Business,
Linie Emirates, obsługujące pasażerów klasy premium i VIP w Dubaju, to niezwykle pracowity i pożądany zespół. Sam Dubaj jest chwalony jako główne miejsce docelowe dla najbardziej wymagających osób i centralny ośrodek światowej klasy spotkań, imprez motywacyjnych, konferencji i wydarzeń. Wyrafinowany uniform wprowadzony w centrum Emirates odzwierciedla wysoką jakość usług i dbałość o szczegóły oferowane klientom premium i VIP przybywającym do Dubaju lub podróżującym przez niego tranzytem.
Strój został zaprojektowany przez wewnętrzny zespół Emirates i dostępny jest w trzech wariantach: dla pań ze stylową spódnicą albo z eleganckimi spodniami, a dla panów trzyczęściowy garnitur. Podobnie jak uniform personelu pokładowego, ten dla VIP Passenger Services, ma odcień ciepłego piasku, który symbolizuje pustynne wydmy Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz subtelny czerwony kołnierz i dopasowane mankiety dla pań. Strój podkreśla kultowa czerwona czapka Emirates ze złotą przypinką z logo oraz elegancko marszczona kremowa chusta z szyfonu, reprezentująca lokalną kulturę. Całość dopełniają czerwone skórzane buty i idealnie dobrane torebki, w których ambasadorzy mogą nosić iPady i niezbędne dokumenty klientów. Damski uniform VIP Passenger Services ma spódnicę w kształcie litery A z czerwoną plisą, która pozwala pracowitym ambasadorom wygodnie się przemieszczać po lotnisku. Stylowym akcentem jest czerwony skórzany pasek w talii.
Strój męski jest perfekcyjnie skrojony i uszyty na miarę dla każdego ambasadora. Składa się z marynarki, spodni i kamizelki z czerwoną poszetką i stonowanym krawatem.
Zespół Emirates ds. obsługi pasażerów klasy premium i VIP rozpoczyna dzień od odprawy w centrum kontroli, podczas której podawana jest łączna liczba pasażerów spodziewanych podczas zmiany. Koordynacją podstawowych informacji zajmują się dwa zespoły – jeden zarządza klientami pierwszej klasy premium, przesiadającymi się w strefie operacyjnej lotniska, a drugi wysokimi klientami VIP.
Zespół VIP koncentruje się na zarządzaniu odbiorem, dowozem, odprawą, transportem lotniskowym, dostępem do poczekalni i odlotów, połączeniami i formalnościami związanymi z przylotem pasażerów VIP. Prywatność i bezpieczeństwo mają najwyższy priorytet, a podróż jest tak płynna, jak to tylko możliwe. Zespół koordynuje połączenia, poruszając się po zawiłościach operacji lotniskowych z precyzją i starannością, nie zapominając o ograniczeniach czasowych.
Usługi zespołu pasażerów klasy premium i VIP nie są dostępne do rezerwacji i są bezpłatne. Usługi premium są świadczone pasażerom przesiadającym się w klasie pierwszej na międzynarodowym lotnisku w Dubaju, natomiast usługi VIP są świadczone według uznania zespołu Emirates ds. zarządzania VIP w oparciu o kryteria kwalifikacyjne.
VIP-owska elegancja: Nowe uniformy Emirates dla elitarnej obsługi
Na międzynarodowym lotnisku w Dubaju (DXB) pasażerów klasy premium i VIP witać będzie od teraz zespół obsługi w nowych, eleganckich uniformach. Linie Emirates oficjalnie zaprezentowały stroje, które nawiązują do rozpoznawalnego na całym świecie wyglądu personelu pokładowego, stanowiąc wizytówkę wysokiego standardu usług przewoźnika.
Nowy wygląd elitarnego zespołu
Linie Emirates, obsługujące pasażerów klasy premium i VIP w Dubaju, to niezwykle pracowity i pożądany zespół. Sam Dubaj jest chwalony jako główne miejsce docelowe dla najbardziej wymagających osób i centralny ośrodek światowej klasy spotkań, imprez motywacyjnych, konferencji i wydarzeń. Wyrafinowany uniform wprowadzony w centrum Emirates odzwierciedla wysoką jakość usług i dbałość o szczegóły oferowane klientom premium i VIP przybywającym do Dubaju lub podróżującym przez niego tranzytem.
Strój został zaprojektowany przez wewnętrzny zespół Emirates i dostępny jest w trzech wariantach: dla pań ze stylową spódnicą albo z eleganckimi spodniami, a dla panów trzyczęściowy garnitur. Podobnie jak uniform personelu pokładowego, ten dla VIP Passenger Services, ma odcień ciepłego piasku, który symbolizuje pustynne wydmy Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz subtelny czerwony kołnierz i dopasowane mankiety dla pań. Strój podkreśla kultowa czerwona czapka Emirates ze złotą przypinką z logo oraz elegancko marszczona kremowa chusta z szyfonu, reprezentująca lokalną kulturę. Całość dopełniają czerwone skórzane buty i idealnie dobrane torebki, w których ambasadorzy mogą nosić iPady i niezbędne dokumenty klientów. Damski uniform VIP Passenger Services ma spódnicę w kształcie litery A z czerwoną plisą, która pozwala pracowitym ambasadorom wygodnie się przemieszczać po lotnisku. Stylowym akcentem jest czerwony skórzany pasek w talii.
Strój męski jest perfekcyjnie skrojony i uszyty na miarę dla każdego ambasadora. Składa się z marynarki, spodni i kamizelki z czerwoną poszetką i stonowanym krawatem.
Zarządzanie pasażerami VIP i pierwszej klasy
145-osobowy zespół Emirates został skrupulatnie przeszkolony, by
świadczyć wyjątkową obsługę i oferować gościnność dla ponad 150 000
pasażerów VIP i premium rocznie. Dbają oni o komfort najważniejszych
pasażerów VIP oraz pasażerów klasy Premium First przesiadających się na
lotnisku w Dubaju.
Grupa liczy 120 ambasadorów i dodatkowych
pracowników operacyjnych w centrum kontroli, w różnych obszarach
międzynarodowego lotniska w Dubaju. W jej skład wchodzą pracownicy ponad
50 różnych narodowości, posługujących się ogromną liczbą języków, by
komunikować się z międzynarodowymi pasażerami VIP i pierwszej klasy.
Wśród pasażerów VIP odlatujących z i przylatujących do Dubaju oraz
przejeżdżających przez Dubaj bywają dygnitarze i głowy państw,
członkowie rodzin królewskich, prezydenci i byli prezydenci,
międzynarodowi ministrowie, ambasadorzy, a także celebryci, sportowcy,
aktorzy czy popularni influencerzy i vlogerzy.
Oprócz
regularnych podróży, które odbywają się przez cały rok, zespół VIP
Passenger Services starannie planuje i przygotowuje się do
międzynarodowych ważnych wydarzeń, takich jak: Światowy Szczyt Rządowy,
Formuła 1, Dubai World Cup, Dubai Film Festival, a także inne, na scenie
globalnej, od Światowych Wydarzeń Sportowych, Szczytu G20, EXPO 2025 po
Szczyt G7 i Światowy Szczyt Zrównoważonego Rozwoju.
Pasażerowie klasy pierwszej mogą również cieszyć się bezproblemowym
tranzytem w Dubaju. Jako podróżni przesiadkowi korzystają z dedykowanych
usług, takich jak przyspieszona ochrona i eskorta do poczekalni
odlotów.
Dzień z życia ambasadora premium i VIP
Zespół Emirates ds. obsługi pasażerów klasy premium i VIP rozpoczyna dzień od odprawy w centrum kontroli, podczas której podawana jest łączna liczba pasażerów spodziewanych podczas zmiany. Koordynacją podstawowych informacji zajmują się dwa zespoły – jeden zarządza klientami pierwszej klasy premium, przesiadającymi się w strefie operacyjnej lotniska, a drugi wysokimi klientami VIP.
Zespół VIP koncentruje się na zarządzaniu odbiorem, dowozem, odprawą, transportem lotniskowym, dostępem do poczekalni i odlotów, połączeniami i formalnościami związanymi z przylotem pasażerów VIP. Prywatność i bezpieczeństwo mają najwyższy priorytet, a podróż jest tak płynna, jak to tylko możliwe. Zespół koordynuje połączenia, poruszając się po zawiłościach operacji lotniskowych z precyzją i starannością, nie zapominając o ograniczeniach czasowych.
Usługi zespołu pasażerów klasy premium i VIP nie są dostępne do rezerwacji i są bezpłatne. Usługi premium są świadczone pasażerom przesiadającym się w klasie pierwszej na międzynarodowym lotnisku w Dubaju, natomiast usługi VIP są świadczone według uznania zespołu Emirates ds. zarządzania VIP w oparciu o kryteria kwalifikacyjne.
0 comments: