Best Western Hotels & Resorts,
Sieć hoteli Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie.
••• |
Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®.
Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego,
sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci,
oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez
smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy
branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m.
in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli
sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca
Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z
segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace®
Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu).
Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner
of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych
usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele
działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich
miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest
Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem
śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz
drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 32 miliony podróżujących
należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best
Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane
punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym
hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z
Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości
interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best
Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która
wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich
klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w
jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
0 comments: