Great Place to Work,
Landmar Hotels, firma z branży hotelarskiej, uzyskała certyfikat „Great Place to Work”, przyznawany przez firmę doradczą Great Place to Work®, lidera w identyfikacji i certyfikacji najlepszych firm, w których warto pracować.
Po przeprowadzeniu diagnozy otoczenia organizacyjnego, która obejmowała m.in. globalny kwestionariusz dla pracowników, firma uzyskała certyfikat, który potwierdza, że Landmar Hotels jest organizacją o kulturze wysokiego zaufania, zdolną do przyciągania i zatrzymywania talentów.
W szczególności wyniki ankiety ujawniają pozytywną opinię zespołu na temat dobrego środowiska pracy, możliwości rozwoju zawodowego oraz zaangażowania firmy w stabilność pracy.
Wśród głównych strategii HR, realizowanych przez Landmar Hotels, wyróżniają się działania na rzecz lepszego podziału pracy, rozszerzenia komunikacji dwukierunkowej (zwłaszcza ukierunkowanej na innowacje) oraz większego uznania pracowników za wykonaną pracę.
Great Place to Work® to firma konsultingowa, która od ponad 30 lat współpracuje z firmami na całym świecie, aby identyfikować, tworzyć i utrzymywać kultury wysokiego zaufania i wysokiej wydajności, pomagając organizacjom stać się najlepszymi miejscami pracy.
Landmar Hotels to sieć hotelowa, która od stycznia 2020 roku posiada dwa obiekty na Teneryfie, oferujące zakwaterowanie, atrakcje i restauracje. Oba hotele znajdują się w południowo-zachodniej części Teneryfy, w gminie Santiago del Teide.
Motto firmy, Passion For People, odnosi się do wagi, jaką przywiązuje do ludzi: klientów, współpracowników i zespołu. Wszystkie relacje w firmie obracają się wokół tego hasła, nadając znaczenie, na które zasługują wszyscy ludzie, którzy cieszą się pobytem i pracą w Landmar Playa La Arena i Landmar Costa Los Gigantes.
Landmar Hotels obecnie zatrudnia 569 osób i pracuje nad planem rozwoju i nauki, który ma na celu ulepszenie miejsca pracy, dzięki czemu pracownicy będą dumni z ich wkładu w firmę. Skłoni ich to do pozostania w organizacji w obliczu konkurencji.
Landmar Hotels uzyskuje certyfikat Great Place to Work
Landmar Hotels jako pierwsza sieć hotelowa z siedzibą na Wyspach Kanaryjskich zdobyła uznanie w dziedzinie zarządzania ludźmi i najbardziej prestiżowej strategii biznesowej na poziomie krajowym i międzynarodowym, przyznawanej corocznie najlepszym pracodawcom na świecie.
Landmar Hotels, firma z branży hotelarskiej, uzyskała certyfikat „Great Place to Work”, przyznawany przez firmę doradczą Great Place to Work®, lidera w identyfikacji i certyfikacji najlepszych firm, w których warto pracować.
Po przeprowadzeniu diagnozy otoczenia organizacyjnego, która obejmowała m.in. globalny kwestionariusz dla pracowników, firma uzyskała certyfikat, który potwierdza, że Landmar Hotels jest organizacją o kulturze wysokiego zaufania, zdolną do przyciągania i zatrzymywania talentów.
W szczególności wyniki ankiety ujawniają pozytywną opinię zespołu na temat dobrego środowiska pracy, możliwości rozwoju zawodowego oraz zaangażowania firmy w stabilność pracy.
Wśród głównych strategii HR, realizowanych przez Landmar Hotels, wyróżniają się działania na rzecz lepszego podziału pracy, rozszerzenia komunikacji dwukierunkowej (zwłaszcza ukierunkowanej na innowacje) oraz większego uznania pracowników za wykonaną pracę.
Great Place to Work® to firma konsultingowa, która od ponad 30 lat współpracuje z firmami na całym świecie, aby identyfikować, tworzyć i utrzymywać kultury wysokiego zaufania i wysokiej wydajności, pomagając organizacjom stać się najlepszymi miejscami pracy.
Landmar Hotels to sieć hotelowa, która od stycznia 2020 roku posiada dwa obiekty na Teneryfie, oferujące zakwaterowanie, atrakcje i restauracje. Oba hotele znajdują się w południowo-zachodniej części Teneryfy, w gminie Santiago del Teide.
Motto firmy, Passion For People, odnosi się do wagi, jaką przywiązuje do ludzi: klientów, współpracowników i zespołu. Wszystkie relacje w firmie obracają się wokół tego hasła, nadając znaczenie, na które zasługują wszyscy ludzie, którzy cieszą się pobytem i pracą w Landmar Playa La Arena i Landmar Costa Los Gigantes.
Landmar Hotels obecnie zatrudnia 569 osób i pracuje nad planem rozwoju i nauki, który ma na celu ulepszenie miejsca pracy, dzięki czemu pracownicy będą dumni z ich wkładu w firmę. Skłoni ich to do pozostania w organizacji w obliczu konkurencji.
Czy opłacalne jest wdrożenie Microsoft 365 w takich obiektach? Nie ma lepszych rozwiązań? Mam na myśli takie - https://www.teleaudyt.pl/microsoft-365/ Jak to widzisz?
OdpowiedzUsuń