Linie lotnicze,
Stałe dążenie Wizz Air do zapewniania klientom niskokosztowych i zróżnicowanych tras w swojej siatce połączeń jest dowodem na to, że linia podjęła trudną decyzję o zamknięciu swojej bazy na lotnisku w Palermo. Od 3 listopada 2022 r. samolot, który obecnie tam stacjonuje, zostanie przesunięty w celu wsparcia ekspansji w Rzymie i Mediolanie.
Wizz Air będzie nadal latać na lotnisko w Palermo, obsługując codzienne loty między Mediolanem Malpensa i Wenecja Marco Polo a Palermo, dzięki czemu będzie mogła nadal obsługiwać lojalnych klientów na trasach krajowych. Chociaż połączenia między Palermo a Turynem i Bolonią zostaną wstrzymane, stanowi to tylko 4% krajowego rozkładu lotów Wizz Air we Włoszech. Wizz Air będzie nadal obsługiwał ponad 220 krajowych lotów tygodniowo i rozszerzy swoje usługi z Turynu i Bolonii do bazy na lotnisku Katania Fontanarossa, gdzie ma trzy samoloty bazowe.
Wizz Air ogłasza dalszy rozwój we Włoszech
Wizz Air uruchamia 12 nowych tras oraz zwiększa częstotliwość na pięciu trasach z Rzymu Fiumicino i trzech trasach z Mediolanu Malpensa. Nowe trasy ruszają od października 2022 r., a bilety są już dostępne na wizzair.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Ekspansja we Włoszech możliwa jest dzięki dodaniu trzech samolotów Airbus A321neo do baz przewoźnika w Rzymie Fiumicino i Mediolanie Malpensa.
Wraz z dodanymi dwoma kolejnymi samolotami, baza Wizz Air w Rzymie Fiumicino powiększy się do siedmiu samolotów, zwiększając liczbę tras z Rzymu do 65, w tym uruchomienie siedmiu nowych tras ze stolicy Włoch. Pasażerowie będą mogli polecieć do: Barcelony, Göteborga, Malagi, Paryża Orly, Porto, Sewilli i Walencji. Ponadto, dodatkowa przepustowość umożliwia Wizz Air zwiększenie częstotliwości lotów z bazy do Eindhoven, Hurghady, Paryża Orly, Tel Awiwu i Erewania.
Milan Malpensa otrzyma dodatkowy samolot, dzięki czemu baza powiększy się do sześciu samolotów. Od października 2022 r. Wizz Air uruchomi pięć nowych tras do Cardiff, Dżuddy, Marsa Alam, Rijadu i Erewania. Dodatkowa przepustowość oznacza również, że Wizz Air może zwiększyć częstotliwość lotów na trasach do Tel Awiwu, Katanii i Aten. Dzięki tej ekspansji linia lotnicza będzie obsługiwać trasy do 43 miejsc docelowych z Mediolanu Malpensa.
- Cieszymy się, że rozwijamy się we Włoszech, stając się trzecią co do wielkości linią lotniczą w kraju, co pokazuje nasze zaangażowanie w zwiększanie naszej obecności na rynku. Przydział trzech dodatkowych samolotów w Rzymie Fiumicino i Mediolanie Malpensa pozwala nam jeszcze bardziej wzmocnić ofertę na rynku krajowym, dając klientom WIZZ możliwość podróży do 12 nowych miejsc docelowych z Rzymu i Mediolanu – komentuje Robert Carey, prezes Wizz Air
Stałe dążenie Wizz Air do zapewniania klientom niskokosztowych i zróżnicowanych tras w swojej siatce połączeń jest dowodem na to, że linia podjęła trudną decyzję o zamknięciu swojej bazy na lotnisku w Palermo. Od 3 listopada 2022 r. samolot, który obecnie tam stacjonuje, zostanie przesunięty w celu wsparcia ekspansji w Rzymie i Mediolanie.
Wizz Air będzie nadal latać na lotnisko w Palermo, obsługując codzienne loty między Mediolanem Malpensa i Wenecja Marco Polo a Palermo, dzięki czemu będzie mogła nadal obsługiwać lojalnych klientów na trasach krajowych. Chociaż połączenia między Palermo a Turynem i Bolonią zostaną wstrzymane, stanowi to tylko 4% krajowego rozkładu lotów Wizz Air we Włoszech. Wizz Air będzie nadal obsługiwał ponad 220 krajowych lotów tygodniowo i rozszerzy swoje usługi z Turynu i Bolonii do bazy na lotnisku Katania Fontanarossa, gdzie ma trzy samoloty bazowe.
0 comments: