Grupa hotelowa Accor uruchamia platformę Accor One Living
Grupa hotelowa Accor uruchamia Accor One Living – pierwszą w branży wielofunkcyjną platformę integracji innowacyjnych rozwiązań opracowania i eksploatacji szerokiej gamy projektów oraz działań związanych z zarządzaniem markami.
The OWO Residences by Raffles in London |
Celem Accor One Living jest wsparcie rozwoju i operacyjności hoteli, funkcjonujących zarówno w modelu franczyzowym, jak i zarządzanym, oraz pozostałych unikalnych projektów grupy, takich jak przestrzenie co-workingowe, obiekty na długoterminowe pobyty czy prywatne kluby. Stworzenie synergii pomiędzy tymi produktami i zarządzanie z poziomu jednego miejsca może znacznie wpłynąć na poprawę wyników finansowych projektu, zapewniając jednocześnie właścicielom hoteli i gościom unikatowe doświadczanie marek grupy.
Czytaj też
Accor One Living umacnia pozycję
Accor w kategorii markowych rezydencji. Obecnie Grupa posiada ponad 135
projektów rezydencji już funkcjonujących lub będących w fazie rozwoju,
zgromadzonych w portfolio 22 marek. Dzięki Accor One Living, grupa
planuje otworzyć ponad 125 nowych rezydencji w ciągu najbliższych lat, w
tym flagowe hotele takie jak The OWO Residences by Raffles w Londynie,
SO/Uptown Dubai Residences i Raffles Residences Boston Back Bay.
-
Ogromny sukces, jaki odnieśliśmy w kategorii markowych rezydencji i
wielofunkcyjnych obiektów, plasując się na pozycji lidera, posłużył za
inspirację do stworzenia Accor One Living oraz wyznaczenia nowej ścieżki
działań w tym zakresie. Nasze tempo rozwoju zawdzięczamy zróżnicowanemu
portfolio atrakcyjnych marek Accor, zaangażowaniu w sukces naszych
partnerów oraz ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu, dzięki któremu
jesteśmy liderem branży w tworzeniu wysoce pożądanych i angażujących
społeczności konceptów – zaznacza Jeff Tisdall, Chief Business Oficer,
Accor One Living. - Accor One Living zapewni niezrównaną wartość naszym
partnerom inwestycyjnym, kreując niezwykłe miejsca do życia, pracy i
zabawy dopasowane do potrzeb nowej generacji właścicieli, gości i
podróżników z całego świata.
W ciągu ostatnich pięciu lat Accor
zajął drugie miejsce na świecie w kategorii markowych rezydencji. To
istotny sektor dla rozwoju grupy ze względu na rosnącą popularność
wielofunkcyjnych projektów i rezydencji w branży hotelarskiej. Według
Savills International Development Consultancy, sektor markowych mieszkań
odnotował wzrost o 150% w ciągu ostatniej dekady, tworząc ponad 100 000
lokali w 640 projektach na całym świecie.
Czytaj też
- Dzięki Accor One Living
będziemy nadal motywowani przez silne relacje z właścicielami, którzy
inspirują podejmowane przez nas projekty deweloperskie — dodaje Tisdall.
– Nasze realizacje oferują równowagę między prywatnością,
ekskluzywnością i przywilejami wynikającymi z dostępu do usług i
udogodnień znanych oraz lubianych marek Accor. Znaczenie satysfakcji,
zadowolenia i lojalności partnerów znajduje odzwierciedlenie w naszym
wiodącym w branży programie benefitów dla właścicieli, który przyznaje
im status VIP niezależnie od tego, dokąd podróżują w ramach naszej
sieci.
Jednym z kluczowych wyróżników Accor One Living jest
dostarczanie rozwiązań dla partnerów z sektora hotelarstwa, inwestycji i
nieruchomości, zapewniając kompleksowe wsparcie indywidualnych potrzeb,
które obejmuje cały cykl życia każdego projektu. Począwszy od fazy
planowania, Accor One Living współpracuje ze swoimi partnerami, aby
zapewnić dostosowanie projektu, usług i korzyści do potrzeb docelowych
nabywców domów. W fazie sprzedaży i marketingu zespół Accor pomaga
partnerom komunikować charakter i doświadczenia, które zapewni marka,
obsługa i właściciele rezydencji. Wreszcie, w fazie operacyjnej,
platforma będzie nadal zapewniać niezbędne wsparcie – zwiększając
rentowność hoteli dla partnerów inwestycyjnych i umożliwiając
właścicielom domów doświadczenia, które w innym przypadku nie byłyby
możliwe.
Zespół Accor One Living składa się z wyjątkowo
utalentowanych specjalistów, posiadających wieloletnie doświadczenie w
projektach wielofunkcyjnych rezydencji markowych. Dzięki funkcjonowaniu w
wybranych obszarach eksperci posiadają wiedzę niezbędną do realizacji
strategii na konkretnych rynkach w zakresie inwestycyjnym. Inwestorzy i
deweloperzy na rynku nieruchomości od dawna decydują się na współpracę z
Accor w celu zwiększenia przychodów, dzięki globalnym platformom
sprzedaży i dystrybucji oraz szerokiego portfolio marek grupy.
Accor
One Living dodatkowo wspiera partnerów w zakresie rozwoju nieruchomości
mieszkaniowych za pomocą specjalnej strony internetowej, która daje
potencjalnym właścicielom domów możliwość zapoznania się z portfolio
markowych rezydencji Accor na całym świecie i bezpośredniego kontaktu z
zespołami sprzedaży i marketingu każdej z nich. Druga platforma wspiera
właścicieli markowych rezydencji i partnerów inwestycyjnych narzędziem
do marketingu wynajmu prywatnych rezydencji i nieruchomości hotelowych
na długoterminowy pobyt. „Apartamenty i wille” to wiodący przykład tego,
jak Accor One Living dostosowuje rozwiązania dystrybucyjne do potrzeb
prywatnych ofert wynajmu, jednocześnie pozwalając gościom czuć się jak w
domu w dowolnym miejscu na świecie.
0 comments: