Boglarka Spak,
Jak się skontaktować z Wizz Air? Nowe udogodnienia dla pasażerów
Wizz Air usprawnia komunikację z pasażerami! Linia lotnicza ogłosiła właśnie ważną aktualizację w zakresie obsługi klienta, wprowadzając zmiany, które znacząco ułatwią dostęp do pomocy i wsparcia. To kolejny dowód na nieustanne dążenie Wizz Air do zapewnienia podróżnym bezproblemowej i komfortowej podróży.
W trosce o komfort i satysfakcję podróżnych, Wizz Air wprowadza istotne zmiany w obsłudze klienta. Nowe rozwiązania mają na celu usprawnienie dostępu do pomocy i wsparcia, stanowiąc kolejny krok w kierunku bezproblemowej podróży. Wizz Air ogłosił właśnie ważną aktualizację, będącą efektem nieustannego dążenia do doskonalenia oferowanych usług.
Od 13 stycznia linia zrezygnowała z numeru premium call center, zapewniając, że żaden klient nie zostanie obciążony opłatami premium. Polscy pasażerowie mogą odwiedzić nowe Centrum Pomocy Wizz Air, aby uzyskać więcej informacji na temat najlepszego numeru, z którym należy się skontaktować, z opłatami zgodnymi z lokalnymi stawkami.
Aby uzyskać dostęp do najszybszej i najłatwiejszej pomocy i wsparcia, Wizz Air zaleca pasażerom korzystanie z platformy samoobsługowej online, która jest dostępna za pośrednictwem strony internetowej Wizz Air lub aplikacji mobilnej. Stąd klienci mogą zarządzać swoimi rezerwacjami, uzyskiwać informacje o swoich lotach, wprowadzać zmiany, wnioskować o zwroty pieniędzy lub rozwiązywać problemy związane z opóźnieniami lub odwołaniami.
Klienci mogą poprosić o całodobowe informacje o rezerwacji, statusie lotu, bagażu i usługach WIZZ za pośrednictwem internetowego chatbota linii - Amelia. W przypadku bardziej złożonych zapytań, agenci czatu są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Obsługa klienta pozostaje ważnym obszarem inwestycji dla Wizz Air, a linia nieustannie opracowuje innowacje, aby poprawić doświadczenia oferowane pasażerom. W zeszłym roku Wizz Air uruchomił usługę Amelia Voice Service, która zapewnia klientom automatyczne aktualizacje dotyczące ich rezerwacji, zapewniając niezbędne informacje i wskazówki w przypadku jakichkolwiek zakłóceń w ich locie.
- Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych wrażeń z podróży. Obsługa klienta jest w centrum uwagi linii. Nasze ogłoszenie to tylko jeden z przykładów udoskonaleń, jakie wprowadzamy w tej dziedzinie. Nadal inwestujemy w innowacje, aby móc dostarczać naszym klientom usługi na całym świecie - powiedziała Boglarka Spak, Dyrektorka ds. Customer Experience w Wizz Air.
0 comments: