Best Western Hotels & Resorts,
Best Western Hotels & Resorts przejęła markę hotelową WorldHotels
Grupa Best Western® Hotels & Resorts poinformowała o przejęciu słynnej międzynarodowej marki hotelowej WorldHotels™, na którą składa się blisko 300 wyjątkowych hoteli i ośrodków wypoczynkowych w najlepszych lokalizacjach na całym świecie.
WorldHotels |
– Marki Best Western i WorldHotels doskonale się uzupełniają. Nawiązując współpracę, obie firmy zyskają przewagę konkurencyjną – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. – Darzę markę WorldHotels najwyższym szacunkiem i wierzę w jej olbrzymi potencjał.
Przejęcie WorldHotels zostało
sfinalizowane w ubiegłym tygodniu. Marka WorldHotels odegra zasadniczą
rolę we wzmocnieniu oferty Best Western w segmencie upper upscale i
luxury.
WorldHotels zachowa odrębną osobowość, a
jednocześnie skorzysta z niezawodnej i skalowalnej platformy
e-commerce, silnych partnerów, uznanego programu lojalnościowego,
efektywnego wsparcia sprzedaży i marketingu, międzynarodowej sieci
dystrybucji i skutecznego modelu generowania przychodów.
– Best Western to jedna z największych, najbardziej uznanych i zaufanych marek hoteli – powiedział Geoff Andrew, prezes WorldHotels. – Połączona
siła naszych marek przygotowuje grunt pod świetlaną przyszłość Best
Western i WorldHotels. Poprzez renomowaną kadrę kierowniczą i obecność
na każdym rynku Best Western wnosi nowe umiejętności, które niewątpliwie
pomogą w rozwoju marki WorldHotels na najważniejszych rynkach.
Od kilku lat marka Best Western
przechodzi transformację. Tylko w zeszłym roku znalazła się w
zestawieniu najbardziej innowacyjnych firm świata magazynu Fast Company,
rozbudowała portfolio do 13 dynamicznych marek, zdobywając nowych gości
w nowych segmentach, a także zdobyła rekordową liczbę nagród i
wyróżnień branżowych. Najnowsze przejęcie świadczy o dążeniu Best
Western do rozwoju, modernizacji i nieustannego postępu i wzmocni
pozycję firmy jako zaufanego lidera w międzynarodowej branży
hotelarskiej.
– W nadchodzących miesiącach skupimy
się na wykorzystaniu potencjału marki WorldHotels poprzez udoskonalenie
strumienia przychodów do jej hoteli przy zachowaniu odrębnej
tożsamości. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma i model generowania
przychodów przyniesie korzyści marce WorldHotels i zachęci wiele innych
znakomitych hoteli ceniących niezależność do przyłączenia się do nas.
Niezmiernie cieszymy się, że w dalszym ciągu obowiązki prezesa
WorldHotels będzie pełnił Geoff Andrew – podsumował Kong.
0 comments: