Accor,
Mercure Palanga Vanagupe Resort & Spa będzie pierwszym hotelem w mieście, który zostanie otwarty pod międzynarodową marką. Połąga to największy i najpopularniejszy nadmorski kurort na Litwie, funkcjonujący przez cały rok. Gmina słynie z pięknych plaż z białym piaskiem i wydmami, których nie ma nigdzie indziej na wybrzeżu Morza Bałtyckiego.
Hotel Mercure Palanga Vanagupe Resort & Spa będzie wyróżniać się doskonałą lokalizacją: 15 minut spaceru od plaży, 3 km od centrum miasta i 5 km od międzynarodowego lotniska.
Dzięki marce Mercure, Accor oferuje gościom zupełnie nowe doświadczenia z pobytu w hotelu. Każdy obiekt ma swój niepowtarzalny styl i osobowość inspirowaną lokalnym środowiskiem i kulturą. Zgodnie z DNA marki, hotele Mercure są zakorzenione w lokalnej społeczności, zapewniając pełne doświadczenie autentyczności regionu, z jego kuchnią, rzemiosłem i tradycjami.
Litwa | Mercure Vanagupe Resort & Spa Hotel w Połądze
Grupa Accor rozbudowuje portfolio marek midscale na Litwie. W Połądze 5-gwiazdkowy hotel Vanagupe Resort & SPA przejdzie renowację. Pierwsi goście zostaną zaproszeni pod koniec 2023 roku.
Accor rozbudowuje portfolio marek midscale na Litwie wraz z podpisaniem umowy na Mercure Vanagupe Resort & Spa Hotel w Połądze z otwarciem pod koniec 2023 roku |
Mercure Palanga Vanagupe Resort & Spa zaoferuje gościom 98 przestronnych pokoi i apartamentów na sześciu piętrach. Goście będą mogli skorzystać z szerokiej gamy udogodnień wellness, takich jak SPA, siłownia, sauna, łaźnia parowa, jacuzzi i ice room. Na osoby lubiące aktywny wypoczynek czeka kompleks czterech basenów, w tym jeden zewnętrzny podgrzewany, wraz z boiskami do koszykówki i tenisa. Hotel zaoferuje także bar i restaurację oraz specjalny VIP longue na najwyższym piętrze. Z myślą o gościach biznesowych, w obiekcie znajdzie się sześć nowoczesnych sal konferencyjnych. Właścicielem hotelu jest firma UAB Eskom.
- Podpisanie umowy na pierwszy resortowy hotel w nadmorskiej lokalizacji jest dowodem, który potwierdza przekonanie Accor o turystycznej wartości Litwy jako podróżniczej destynacji wartej odkrycia. Wspólnie z naszym partnerem, UAB Eskom, zobowiązujemy się do wprowadzenia wysokiego standardu i hotelarskich innowacji na Litwie oraz w całym regionie. Połąga jest jednym z najszybciej rozwijających się miejsc turystycznych w kraju, które w 2021 roku przyciągnęło więcej turystów niż w 2019 roku. To pokazuje ogromny potencjał do wprowadzenia w tej lokalizacji niesamowitej i uznanej na całym świecie marki Mercure, zachęcając turystów z całej Europy do odkrycia tego pięknego miejsca – mówi Katarzyna Sławińska, Development Executive Poland and Baltic Countries, Accor.
Mercure Palanga Vanagupe Resort & Spa będzie pierwszym hotelem w mieście, który zostanie otwarty pod międzynarodową marką. Połąga to największy i najpopularniejszy nadmorski kurort na Litwie, funkcjonujący przez cały rok. Gmina słynie z pięknych plaż z białym piaskiem i wydmami, których nie ma nigdzie indziej na wybrzeżu Morza Bałtyckiego.
- Już od ponad 15 lat jesteśmy częścią transformacji Połągi w kierunku turystycznej destynacji na europejskim poziomie. Dzięki tym staraniom, miasto w najbliższym czasie stanie się ulubionym miejscem do wypoczynku na Litwie. Cieszymy się, że możemy brać udział w rozwoju miasta i dalej przyczyniać się do rozbudowy jego oferty turystycznej dzięki nowej międzynarodowej marce hotelowej w mieście - mówi Eimantas Skrabulis, board member of UAB Eskom.
- Jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy w stanie przyciągnąć jeszcze więcej międzynarodowych gości, którzy będą cieszyć się pięknem Połągi oraz ofertą i guest experience, jakie przynosi marka Mercure - dodaje Michael Pawlowski board member of UAB Eskom.
Hotel Mercure Palanga Vanagupe Resort & Spa będzie wyróżniać się doskonałą lokalizacją: 15 minut spaceru od plaży, 3 km od centrum miasta i 5 km od międzynarodowego lotniska.
Dzięki marce Mercure, Accor oferuje gościom zupełnie nowe doświadczenia z pobytu w hotelu. Każdy obiekt ma swój niepowtarzalny styl i osobowość inspirowaną lokalnym środowiskiem i kulturą. Zgodnie z DNA marki, hotele Mercure są zakorzenione w lokalnej społeczności, zapewniając pełne doświadczenie autentyczności regionu, z jego kuchnią, rzemiosłem i tradycjami.
0 comments: