą śmietaną – zwracają się najczęściej.
Hotelowa biblioteczka i setki ładowarek
Blisko 40% hotelowych gości zapominać zabrać z hotelu przynajmniej jednej prywatnej rzeczy. Wśród przedmiotów znajdowanych podczas sprzątania pokoju obsługa wymienia: ubrania, bieliznę, szczotki do włosów, szczoteczki do zębów, kosmetyki, ale najczęściej hotelowi goście zapominają o książkach i ładowarkach do telefonów. W ciągu roku obsługa znajduje spore ilości książek, a z wciąż poszerzającej się kolekcji hotele mogłyby skomponować z powodzeniem swoje własne biblioteczki. Dlaczego goście zapominają o ładowarkach do telefonów? Najczęściej wynika to z pośpiechu, a ostatnia rzecz, którą robimy przed podróżą powrotną jest właśnie ładowanie telefonu.
Biznesmen w wyprasowanej koszuli
Osoby wybierające się w podróż służbową zabierają ze sobą koszule, gustowne garnitury i eleganckie sukienki. O ile podróżujące panie mają doskonale przygotowaną garderobę na spotkania służbowe, o tyle panowie najczęściej muszą jeszcze wyprasować koszulę. Ponad 45% podróżujących służbowo mężczyzn korzysta w hotelach z żelazka.
Hotelowi goście nie omijają śniadań
Z obserwacji hotelowej obsługi wynika, że większość gości korzysta ze śniadaniowego bufetu, w którym spędza maksymalnie pół godziny. Coraz mniej osób życzy sobie podania śniadania do pokoju, a tylko nieznaczna część prosi o bezglutenową lub wegańską wersję posiłku.
Zwierzenia przy recepcji
Przy wymeldowaniu zadowoleni goście są bardziej rozmowni, uśmiechnięci i potrafią zwierzać się pracownikom recepcji. Co sprawia, że osoby opuszczające hotel są w tak dobrych nastrojach? Często do szczęścia wystarczy wygodne hotelowe łóżko i duża wanna. Goście są również zadowoleni z widoku z hotelowego okna i obsługi.
Obsługa najlepszym przyjacielem na czas pobytu
Niezależnie od wieku, płci oraz rodzaju podróży i długości pobytu w hotelu, goście deklarują, że darzą obsługę zaufaniem. Mogą zwrócić się o pomoc, uciąć miłą pogawędkę, poprosić o wyświadczenie przysługi lub… dyskrecję. Co było w hotelu, zostaje w hotelu – tego goście mogą być pewni.
Portret gościa, czyli jacy jesteśmy w podróży
• Goście hotelowi podróżujący ze zwierzęciem najczęściej zabiera na wakacje psa.
• Goście hotelowi najczęściej zapominają zabrać ze sobą szczoteczkę do zębów, kobiety – płatki do demakijażu.
• Goście hotelowi w nocy najczęściej proszą o środki przeciwbólowe.
• Goście hotelowi najczęściej zostawiają w pokoju książki i ładowarki do telefonu.
• Goście hotelowi podróżujący służbowo proszą o… żelazko.
• Większość hotelowych gości je śniadania, na co przeznacza nie więcej niż 30 minut.
• Goście hotelowi najczęściej chwalą wygodne łóżka.
• Duża wanna poprawia humor hotelowych gości.
• Większość hotelowych gości ufa obsłudze.
Zestawienie powstało na podstawie informacji zebranych przez obsługę sieci AccorHotels.
0 comments: