Ahmed bin Mohammed bin Rashid Al Maktouma,
- Zgodna z wizją Jego Wysokości Szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, wiceprezydenta i premiera Zjednoczonych Emiratów Arabskich i władcy Dubaju, mającą na celu przekształcenie emiratu w najlepsze miasto na świecie do życia i odwiedzania, kampania promuje różnorodność, niezapomniane wrażenia i kreatywną miejską atmosferę, które definiują charakter Dubaju jako jednego z najlepszych miejsc na świecie. Wykorzystując moc opowiadania historii, kampania ma na celu podkreślenie oferty Dubaju w letnich miesiącach, z naciskiem na wyjątkowe doświadczenia, które wyróżniają je na tle innych miast świata. Ten sezon jest nowym zaproszeniem zarówno dla lokalnej, jak i globalnej społeczności do odkrywania różnorodnych atrakcji emiratu i dzielenia się niezapomnianymi chwilami - powiedziała Jej Ekscelencja Mona Al Marri, wiceprzewodnicząca i dyrektor zarządzająca Rady ds. Mediów w Dubaju oraz dyrektor generalna Biura ds. Mediów rządu Dubaju.
Brand Dubai będzie współpracować z najbardziej utalentowanymi twórcami z emiratu, w tym influencerami, fotografami, twórcami treści w mediach cyfrowych, artystami wizualnymi oraz animatorami, aby tworzyć atrakcyjne treści dotyczące oferty miasta.
Kampania jest prowadzona w mediach cyfrowych, telewizyjnych i drukowanych aby zapewnić dotarcie do dużej części odbiorców lokalnych i międzynarodowych.
Lato w Dubaju. Najlepsze atrakcje miasta
Letnia oferta Dubaju nie ma sobie równych, jest różnorodna i atrakcyjna. Można tu spędzić niezapomniane wakacje. Specjalna kampania #DubaiDestinations pomaga mieszkańcom i turystom odkrywać letnią ofertę miasta.
Kampania jest realizowana przez Brand Dubai, departament biura medialnego rządu Dubaju. Obecny sezon #DubaiDestinations, trwający do końca sierpnia, zaprezentuje najlepiej oceniane letnie atrakcje miasta i jego charakterystyczne punkty, m.in. spokojne plaże, ekscytujące parki wodne i malownicze hotele.
- Zgodna z wizją Jego Wysokości Szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, wiceprezydenta i premiera Zjednoczonych Emiratów Arabskich i władcy Dubaju, mającą na celu przekształcenie emiratu w najlepsze miasto na świecie do życia i odwiedzania, kampania promuje różnorodność, niezapomniane wrażenia i kreatywną miejską atmosferę, które definiują charakter Dubaju jako jednego z najlepszych miejsc na świecie. Wykorzystując moc opowiadania historii, kampania ma na celu podkreślenie oferty Dubaju w letnich miesiącach, z naciskiem na wyjątkowe doświadczenia, które wyróżniają je na tle innych miast świata. Ten sezon jest nowym zaproszeniem zarówno dla lokalnej, jak i globalnej społeczności do odkrywania różnorodnych atrakcji emiratu i dzielenia się niezapomnianymi chwilami - powiedziała Jej Ekscelencja Mona Al Marri, wiceprzewodnicząca i dyrektor zarządzająca Rady ds. Mediów w Dubaju oraz dyrektor generalna Biura ds. Mediów rządu Dubaju.
- Najnowszy sezon kampanii #DubaiDestinations zaprasza mieszkańców i gości do odkrywania wyjątkowych miejsc, które Dubaj oferuje w miesiącach letnich. Jak zawsze, łączymy siły z jednostkami rządowymi, interesariuszami branżowymi z sektora publicznego i prywatnego oraz mediami, aby zwiększyć świadomość o różnorodnej gamie letnich atrakcji. Dzięki interaktywnym przewodnikom i angażującym treściom medialnym staramy się tworzyć fascynujące narracje, które pokazują istotę doświadczenia Dubaju, zachęcając ludzi ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i całego świata do przeżycia niesamowitych przygód w mieście - dodała Shaima Al Suwaidi, dyrektor marki Dubai.
Dubaj to dynamiczne miasto w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, które
słynie z luksusowych hoteli, nowoczesnej architektury, pięknych plaż,
bogatego życia nocnego i wielu atrakcji turystycznych.
W ramach kampanii, Brand Dubai wprowadzi kolekcję interaktywnych przewodników, oferujących cenne informacje na temat najważniejszych letnich atrakcji Dubaju. Od najwyżej ocenianych obozów dla dzieci po ekscytujące atrakcje wodne i czarujące hotele —przewodniki są niezbędnym źródłem informacji do odkrywania tego, co najlepsze w lato. Kampania #DubaiDestinations zwróci również uwagę na atrakcje wewnątrz budynków, takie jak centra handlowe, restauracje z placami zabaw, obiekty sportowe i parki tematyczne.
Brand Dubai będzie współpracować z najbardziej utalentowanymi twórcami z emiratu, w tym influencerami, fotografami, twórcami treści w mediach cyfrowych, artystami wizualnymi oraz animatorami, aby tworzyć atrakcyjne treści dotyczące oferty miasta.
Kampania jest prowadzona w mediach cyfrowych, telewizyjnych i drukowanych aby zapewnić dotarcie do dużej części odbiorców lokalnych i międzynarodowych.
Kampania #DubaiDestinations jest realizowana na mocy dyrektywy Jego Wysokości Szejka Ahmeda bin Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, Drugiego Zastępcy Władcy Dubaju i Przewodniczącego Rady ds. Mediów Dubaju
0 comments: