klasa biznes,
Klasa biznes powinna być zakazana na wszystkich lotach krótkodystansowych, gdyż pasażerowie podróżujący w ten sposób odpowiadają za dwukrotnie większy ślad węglowy w porównaniu z pasażerem klasy ekonomicznej. Przemysł (lotniczy? Branża lotnicza?) odpowiada za funkcjonowanie tak nieefektywnego i archaicznego modelu. Zmiana sposobu myślenia o tym powinna odbyć się już dawno temu. Wizz Air wzywa inne linie lotnicze, aby zobowiązały się do całkowitej rezygnacji z podróży w klasie biznes na każdym locie trwającym poniżej pięciu godzin. Staromodny model podróży już się skończył, podobnie jak klasa biznes.
Wizz Air obecnie generuje najniższy poziom emisji CO2 przypadający na pasażera wśród wszystkich linii lotniczych i wyniósł 56,8 gr/pasażer/km w październiku 2019 roku. Ultra-niskokosztowy model biznesowy WIZZ opiera się na wysokim współczynniku obłożenia (95% w H12020) i odpowiednio ścisłym rozkładzie kabiny pasażerskiej, co umożliwia latanie w sposób zrównoważony i utrzymanie poziomu emisji CO2 na możliwie jak najniższym poziomie. Wizz Air zobowiązał się do dalszej redukcji emisji o 30% na każdego pasażera w ciągu kolejnych 10 lat i apeluje, aby pozostałe linie postąpiły tak samo. To problem dotyczący całej branży i wymaga zastosowania poważnych rozwiązań. Branża jako całość wymaga bardziej zdecydowanych działań, które mogą przynieść oczekiwane zmiany.
Linia Wizz Air z zaangażowaniem rozbudowuje flotę o supernowoczesne samoloty z rodziny Airbus neo i złożyła zamówienie na 268 najbardziej wydajnych samolotów wąskokadłubowych. Niepokonany w zakresie wydajności zużycia paliwa oraz świetnej aerodynamice najnowszy samolot WIZZ to wynik szeregu zastosowanych rozwiązań na rzecz wydajności operacyjnej, wykorzystanie najlżejszych materiałów w konstrukcji kabiny oraz tworzenie siatki połączeń w taki sposób, aby uniknąć niepotrzebnych lotów łączonych – dzięki temu działania linii są prawdziwie zrównoważone. Obecnie średni wiek maszyny we flocie to 4,5 roku, co czyni ją najmłodszą flotą linii lotniczych na świecie. W efekcie Wizz Air to linia o najmniejszym śladzie środowiskowym przypadającym na pasażera na kilometr w Europie.
Wizz Air ostatnio opublikował materiał wideo
- Wizz Air z zaangażowaniem działa na rzecz zrównoważonego lotnictwa. Wzywamy wszystkie regularne linie lotnicze do odpowiedzialnego biznesu i zaprzestania lotów krótkodystansowych z pustymi miejscami. Przemysł lotniczy potrzebuje bardziej zdecydowanych rozwiązań i zakazu klasy biznes na krótkich lotach. Jednocześnie zachęcamy podróżnych do świadomego wyboru podczas rezerwacji lotów. Staromodny model podróży już się skończył, podobnie jak klasa biznes - powiedział József Váradi, prezes Wizz Air Holding.
Wizz Air wzywa regularne linie, żeby zaprzestały latać z pustymi miejscami w klasie biznes
Linia lotnicza Wizz Air wzywa regularne linie lotnicze do zaprzestania lotów z pustymi miejscami w klasie biznes w przypadku połączeń trwających poniżej pięciu godzin.
Klasa biznes powinna być zakazana na wszystkich lotach krótkodystansowych, gdyż pasażerowie podróżujący w ten sposób odpowiadają za dwukrotnie większy ślad węglowy w porównaniu z pasażerem klasy ekonomicznej. Przemysł (lotniczy? Branża lotnicza?) odpowiada za funkcjonowanie tak nieefektywnego i archaicznego modelu. Zmiana sposobu myślenia o tym powinna odbyć się już dawno temu. Wizz Air wzywa inne linie lotnicze, aby zobowiązały się do całkowitej rezygnacji z podróży w klasie biznes na każdym locie trwającym poniżej pięciu godzin. Staromodny model podróży już się skończył, podobnie jak klasa biznes.
Flota samolotów z mniejszym śladem środowiskowym
Wizz Air obecnie generuje najniższy poziom emisji CO2 przypadający na pasażera wśród wszystkich linii lotniczych i wyniósł 56,8 gr/pasażer/km w październiku 2019 roku. Ultra-niskokosztowy model biznesowy WIZZ opiera się na wysokim współczynniku obłożenia (95% w H12020) i odpowiednio ścisłym rozkładzie kabiny pasażerskiej, co umożliwia latanie w sposób zrównoważony i utrzymanie poziomu emisji CO2 na możliwie jak najniższym poziomie. Wizz Air zobowiązał się do dalszej redukcji emisji o 30% na każdego pasażera w ciągu kolejnych 10 lat i apeluje, aby pozostałe linie postąpiły tak samo. To problem dotyczący całej branży i wymaga zastosowania poważnych rozwiązań. Branża jako całość wymaga bardziej zdecydowanych działań, które mogą przynieść oczekiwane zmiany.
Linia Wizz Air z zaangażowaniem rozbudowuje flotę o supernowoczesne samoloty z rodziny Airbus neo i złożyła zamówienie na 268 najbardziej wydajnych samolotów wąskokadłubowych. Niepokonany w zakresie wydajności zużycia paliwa oraz świetnej aerodynamice najnowszy samolot WIZZ to wynik szeregu zastosowanych rozwiązań na rzecz wydajności operacyjnej, wykorzystanie najlżejszych materiałów w konstrukcji kabiny oraz tworzenie siatki połączeń w taki sposób, aby uniknąć niepotrzebnych lotów łączonych – dzięki temu działania linii są prawdziwie zrównoważone. Obecnie średni wiek maszyny we flocie to 4,5 roku, co czyni ją najmłodszą flotą linii lotniczych na świecie. W efekcie Wizz Air to linia o najmniejszym śladzie środowiskowym przypadającym na pasażera na kilometr w Europie.
Wizz Air ostatnio opublikował materiał wideo
- Wizz Air z zaangażowaniem działa na rzecz zrównoważonego lotnictwa. Wzywamy wszystkie regularne linie lotnicze do odpowiedzialnego biznesu i zaprzestania lotów krótkodystansowych z pustymi miejscami. Przemysł lotniczy potrzebuje bardziej zdecydowanych rozwiązań i zakazu klasy biznes na krótkich lotach. Jednocześnie zachęcamy podróżnych do świadomego wyboru podczas rezerwacji lotów. Staromodny model podróży już się skończył, podobnie jak klasa biznes - powiedział József Váradi, prezes Wizz Air Holding.
0 comments: