Accor,
Mövenpick to pochodząca ze Szwajcarii marka premium o globalnym zasięgu, która skupia się na drobnych gestach i podstawowych przyjemnościach życia, by zaprosić swoich gości do uczestnictwa w niezapomnianych chwilach. Jej historia sięga lat 40. XX wieku, a dziś pod jej szyldem działa ponad 110 obiektów na świecie – zarówno wielkomiejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w topowych destynacjach turystycznych. Marka słynie z holistycznego podejścia do zrównoważonego rozwoju połączonego z głębokim zaangażowaniem w życie lokalnych społeczności, o czym świadczy rekordowa liczba przyznanych certyfikatów Green Globe.
Powstaje Hotel Medical Spa Świnoujście. Accor nawiązuje współpracę z Grupą PHH
Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy ogłaszają rozpoczęcie współpracy, w ramach której światowy lider branży hotelarskiej i największa grupa hotelowa w kraju, z wyłącznie polskim kapitałem, planują realizację pierwszego wspólnego przedsięwzięcia. Dzięki niemu, już w przyszłym roku wchodzący w skład Grupy PHH Interferie Hotel Medical Spa Świnoujście przyjmie pierwszych gości jako hotel należącej do grupy Accor marki Mövenpick.
Interferie Hotel Medical Spa Świnoujście |
Accor nie zwalnia tempa rozwijania portfolio niezastąpionych marek w
Europie Wschodniej. Po zapowiedziach pierwszy obiektów Mövenpick w
Polsce, Świnoujście będzie już piątą destynacją wiodącej marki hoteli
premium w kraju. Obok obiektów miejskich we Wrocławiu i Poznaniu już
wkrótce gości powitają także górskie kurorty w Karpaczu i Zakopanem.
Mövenpick dynamicznie zdobywa rynek hoteli premium w całym regionie
Europy Środkowo-Wschodniej, przede wszystkim w miejscowościach o dużych
walorach wypoczynkowych, m.in. w Serbii i na Węgrzech, wraz z
planowanymi otwarciami w Czechach i Estonii.
– Cieszymy się z
rozpoczęcia współpracy z tak prężnie działającą grupą, jaką jest Polski
Holding Hotelowy. Doceniamy zaangażowanie naszego partnera w rozwój
hotelarstwa w Polsce i wierzymy, że zawarte porozumienie wzmocni krajową
pozycję obu grup. Jesteśmy dumni, że Polski Holding Hotelowy wybrał dla
swojego prestiżowego obiektu w Świnoujściu naszą markę Mövenpick. Jej
wysoka rozpoznawalność w Niemczech oraz rosnąca popularność w Polsce z
pewnością przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności hotelu, zwłaszcza
dla segmentu gości indywidualnych i konferencyjnych – skomentował Jacek
Stasikowski, Development Director Poland, Accor.
Grupa Polski Holding
Hotelowy jest największą w kraju grupą hotelową z wyłącznie polskim
kapitałem, której portfolio obejmuje obecnie ponad 50 obiektów z blisko
sześcioma tysiącami pokoi, w tym hotele o profilu biznesowym i
wypoczynkowym położone w dużych i małych miastach oraz w miejscowościach
turystycznych.
Swoją współpracę z Accor grupa rozpocznie od
dołączenia do portfela marki Mövenpick kurortu Interferie Hotel Medical
Spa w Świnoujściu. W 2024 roku obiekt już pod nową marką zaoferuje
gościom szukającym wypoczynku nad Bałtykiem 308 pokoi z restauracją,
browarem, kawiarnią oraz rozbudowaną strefą spa i wellness. Klienci
zainteresowani zorganizowaniem wydarzenia w Świnoujściu docenią
natomiast obszerne centrum konferencyjne hotelu obejmujące siedem sal o
łącznej powierzchni 740 mkw.
– Wybór brandu Mövenpick nie był
przypadkowy. Ta marka bardzo dobrze pasuje do usług świadczonych przez
Interferie Medical Spa w Świnoujściu. Dodatkowo nasza współpraca z
kolejną międzynarodową siecią rozpoczyna się w momencie, gdy Accor jest w
trakcie prac nad budową grupy hoteli na terenie całej Europy,
posiadających i rozwijających współpracę z obiektami oferującymi usługi
medyczne. Mövenpick w Świnoujściu będzie wspaniałym uzupełnieniem naszej
kolekcji o hotel wypoczynkowy w modnej destynacji, gdzie główny segment
gości stanowi rynek niemiecki, na którym Accor ma bardzo silną i
ugruntowaną pozycję. Jesteśmy przekonani, że współpraca z tak silnym
graczem zabezpieczy świetlaną przyszłość naszemu obiektowi, a także
jeszcze bardziej podwyższy jakość naszych usług hotelowych, pozwalając
nam przyjmować gości w standardzie sławnej i cieszącej się rosnącą
popularnością marki premium – dodał Gheorghe Marian Cristescu, prezes
zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.
Zarówno Accor, jak i Grupa Polski Holding Hotelowy nie wykluczają kolejnych wspólnych działań w ramach nawiązanego właśnie partnerstwa.
Zarówno Accor, jak i Grupa Polski Holding Hotelowy nie wykluczają kolejnych wspólnych działań w ramach nawiązanego właśnie partnerstwa.
Mövenpick to pochodząca ze Szwajcarii marka premium o globalnym zasięgu, która skupia się na drobnych gestach i podstawowych przyjemnościach życia, by zaprosić swoich gości do uczestnictwa w niezapomnianych chwilach. Jej historia sięga lat 40. XX wieku, a dziś pod jej szyldem działa ponad 110 obiektów na świecie – zarówno wielkomiejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w topowych destynacjach turystycznych. Marka słynie z holistycznego podejścia do zrównoważonego rozwoju połączonego z głębokim zaangażowaniem w życie lokalnych społeczności, o czym świadczy rekordowa liczba przyznanych certyfikatów Green Globe.
0 comments: