Emirates,
Emirates zwraca podróżnym pieniądze
W przeciągu ostatnich dwóch miesięcy Emirates rozpatrzyły niemal 650 tys. wniosków. Przewoźnik wywiązuje się z obietnicy i dokonał zwrotu kosztów podróży, które nie odbyły się z uwagi na pandemię Covid-19. Do tej pory miliony klientów Emirates otrzymało już ponad 1,9 mld AED.
Linie Emirates aktualnie oferują loty do ponad 50 miast |
W kwietniu Emirates ogłosiły, że przyspieszają procesowanie wniosków o refundację i rozpatrzą je do sierpnia. Mówiono wówczas o niemal pół milionie wniosków. Linie lotnicze zrealizowały swój cel już na początku czerwca, zwiększając ilość procedowanych wniosków z 35 tys. miesięcznie do niemal 200 tys.
- Pandemia to niespodziewane i
bezprecedensowe wydarzenie, które wywarło ogromny wpływ na podróżnych i
uderzyło w linie lotnicze, a także całą branżę turystyczną. W Emirates
zdobywaliśmy zaufanie naszych klientów latami i bardzo je sobie cenimy.
To ciężkie czasy dla każdego, jednak zobowiązaliśmy się postąpić wobec
naszych klientów uczciwie. Dlatego też zwróciliśmy podróżnym pieniądze i
skupiliśmy siły na przyspieszeniu procesu przetwarzania wniosków, które
do nas wpływały. Nasz średni czas procesowania zgłoszeń zredukowaliśmy z
90 do 60 dni, a ponieważ wniosków napływa już coraz mniej, oczekujemy,
że stale będziemy poprawiać ten wynik. Nadal musimy przeprocesować ponad
pół miliona zgłoszeń, ale szacujemy, że zrealizujemy je w perspektywie
dwóch miesięcy. Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość i zaufanie, a
tych, którzy postanowili zatrzymać bilety albo zmienić termin podróży, z
radością będziemy witać na pokładach naszych samolotów – powiedział Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates.
Linie Emirates stale analizują zasady rezerwacji oraz ofertę, by zapewnić klientom większą swobodę i zaufanie podczas planowania i rezerwacji podróży.
Elastyczność i pewność
Linie Emirates aktualnie oferują loty do ponad
50 miast, zapewniając podróżującym połączenia między Bliskim Wschodem,
Afryką, Azją i Pacyfikiem, Europą i Amerykami dzięki dogodnym
przesiadkom w Dubaju, który, jak niedawno ogłoszono, 7 lipca otwiera się
na międzynarodowych gości.
Latem otwierają się granice kolejnych państw,
dlatego Emirates rewiduje swoją politykę rezerwacji i oferuje klientom
elastyczność i pewność planowania ich podróży.
Klienci którzy kupią bilety przed 31 lipca 2020
na podróż zaplanowaną przed 30 listopada 2020, mogą przy rezerwacji
taryfy Flex lub Flex plus, elastycznie wprowadzać zmiany w podróży z
powodu ograniczeń połączeń lub w związku z sytuacjami wynikającymi z
Covid-19 (zmiany dotyczą wszystkich rezerwacji):
- Darmowa zmiana daty podróży w tej samej klasie do zarezerwowanego kierunku, albo do/przez Dubaj;
- Darmowa zmiana rezerwacji na inny kierunek w tym samym regionie, albo do/przez Dubaj;
- Wydłużony okres ważności biletu - przez 2 lata od daty zakupu;
- Możliwość wymiany biletu na voucher, który może być użyty na przyszłe podróże z Emirates, z opcją elastyczności przy planowaniu podróży i wybraniu dowolnego terminu.
Klienci Emirates, których podróż została
zakłócona przez Covid-19 z uwagi na ograniczenia związane z lotem czy
przemieszczaniem się, mogą poprosić o voucher lub zwrot poniesionych
kosztów
przez formularz online na stronie Emirates, albo za pośrednictwem biur podróży.
Dubaj jest gotowy na powitanie zagranicznych gości od 7 lipca 2020.
Aktualna siatka połączeń i ofert Emirates dostępna jest pod linkiem:
www.emirates.com/wherewefly.
Emirates wprowadziły kompleksowy zestaw środków
dla zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa swoich klientów i pracowników
na każdym etapie podróży. Więcej informacji na stronie
www.emirates.com/yoursafety.
0 comments: