B787,
PLL LOT i Thales przedłużają umowę na obsługę systemu IFE
Polskie Linie Lotnicze LOT i firma Thales przedłużyły na 9 lat umowę na obsługę techniczną systemów rozrywki pokładowej dla floty samolotów B787. W ramach porozumienia specjalny zespół Thales wesprze przewoźnika na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Polskie Linie Lotnicze
LOT po raz kolejny powierzyły firmie Thales obsługę systemu rozrywki
pokładowej na pokładach swoich samolotów typu Boeing Dreamliner.
Dodatkowo w ramach umowy operator IFE zapewnia liniom lotniczym
dostępność dedykowanego klientowi zespołu serwisowego. Thales jest
jednym z liderów w branży lotniczej i kosmicznej i dzięki swojemu
globalnemu zasięgowi zapewni wsparcie w Europie, na Bliskim Wschodzie,
w rejonie Azji i Pacyfiku oraz w obu Amerykach. Główne warsztaty
obsługujące PLL LOT znajdują się w Dubaju oraz w Abu Dhabi.
- Współpraca PLL LOT i firmy Thales
to sprawdzone wieloletnie partnerstwo, którego początki sięgają roku
2007, kiedy przewoźnik wybrał nasze rozwiązania techniczne na pokładach
B787. Cieszymy się, że po raz kolejny zaufał nam jeden z najszybciej
rozwijających się operatorów europejskich linii lotniczych. Dowodzi
to uznania dla jakości naszych usług i motywuje nas do ciągłego
doskonalenia oraz dostarczania jeszcze lepszych usług pod klucz dla
branży lotniczej – powiedział Bertrand Drugeon, Dyrektor Generalny ds. Globalnego Serwisu Lotniczego Thales w Europie.
- Nasze działania
z firmą Thales rozpoczęliśmy wiele lat temu i po raz kolejny okazały się
one bardzo owocne. Wspólnie stawiamy czoła wyzwaniom, przed którymi
obecnie stoi cała branża lotnicza, udało nam się uzgodnić nowy model
współpracy i przedłużyć umowę o wsparciu floty Boeingów. Chciałbym
podziękować naszym partnerom z firmy Thales za stałe wsparcie i zaufanie
- powiedział Maciej Wilk, COO PLL LOT.
Dzięki współpracy
Thales z PLL LOT polscy pasażerowie nie tylko mają dostęp
do nowoczesnego systemu IFE, który pozwala przyjemniej spędzić czas
na dalekich trasach. Od lat na lotnisku w Warszawie pracuje specjalna
stacja obsługi Warsaw OBS Station, która działa siedem dni w tygodniu
po to, aby wszystkie rozwiązania i urządzenia pod opieką IFE znajdujące
się na pokładzie działały bez zarzutu. Warto wspomnieć, że Warsaw OBS
Station jest jedyną stacją Thales na świecie, która zapewnia obsługę
foteli klasy biznes.
- Dzięki naszym technikom z lotniska
na Okęciu pasażerowie podróżujący codziennie z Warszawy do takich miast
jak Nowy Jork, Chicago, Toronto, Tokio, Seul czy Pekin mają w trakcie
lotu dostęp do najnowszych filmów, muzyki, gier i wiadomości. Każdy
pasażer może także na bieżąco sprawdzać status lotu i otrzymywać
wszelkie instrukcje dotyczące bezpieczeństwa. Cieszymy się z kolejnego
kroku w rozwoju naszego partnerstwa z PLL LOT. To duży zaszczyt
i odpowiedzialność, której zamierzamy sprostać – podkreśla Magdalena Nizik, Prezes Thales w Polsce.
0 comments: