Made in Singapore, czyli wybierz Singapur
„Made in Singapore” - pod takim hasłem Singapurska Izba Turystyki (STB) zaprezentowała najnowszą globalną kampanię, której celem jest zainspirowanie podróżnych do wybrania Singapuru jako ciekawego celu podróży.
![]() |
Kampania Made in Singapore opiera się na marce Passion Made Possible, która odzwierciedla singapurskiego ducha realizacji indywidualnych pasji i tworzenia nowych możliwości |
Kampania nadaje nowy wymiar marce “Passion Made Possible”. Zwraca uwagę na kwintesencję doświadczeń Singapuru, od kultowych atrakcji po ukryte klejnoty, oraz na to, jak zwykłe chwile zamieniają się w niezwykłe doświadczenia w Singapurze.
Kenneth Lim, Assistant Chief Executive (Marketing Group) w STB, powiedział:
- Kampania Made in Singapore opiera się na naszej marce Passion Made Possible, która odzwierciedla singapurskiego ducha realizacji indywidualnych pasji i tworzenia nowych możliwości. Poprzez tę kampanię chcielibyśmy wzmocnić wizerunek Singapuru jako kierunku turystycznego, który przemienia wyobraźnię w rzeczywistość. Naszym celem jest pokazanie, jak codzienne, zwyczajne chwile stają się niezwykłe i niezapomniane, dzięki przeżywaniu ich tylko w Singapurze – aby zachęcić turystów do podróży tutaj.
Dzięki mocnym fundamentom, które czynią Singapur atrakcyjnym miejscem wypoczynku i biznesu, sektor turystyczny w tym kraju jest gotowy na silny wzrost. Jednakże konkurencja między kierunkami podróży stale się nasila, co wpływa na zmiany w zachowaniach podróżnych. Badanie przeprowadzone w listopadzie 2021 r. z udziałem ponad 3000 respondentów na 10 rynkach zagranicznych wykazało, że ponad 60% osób szuka podróży bardziej świadomych, a blisko 80% osób planujących podróże szuka miejsc, które ich inspirują.
Celem kampanii Made in Singapore jest utrzymanie Singapuru w centrum uwagi i dotarcie do różnych osób podróżujących poprzez prezentację kluczowych walorów kraju: inspirującego miasta otoczonego przyrodą, które nie tylko tętni życiem i jest kosmopolityczne, ale także zakorzenione w silnym wielokulturowym dziedzictwie.
Aby zbudować więź emocjonalną i zainspirować do podróży do Singapuru, kampania przyjmuje śmiały i zabawny ton, oddający ducha miasta: poprzez pokazanie w nowym świetle tego, co znane, otrzymujemy wakacje pełne niezwykłych przeżyć. Od „kąpieli w lesie” w nieoczekiwanym otoczeniu kaskad deszczu wodospadu Rain Vortex na lotnisku Jewel Changi, po posiłek w tradycyjnym centrum street food Lau Pa Sat i podziwianie kolorowego „pokazu lotniczego” w zupełnie nowym Ptasim Raju Mandai – Singapur zamienia wyobraźnię w prawdziwe i inspirujące doświadczenia dla podróżników. (W załączniku A znajdziesz nowe, innowacyjne doświadczenia, które można przeżyć w Singapurze.)
Made in Singapore zostanie wprowadzane na kluczowych rynkach na całym świecie, w tym w Chinach, Indiach, Indonezji, Korei Południowej, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Kampania będzie mieć wymiar nie tylko filmowy i społeczny, ale również będzie obejmować
aktywacje na rynku, partnerstwa branżowe, współpracę z twórcami, a także wyjazdy dla mediów i influencerów, wszystko celem lepszego doświadczenia Made in Singapore.
Made in Singapore zastępuje międzynarodową kampanię STB SingapoReimagine rozpoczętą w listopadzie 2020 r., której celem było ponowne rozbudzenie pasji do podróżowania w Singapurze.
0 comments: