Emirates,
– Chcielibyśmy, żeby nasi klienci mogli wygodnie zaplanować podróż z poczuciem wsparcia i pewności. Jednocześnie chcemy zaoferować im najlepsze ceny bez pobierania opłat za przesunięcie daty wylotu. Sytuacja rozwija się dynamicznie, dlatego zamierzamy szukać kolejnych sposobów, aby zapewnić naszym klientom elastyczność, wygodę i spokój ducha – powiedział Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates.
Na większą elastyczność mogą liczyć także członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards, którzy odczuwają skutki koronawirusa w postaci ograniczeń w podróżowaniu i mniejszej liczby lotów. Członkowie poziomów Platinum, Gold i Silver zachowają dotychczasowy status, jeśli spełnią 80% wymogów dla danego poziomu w okresie od 31 marca do 30 czerwca 2020 r. Ponadto członkowie programu Skywards, którzy zarezerwowali podróż w okresie od 1 marca do 30 czerwca 2020 r. otrzymają premię w wysokości 20% punktów Tier Miles.
Aby dodatkowo uspokoić podróżnych, linie Emirates podejmą specjalne środki ostrożności podczas czyszczenia samolotów, wdrażając specjalne procedury dezynfekcji po przylocie z kierunków w największym stopniu dotkniętych wirusem COVID-19. W przypadku podejrzenia lub potwierdzenia przypadku choroby zakaźnej na pokładzie, niezwłocznie zostaną wysłane specjalne zespoły, które gruntownie wyczyszczą i odkażą wszystkie kabiny danego samolotu silniejszymi, zalecanymi środkami chemicznymi. We wszystkich samolotach swojej floty linie Emirates stosują filtry HEPA, które usuwają ponad 99% wirusów we wnętrzu kabiny. W przypadku podejrzenia zakażenia wirusem na pokładzie, przewoźnik wymieni wszystkie filtry HEPA w danym samolocie.
Uwaga: przy zmianie klasy rezerwacji może obowiązywać inna taryfa lub stawka podatkowa. Nadal obowiązują dotychczasowe warunki dokonywania zwrotów i zmian rezerwacji w przypadku biletów wydanych przed 5 marca. Pasażerowie, których lot odwołano ze względu na koronawirusa, mogą sprawdzić możliwości zmiany terminu lub trasy lotu na stronie emirates.com.
Zmiany rezerwacji lotów w okresie 7-31 marca można dokonać w biurach podróży lub przez centrum obsługi klienta Emirates pod numerem +971 600 555555.
Emirates wprowadzają dodatkowe zasady zmiany rezerwacji lotów
*** |
Linie Emirates oferują pasażerom większą elastyczność, wprowadzając nowe zasady zmiany rezerwacji lotów w przypadku biletów wydanych od 7 marca do 31 marca 2020 r. włącznie, dzięki czemu klienci mogą swobodnie zmienić termin podróży bez dodatkowych opłat za zmianę rezerwacji czy ponowne wydanie biletu.
Dzięki temu pasażerowie Emirates nie muszą się martwić, jeśli postanowią zmienić plany wyjazdowe ze względu na dynamiczną sytuację dotyczącą koronawirusa. Pasażerowie mogą przesunąć rezerwację na dowolny termin w przedziale 11 miesięcy w tej samej klasie rezerwacyjnej bez żadnych opłat za zmianę. W stosownych przypadkach może obowiązywać inna taryfa. Nowe zasady obejmują wszystkie kierunki w siatce połączeń Emirates.
– Chcielibyśmy, żeby nasi klienci mogli wygodnie zaplanować podróż z poczuciem wsparcia i pewności. Jednocześnie chcemy zaoferować im najlepsze ceny bez pobierania opłat za przesunięcie daty wylotu. Sytuacja rozwija się dynamicznie, dlatego zamierzamy szukać kolejnych sposobów, aby zapewnić naszym klientom elastyczność, wygodę i spokój ducha – powiedział Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates.
Na większą elastyczność mogą liczyć także członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards, którzy odczuwają skutki koronawirusa w postaci ograniczeń w podróżowaniu i mniejszej liczby lotów. Członkowie poziomów Platinum, Gold i Silver zachowają dotychczasowy status, jeśli spełnią 80% wymogów dla danego poziomu w okresie od 31 marca do 30 czerwca 2020 r. Ponadto członkowie programu Skywards, którzy zarezerwowali podróż w okresie od 1 marca do 30 czerwca 2020 r. otrzymają premię w wysokości 20% punktów Tier Miles.
Aby dodatkowo uspokoić podróżnych, linie Emirates podejmą specjalne środki ostrożności podczas czyszczenia samolotów, wdrażając specjalne procedury dezynfekcji po przylocie z kierunków w największym stopniu dotkniętych wirusem COVID-19. W przypadku podejrzenia lub potwierdzenia przypadku choroby zakaźnej na pokładzie, niezwłocznie zostaną wysłane specjalne zespoły, które gruntownie wyczyszczą i odkażą wszystkie kabiny danego samolotu silniejszymi, zalecanymi środkami chemicznymi. We wszystkich samolotach swojej floty linie Emirates stosują filtry HEPA, które usuwają ponad 99% wirusów we wnętrzu kabiny. W przypadku podejrzenia zakażenia wirusem na pokładzie, przewoźnik wymieni wszystkie filtry HEPA w danym samolocie.
Uwaga: przy zmianie klasy rezerwacji może obowiązywać inna taryfa lub stawka podatkowa. Nadal obowiązują dotychczasowe warunki dokonywania zwrotów i zmian rezerwacji w przypadku biletów wydanych przed 5 marca. Pasażerowie, których lot odwołano ze względu na koronawirusa, mogą sprawdzić możliwości zmiany terminu lub trasy lotu na stronie emirates.com.
Zmiany rezerwacji lotów w okresie 7-31 marca można dokonać w biurach podróży lub przez centrum obsługi klienta Emirates pod numerem +971 600 555555.
0 comments: