atrakcje,
Słupsk zdobył 3742 głosy. Mieszkańcy i turyści mogli głosować na miasta, które najbardziej kochają, a uzasadniając swój wybór mieli dodatkowo szansę na zdobycie jednej z atrakcyjnych nagród. W plebiscycie brały udział wybrane miasta od 50 000 do 100 000 mieszkańców. Łącznie oddano ponad 21 783 głosy na wszystkie miasta.
Wygraną Słupska mogą też tłumaczyć komentarze głosujących, którzy w uzasadnieniu swojego wyboru pisali o wyjątkowości, uroku, rozwoju miasta i wspaniałych ludziach mieszkających w Słupsku.
– Kocham to Miasto – Miasto Roku 2016 to plebiscyt, dzięki któremu mieszkańcy mogli przedstawić wszystkie zalety swoich miast i pokazać, dlaczego warto te miasta odwiedzać. Bardzo cieszy nas tak duże zaangażowanie i energia, z jaką lokalne społeczności podeszły do głosowania – mówi Anna Kinasiewicz, Content Manager firmy HRS.
Jak wypadły inne miasta w plebiscycie? Wyniki można sprawdzić na stronie
http://www.hrs.com/pl/projekty/miasto-roku/.
Dzięki plebiscytowi Kocham to Miasto – Miasto Roku 2016 Słupsk będzie mógł odkryć swoje atrakcje przed tysiącami turystów. Oprócz tytułu Miasta Roku 2016 miasto zyska bowiem wsparcie HRS, fundatora plebiscytu, w promocji regionu w kanałach związanych z marką.
Słupsk zwycięzcą plebiscytu Kocham to Miasto – Miasto roku 2016!
Słupsk został Miastem Roku 2016! Słupsk zwyciężył w plebiscycie Kocham to Miasto – Miasto Roku 2016, wspieranym przez firmę HRS.
Słupsk zdobył 3742 głosy. Mieszkańcy i turyści mogli głosować na miasta, które najbardziej kochają, a uzasadniając swój wybór mieli dodatkowo szansę na zdobycie jednej z atrakcyjnych nagród. W plebiscycie brały udział wybrane miasta od 50 000 do 100 000 mieszkańców. Łącznie oddano ponad 21 783 głosy na wszystkie miasta.
fot. Travelerdeluxe.pl |
Wygraną Słupska mogą też tłumaczyć komentarze głosujących, którzy w uzasadnieniu swojego wyboru pisali o wyjątkowości, uroku, rozwoju miasta i wspaniałych ludziach mieszkających w Słupsku.
– Kocham to Miasto – Miasto Roku 2016 to plebiscyt, dzięki któremu mieszkańcy mogli przedstawić wszystkie zalety swoich miast i pokazać, dlaczego warto te miasta odwiedzać. Bardzo cieszy nas tak duże zaangażowanie i energia, z jaką lokalne społeczności podeszły do głosowania – mówi Anna Kinasiewicz, Content Manager firmy HRS.
Jak wypadły inne miasta w plebiscycie? Wyniki można sprawdzić na stronie
http://www.hrs.com/pl/projekty/miasto-roku/.
Dzięki plebiscytowi Kocham to Miasto – Miasto Roku 2016 Słupsk będzie mógł odkryć swoje atrakcje przed tysiącami turystów. Oprócz tytułu Miasta Roku 2016 miasto zyska bowiem wsparcie HRS, fundatora plebiscytu, w promocji regionu w kanałach związanych z marką.
0 comments: